"hmm"
tuosta pulpauttelusta tulee mieleen kun itse joudun ihme akrobaattitempuilla hyppimään pois miehen sylistä jos olemme sohvalla sekstailleet ettei mällit valahda sohvalle
jos on hyvin tiukka, esim.takapillu jossa hyvät lihakset ja muutenkin pieni putki, niin silloin ne spermat pulpahtaa sieltä ulos.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482835:Eikai se ihan noinkaan mene, että jos on tiukka niin valuu ja jos ei niin ei valu. Kyllä se on kiinni monesta muustakin asiasta.
Voisitko laittaa aloituksen "Kirjoitan tätä mällit sisälläni. Onko kysyttävää?"?Haha! Saisko olla sitten tieteellinen raportti, seiska-tilitys vai kenties runomuodossa??
no ne lihakset sen tiukkuuden määrittää ja mua kävi vituttaa sun piiloiva pulpauttelijoille (väärällä oletuksella että sulla paremmat lihakset) nii halusin korjata väärät luulos.
En puhunut enkä aikonut puhua mistään tiukkuudesta, mutta kiitos nyt tästä merkittävästä analyysistä kumminkin.
Miksi minä olettaisin että minulla olisi "paremmat lihakset"?no ne lihakset sen tiukkuuden määrittää ja mua kävi vituttaa sun piiloiva pulpauttelijoille (väärällä oletuksella että sulla paremmat lihakset) nii halusin korjata väärät luulos.
Otettaisiin sitten porukalla aikaa, että kuinka pitkään menee ennen kuin pulpahtaa tai lotisee tai lirisee tai...?Voisitko laittaa aloituksen "Kirjoitan tätä mällit sisälläni. Onko kysyttävää?"?
Olisko jotain linkkiä tähän tutkimustulokseen? Olis varsin mielenkiintoista lukea?jos on hyvin tiukka, esim.takapillu jossa hyvät lihakset ja muutenkin pieni putki, niin silloin ne spermat pulpahtaa sieltä ulos.
jos on peruspillu missä jotain lihaksia, niin pystyy pidättelemään spermat enemmän tai vähemmän aikaa. tällöin emättimen pohjalla on tilaa missä spermat lilluu.
jos on löysä, eli suuaukolla ei lihaksia niin silloin spermat valuu (ei pulpahda) ulos hiljalleen heti kun nousee seisomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482900:Olisko jotain linkkiä tähän tutkimustulokseen? Olis varsin mielenkiintoista lukea?
Kun tuosta pulppuilusta tuli niin hauska ketjunpätkä niin pitää kysyä tästäkin, että mikä "kauhea kutina ja mällin lemu?"2. Pariskunta antautuu kiihkeään lemmintään yleisessä paikassa, esim. juhlissa. EI TOIMI! Mites se ehkäisy (uusilla tuttavuuksilla). Ja vaikka pilleritkin olisi käytössä, minä en ainakaan haluaisi mennä jatkamaan juhlia spermat valuen hameen helman alta. Kauhea kutina ja mällin lemuhan siitä seuraisi!
Että näin. Muita?
Mun seuraava ketju täällä tulee olemaan:
Minä tahtoisin myös tietää että miten löysät takapillut ja kireät etuvitut suhteutuvat skaalalle?
Mies ollut kaksi päivää reissussa... ehkä minä siksi "levoton" ?Alkuperäinen kirjoittaja gääk;27482920:Miten täällä saadaankin kaikki ketjut ennenpitkää muuttumaan pillu- ja mälliaiheisiksi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482927:Mun seuraava ketju täällä tulee olemaan:
Pantiin miehen kanssa ja sain pidettyä spermat sisälläni x-minuuttia, onko pilluni kireä vai erittäin löysä, mittasin myös sperman määrän ja se oli 0,75dl
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482927:Mun seuraava ketju täällä tulee olemaan:
Pantiin miehen kanssa ja sain pidettyä spermat sisälläni x-minuuttia, onko pilluni kireä vai erittäin löysä, mittasin myös sperman määrän ja se oli 0,75dl
NO kyllä se vaan sen verran voimakkaalta tuoksuu, että sen haistaa. Ja jos sitä spermaa on yhtään enemmän niin ei sitä millään lantionpohjalihaksilla koko iltaa pidätellä emättimessä.Kun tuosta pulppuilusta tuli niin hauska ketjunpätkä niin pitää kysyä tästäkin, että mikä "kauhea kutina ja mällin lemu?"
Oikeastiko reagoitte kutinalla ja koette että mälli lemuaa niin että se pistäisi nenään vaatteiden altakin?
Mee vaan ihmeessä, ku mies tulee vasta illalla kotiin, nii kyllä tässä hetki vielä ainakin vierähtääEnhän mä nyt tästä voi mihinkään lähteä. Sitä ketjua odotellessa opcorn:
Teidän miehiltä tulee kyllä tosi vähän spermaa näköjään! Tai sitten teillä vaan on pimpassa ihan hirveät röllötaskut, mihin se mälli jää.No niinpä, tota sopiikin miettiä.. Siinä ei ihan parit paperit taida riittääkään
En mä kyllä ihan nyt hahmota sitäkään, että miksi sieltä sängystä tarvitsee kömpiä johonkin ne pyyhekasat jalkojen välissä - eikö riittäisi, jos ihan vaan pyyhkäisee (vaikka niihin miehen valitsemiin vaaleanpunaisiin kukkalakanoihin ) enimmät, ja nousee sitten.
kyllä sen pillun tiukkuuden voi laskutoimituksella laskea.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482927:Mun seuraava ketju täällä tulee olemaan:
voit ihan itse googlettaa esim. changes in vagina after pregnancy ja sieltä etsiä. en tajua kyllä kuka ei ole näitä vielä tajunnut, miehet varmaankin on.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482900:Olisko jotain linkkiä tähän tutkimustulokseen? Olis varsin mielenkiintoista lukea?
kireä takapillu
Minä tahtoisin myös tietää että miten löysät takapillut ja kireät etuvitut suhteutuvat skaalalle?