Asioita, jotka toimivat elokuvissa, mutta ei tosielämässä:

  • Viestiketjun aloittaja Ei muuta
  • Ensimmäinen viesti
faktaa
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482835:
Eikai se ihan noinkaan mene, että jos on tiukka niin valuu ja jos ei niin ei valu. Kyllä se on kiinni monesta muustakin asiasta.
jos on hyvin tiukka, esim.takapillu jossa hyvät lihakset ja muutenkin pieni putki, niin silloin ne spermat pulpahtaa sieltä ulos.

jos on peruspillu missä jotain lihaksia, niin pystyy pidättelemään spermat enemmän tai vähemmän aikaa. tällöin emättimen pohjalla on tilaa missä spermat lilluu.

jos on löysä, eli suuaukolla ei lihaksia niin silloin spermat valuu (ei pulpahda) ulos hiljalleen heti kun nousee seisomaan.
 
pulpauttelija
AIna oppii uutta. Itse kuulun pulpauttelijoihin, enkä todellakaan voi kuvitella nousevani seksin jälkeen ilman paperituppoa ylös ja vielä käveleväni vessaan. En ole aikaisemmin tajunnut, että jotkut voivat :D Johtuisikohan sperman määrästä enemmän kuin naisen fysiikasta?! Ei riitä pieni pyyhkäisy, kyllä se ihan oikeasti valuu reisille :x
 
no ne lihakset sen tiukkuuden määrittää ja mua kävi vituttaa sun piiloiva pulpauttelijoille (väärällä oletuksella että sulla paremmat lihakset) nii halusin korjata väärät luulos.
Miksi minä olettaisin että minulla olisi "paremmat lihakset"?
Eikö tuolla joku jo paljon aiemmin selittänyt että emättimen anatomialla asiaan merkitystä. Sinä taisit käsittää useampiakin kohtia väärin ja missata pääpointin kokonaan?

:D
 
jos on hyvin tiukka, esim.takapillu jossa hyvät lihakset ja muutenkin pieni putki, niin silloin ne spermat pulpahtaa sieltä ulos.

jos on peruspillu missä jotain lihaksia, niin pystyy pidättelemään spermat enemmän tai vähemmän aikaa. tällöin emättimen pohjalla on tilaa missä spermat lilluu.

jos on löysä, eli suuaukolla ei lihaksia niin silloin spermat valuu (ei pulpahda) ulos hiljalleen heti kun nousee seisomaan.
Olisko jotain linkkiä tähän tutkimustulokseen? Olis varsin mielenkiintoista lukea? :D
 
2. Pariskunta antautuu kiihkeään lemmintään yleisessä paikassa, esim. juhlissa. EI TOIMI! Mites se ehkäisy (uusilla tuttavuuksilla). Ja vaikka pilleritkin olisi käytössä, minä en ainakaan haluaisi mennä jatkamaan juhlia spermat valuen hameen helman alta. Kauhea kutina ja mällin lemuhan siitä seuraisi!

Että näin. Muita?
Kun tuosta pulppuilusta tuli niin hauska ketjunpätkä niin pitää kysyä tästäkin, että mikä "kauhea kutina ja mällin lemu?"
Oikeastiko reagoitte kutinalla ja koette että mälli lemuaa niin että se pistäisi nenään vaatteiden altakin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482927:
Mun seuraava ketju täällä tulee olemaan:
Pantiin miehen kanssa ja sain pidettyä spermat sisälläni x-minuuttia, onko pilluni kireä vai erittäin löysä, mittasin myös sperman määrän ja se oli 0,75dl :LOL:

Enhän mä nyt tästä voi mihinkään lähteä. Sitä ketjua odotellessa :popcorn:
 
"vieras"
Kun tuosta pulppuilusta tuli niin hauska ketjunpätkä niin pitää kysyä tästäkin, että mikä "kauhea kutina ja mällin lemu?"
Oikeastiko reagoitte kutinalla ja koette että mälli lemuaa niin että se pistäisi nenään vaatteiden altakin?
NO kyllä se vaan sen verran voimakkaalta tuoksuu, että sen haistaa. Ja jos sitä spermaa on yhtään enemmän niin ei sitä millään lantionpohjalihaksilla koko iltaa pidätellä emättimessä.
 
"vieras"
No niinpä, tota sopiikin miettiä.. Siinä ei ihan parit paperit taida riittääkään ;)

En mä kyllä ihan nyt hahmota sitäkään, että miksi sieltä sängystä tarvitsee kömpiä johonkin ne pyyhekasat jalkojen välissä - eikö riittäisi, jos ihan vaan pyyhkäisee (vaikka niihin miehen valitsemiin vaaleanpunaisiin kukkalakanoihin ;)) enimmät, ja nousee sitten.
Teidän miehiltä tulee kyllä tosi vähän spermaa näköjään! Tai sitten teillä vaan on pimpassa ihan hirveät röllötaskut, mihin se mälli jää.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482927:
Mun seuraava ketju täällä tulee olemaan:
Pantiin miehen kanssa ja sain pidettyä spermat sisälläni x-minuuttia, onko pilluni kireä vai erittäin löysä, mittasin myös sperman määrän ja se oli 0,75dl :LOL:
kyllä sen pillun tiukkuuden voi laskutoimituksella laskea.
tarvitaan vain pidätysaika, mällin tilavuus ja viskositeetti.
 
[QUOTE="vieras";27482953]NO kyllä se vaan sen verran voimakkaalta tuoksuu, että sen haistaa. Ja jos sitä spermaa on yhtään enemmän niin ei sitä millään lantionpohjalihaksilla koko iltaa pidätellä emättimessä.[/QUOTE]

Ok. Itse en ole moista lemau huomannut, mutta ehkä minulla vain poikkeuksellisen huono hajuaisti.

Toista osuutta en tajunnut. Miksi sitä pitäisi koko iltaa pidätellä emättimessä?
:)
 
"joooo"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27482900:
Olisko jotain linkkiä tähän tutkimustulokseen? Olis varsin mielenkiintoista lukea? :D
voit ihan itse googlettaa esim. changes in vagina after pregnancy ja sieltä etsiä. en tajua kyllä kuka ei ole näitä vielä tajunnut, miehet varmaankin on.
 
[QUOTE="vieras";27482958]Teidän miehiltä tulee kyllä tosi vähän spermaa näköjään! Tai sitten teillä vaan on pimpassa ihan hirveät röllötaskut, mihin se mälli jää.[/QUOTE]

Pitää panna mitaten.
Millainen otos olisi kyllin kattava... vaikka kymmenen kerran keskiarvo?

:D
 

Yhteistyössä