Asioita, jotka toimivat elokuvissa, mutta ei tosielämässä:

  • Viestiketjun aloittaja Ei muuta
  • Ensimmäinen viesti
"mimmi"
jos on hyvin tiukka, esim.takapillu jossa hyvät lihakset ja muutenkin pieni putki, niin silloin ne spermat pulpahtaa sieltä ulos.

jos on peruspillu missä jotain lihaksia, niin pystyy pidättelemään spermat enemmän tai vähemmän aikaa. tällöin emättimen pohjalla on tilaa missä spermat lilluu.

jos on löysä, eli suuaukolla ei lihaksia niin silloin spermat valuu (ei pulpahda) ulos hiljalleen heti kun nousee seisomaan.
Mikä on takapillu? :O
 
lisää
Alkuperäinen kirjoittaja tässä näin;27482978:
kireä takapillu
kireä etupillu
normi takapillu
normi etupillu
löysä takapillu
löysä etupillu
ja tässä miten sperma käyttäytyy iso määrä /pieni määrä:

pulpahtaa /pulpahtaa
pulpahtaa /pysyy
pulpahtaa /pysyy
pysyy /pysyy
valuu /pysyy
valuu /valuu

olkaa hyvät vaa :D
 
[QUOTE="vieras";27483006]Palstan akoilla tosiaan ei ole hajuaistia. Kovasti sitä nyt naureskellaan, eikä tajuta, että se paljastaa vain sen, että teillä on löysä loota ja toimimaton nenä.[/QUOTE]

Juuh.
Ja tiedä mitä muita vikoja sitä vielä tässä ketjun mittaan paljastuukin.

:LOL:
 
[QUOTE="tässä";27483010]lorina löysällä takapillulla ja löysällä etupillulla, loiskuminen vain löysällä etupillulla.

muuta? :D[/QUOTE]

Mutta alle ämpärillisellä spermaa tuskin kunnolla loiskahtaa vaikka olisi millainen värkki vain?

:D
 
[QUOTE="vieras";27483006]Palstan akoilla tosiaan ei ole hajuaistia. Kovasti sitä nyt naureskellaan, eikä tajuta, että se paljastaa vain sen, että teillä on löysä loota ja toimimaton nenä.[/QUOTE]

:D

Suurimmassa osassa elokuvia paetaan ylöspäin. Sieltä on sitten pitkä matka alaspäin. Olen miettinyt omalta kohdaltani, että jos joudun takaa-ajetuksi ja eteen sattuisi rappukäytävä, lähdenkö vaistomaisesti ylös vaiko alas...
 
"nuuh"
Minä en uskalla nauraa, ettei joku vain loukkaannu....
mutta "Kloriitti?!"

:xmas:
Naura pois en loukkaannu mistään. Mulla on vaan hyvät hajunlahjat, haistan vaihdevuodetkin ja tuoretta basilikaa jos joku on syönyt niin haisee siltä kun ois nuollut junankiskoja.
Olen aika montaa asiakastakin haistellut kun vieno kloritin tuoksu leijuu, uimahallista tulleet näyttää väsyneiltä mutta toisilla on tukka mukavasti sekaisin ja iloinen ilme.
Joissakin tapauksissa tieto kylläkin lisää tuskaa...
 
[QUOTE="joku";27482699]toisten emättimiin ei vain mahdu säilömään spermaa. ei ole tilaa vaan kun nousee seisomaan ja lantionpohjalihakset jännittyvät niin ne pusertavat spermat pois. Toisilla taas sille spermalle on siellä joku kolonen missä sitä mahtuu kantelemaan. yksilöllistä siis ja ihan turha naureskella.[/QUOTE]

Niin se varmaan on! Mulla ei taida olla "varastotilaa", sillä ihan utopiaa on ajatus että lähtisin ilman jotain pyyhettä käveleen kylppäriin seksin jälkeen! Sitä valuu pitkin reisiä ja roiskuu lattioille, ja olenpa kokenut että niin voi käydä silloinkin vaikka mies ei ois lauennut sisään mut kun on itellä ollu niin kivaa että omat nesteet sieltä "pulpahtelee" :ashamed: :)
 
"car"
No niinpä, tota sopiikin miettiä.. Siinä ei ihan parit paperit taida riittääkään ;)

En mä kyllä ihan nyt hahmota sitäkään, että miksi sieltä sängystä tarvitsee kömpiä johonkin ne pyyhekasat jalkojen välissä - eikö riittäisi, jos ihan vaan pyyhkäisee (vaikka niihin miehen valitsemiin vaaleanpunaisiin kukkalakanoihin ;)) enimmät, ja nousee sitten.
En minä kyllä pääse ees makuulta ylös ku valuu jo. Oisko vaginan tilavuuden ja miehen sperman määrän suhteella jotain korrelaatiota ken valuttaa, ken pääsee metrin vessaan päin ja ken voi kävellä kilometrin ennenkuin yksikään tippa valuu sievästi alas...
 
[QUOTE="nuuh";27483026]Naura pois en loukkaannu mistään. Mulla on vaan hyvät hajunlahjat, haistan vaihdevuodetkin ja tuoretta basilikaa jos joku on syönyt niin haisee siltä kun ois nuollut junankiskoja.
Olen aika montaa asiakastakin haistellut kun vieno kloritin tuoksu leijuu, uimahallista tulleet näyttää väsyneiltä mutta toisilla on tukka mukavasti sekaisin ja iloinen ilme.
Joissakin tapauksissa tieto kylläkin lisää tuskaa...[/QUOTE]

:LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="nuuh";27483026]Naura pois en loukkaannu mistään. Mulla on vaan hyvät hajunlahjat, haistan vaihdevuodetkin ja tuoretta basilikaa jos joku on syönyt niin haisee siltä kun ois nuollut junankiskoja.
Olen aika montaa asiakastakin haistellut kun vieno kloritin tuoksu leijuu, uimahallista tulleet näyttää väsyneiltä mutta toisilla on tukka mukavasti sekaisin ja iloinen ilme.
Joissakin tapauksissa tieto kylläkin lisää tuskaa...[/QUOTE]

Myös lättytaikinassa on samantyylinen tuoksu. Tai jauhossa yleensäkin, jos siihen lisätään vettä. Joidenkin kukkien tuoksu muistuttaa spermaa myös, esimerkiksi varjolilja. Oletko samaa mieltä?
 
[QUOTE="nuuh";27483026]Naura pois en loukkaannu mistään. Mulla on vaan hyvät hajunlahjat, haistan vaihdevuodetkin ja tuoretta basilikaa jos joku on syönyt niin haisee siltä kun ois nuollut junankiskoja.
Olen aika montaa asiakastakin haistellut kun vieno kloritin tuoksu leijuu, uimahallista tulleet näyttää väsyneiltä mutta toisilla on tukka mukavasti sekaisin ja iloinen ilme.
Joissakin tapauksissa tieto kylläkin lisää tuskaa...[/QUOTE]

Kyllä minä mahdankin lemuta, kun aamuisin käyn vielä uimahallissakin...
:D
 
"nuuh"
[QUOTE="vieras";27483043]Myös lättytaikinassa on samantyylinen tuoksu. Tai jauhossa yleensäkin, jos siihen lisätään vettä. Joidenkin kukkien tuoksu muistuttaa spermaa myös, esimerkiksi varjolilja. Oletko samaa mieltä?[/QUOTE]

Ahaa, kiitos vinkistä! Hetki pieni käyn sotkemassa aineksia.
 
[QUOTE="vieras";27483043]Myös lättytaikinassa on samantyylinen tuoksu. Tai jauhossa yleensäkin, jos siihen lisätään vettä. Joidenkin kukkien tuoksu muistuttaa spermaa myös, esimerkiksi varjolilja. Oletko samaa mieltä?[/QUOTE]

Kääks!
Nyt alkaa jo käydä työkavereita sääliksi. Minä en vain pidä aamuseksistä ja käy aamuisin uimahallissa vaan minä myös useimpina aamuina leivon sämpylöitä...

:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin

Yhteistyössä