asia ei toki mulle kuulu mut inhottaa hieman...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
aloittajalla on hänelle sopiva nicki.

Suuteleminen on ok lasten nähden. He nyt vaan elävät kuten he elävät ja sillä sipuli.

no mun mielestä ei oo ok ja sillä selvä... siis mikään teinimäinen imutus...

Sinä olit paikalla ja näit tapahtumat? - En usko, että he tekivät mitään mystistä. Elämä etenee ja ehkä on parempi lapsille, että näkevät "hieman hellemmän" äidin kuin riivinrautamaisen biologisen äitinsä, joka on erosta katkeroitunut ja varmasti valaa sappeaan lastenkin ylle - tämän veikkaan ja olen varma, että osuu.

juu ihan takuulla osuu juu... voi helkkari mikä lukutaidoton ääliö olet...

oiskos sellanen äiti edes paheksuttava joka raahais joka viikonloppu lasten eteen uuden ukon ja imuttais ja nuoleskelis lasten nähen...

Jos noin tekisit, niin kyllä saisit tältä palstalta paskaa niskaan oikein urakalla! :laugh: :laugh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Onpa persiistä ettei isä ymmärrä kuinka tommonen voi hämmentää lapsia, vaihdetaan naisia ku sukkia ja heti vaan nuoleskelemaan toista ja toinen pihalle. Oikein "hyvä" roolimalli juu :(

niinpä.. mut minkäs mä asialle voin... mut aika oudon kuvan saa lapset tollatavalla aikuisuudesta ja aikuisten suhteista....

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
oiskos sellanen äiti edes paheksuttava joka raahais joka viikonloppu lasten eteen uuden ukon ja imuttais ja nuoleskelis lasten nähen...

Jos noin tekisit, niin kyllä saisit tältä palstalta paskaa niskaan oikein urakalla! :laugh: :laugh: :whistle:

aivan... mut äitihän onki ihan erijuttu

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
aloittajalla on hänelle sopiva nicki.

Suuteleminen on ok lasten nähden. He nyt vaan elävät kuten he elävät ja sillä sipuli.

no mun mielestä ei oo ok ja sillä selvä... siis mikään teinimäinen imutus...

Sinä olit paikalla ja näit tapahtumat? - En usko, että he tekivät mitään mystistä. Elämä etenee ja ehkä on parempi lapsille, että näkevät "hieman hellemmän" äidin kuin riivinrautamaisen biologisen äitinsä, joka on erosta katkeroitunut ja varmasti valaa sappeaan lastenkin ylle - tämän veikkaan ja olen varma, että osuu.

Biologinen äiti vie kuitenkin aina voiton lasten silmissä jostain äitipuolesta, olkoon sitten vaikka "riivinrautamainen" muitten silmissä... ;)

Äitihän on pyhimys joka ei saa tehdä mitään :saint: :saint:

Äitihän on pyhimys joka ei saa tehdä mitään :saint: :saint:

juu ei saa ei... mut mä ainaki kuitenki teen mutten lasten läsnäollessa!!

:saint:

ja mun mielestä ei lasten isältäkään ois liikaa pyydetty et keskittys lastensa kanssa siihen isänä olemiseenki...

Minä kun erosin, pyhästi päätin, että lapsille en liian aikaisin miehiä esittele.No niin sitten vain esittelin aika nopsaan.Eka oli huti ja nolottaa että lapsetkin siihen sotkin-kesti se kuitenkin jonkin aikaa, joitain kuukausia :ashamed:

Sitten tuli tämä nykyinen, ihana adonis joka vei jalat alta ja kyllä siinä tais tulla oltua aika paljon kii toisessa ja imuteltua lastenkin aikana :whistle: Olen perustellut asiaa sillä, että lastenkin on hyvä saada suloista kuvaa parisuhteesta, kun meidän liitto exän kanssa oli niin kylmä kuin jääkaappi :/ Nyttemmin on imuttelut vähentyneet =) Toista vauvaa tässä vähän ajan sisään kun ootellaan.

Tietysti sellainen kumppanin vahtaminen useammin kuin etii kalsareita vaihtaa ei ole kivaa katsottavaa lapsille :o

Tuo kumppanin vaihto nopeaan tahtiin on kyllä aika ikävää lasten kannalta.Mutta toisaalta,voin kokemuksesta (enkä ole siitä millään tavalla ylpeä) sanoa että joskus jokaiselle saattaa sattua jonkinmoinen virhearviointi,ihan tavallisellekin ja suht fiksulle sellaiselle.Ne kaduttavat jälkeenpäin kamalasti mutta mitään niille ei enää voi.Eli ymmärrän tässä jutussa kummatkin puolet =/ Lapsilla on vaan niin pirun hyvä muisti että muistavat uudet ja vanhat kumppanit silloinkin kuin itse ei enää niin kiinnostaisi kuulla...
Toi imuttelu on kans kyllä siinä ja siinä,senkin voi tehdä joko irstaalla tavalla tai sitten ihan normaalisti josta lapsillekin nousee hymy huulille.Eli rakastavasti =) Turha elostelu ja kouriminen muksujen nähden on kyllä jo vähän yliampuvaa.

Miksi täällä puhutaan, että vaihtaa naista kuin sukkia -jos edellisen kanssa 2 vuotta ja nykyisen kanssakin jo edes viikkoja, niin onko se "vaihtaa kuin sukkia?" Ja siihen liittyen, lohikäärme, aika väärin napista, että jos sinä vaihtaisit miestä jatkuvasti niin saisit kakkaa niskaan -kun eihän siitä ole tässäkään kyse. Eikö suutelot olleet se mitä protestoit, ennemminkin?

Paha sikäli sanoa, kun ei tiedä, millaista nuoleskelua tarkoitetaan. Yleisesti ottaen, minusta on ihanaa että ihmiset osoittavat välittävänsä toisistaan. Pienet hellyydenosoitukset ovat taatusti mukavempaa katsottavaa kuin kinastelu ;)

Ja jos miehestä oikeasti tuntuu, että on löytänyt sen oikean, eikä halua aikailla? Monet lyö hynttyyt yhteen pikaisestikin, mitä odottelemaan jos löytää elämänsä rakkauden :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi täällä puhutaan, että vaihtaa naista kuin sukkia -jos edellisen kanssa 2 vuotta ja nykyisen kanssakin jo edes viikkoja, niin onko se "vaihtaa kuin sukkia?" Ja siihen liittyen, lohikäärme, aika väärin napista, että jos sinä vaihtaisit miestä jatkuvasti niin saisit kakkaa niskaan -kun eihän siitä ole tässäkään kyse. Eikö suutelot olleet se mitä protestoit, ennemminkin?

Paha sikäli sanoa, kun ei tiedä, millaista nuoleskelua tarkoitetaan. Yleisesti ottaen, minusta on ihanaa että ihmiset osoittavat välittävänsä toisistaan. Pienet hellyydenosoitukset ovat taatusti mukavempaa katsottavaa kuin kinastelu ;)

Ja jos miehestä oikeasti tuntuu, että on löytänyt sen oikean, eikä halua aikailla? Monet lyö hynttyyt yhteen pikaisestikin, mitä odottelemaan jos löytää elämänsä rakkauden :)

Kylläpä näin juuri!!!=)

Peesaan minäkin =)

mun mielestä noin nopee tahti on vaan liian nopee ku on lapsia! kesäkuun alussa edellinen ulos ja parin viikon päästä esitellään uudelle ja seuraavalla kerralla se uusi sitten jo käytännössä asuu isän luona... ja mitä tuohon suuteluun tulee niin jos sitä muut paikallaolleet pitivät moukkamaisena ja typeränä käyttäytymisenä niin ehkä olisi voinut lasten nähden olla hieman iisimmin..

mun mielestä ihmisellä on myös joku vastuu ja VELVOLLISUUS ajatella lasten parasta jos sellaisia on *tehnyt* onhan eksällä nyt aikaa kuherrella tyttöystävänsä kanssa kun pojat on mun luona.. eikä asia haittaa mua mitenkään

Mä ainakin ymmärrän Lohista erittäin hyvin, mula vähä samanlainen tilanne exän kanssa päällä, ja meillä ainakin olen huolissani LASTEN takia, en koska olisin kateellinen tai mustis. Minä olen se, joka joutuu lohduttamaan lapsia kun itkevät sitä, et isi ei olekaan enää vain heidän kanssa, vaan suurempi osa ajasta menee uuteen akkaan. Mut sen enempää en ala tätä tässä "julkisesti" repostelemaan, mut Lohis voi laittaa mulle yv:tä, jos haluaa jutella jonkun kanssa, joka oikeesti ymmärtää.

Ma kylla tajuan tassa asiassa lohikaarmetta. Lapsillakin saattaa olla eroikavaa isansa entisesta kumppanista, ja sitten tilalla onkin jo uusi kumppani omine lapsineen. Lapsiakin pitaisi voida ajatella naissa jutuissa, ei vaan itsea ja omia haluja.

mun mielestä noin nopee tahti on vaan liian nopee ku on lapsia! kesäkuun alussa edellinen ulos ja parin viikon päästä esitellään uudelle ja seuraavalla kerralla se uusi sitten jo käytännössä asuu isän luona... ja mitä tuohon suuteluun tulee niin jos sitä muut paikallaolleet pitivät moukkamaisena ja typeränä käyttäytymisenä niin ehkä olisi voinut lasten nähden olla hieman iisimmin..

mun mielestä ihmisellä on myös joku vastuu ja VELVOLLISUUS ajatella lasten parasta jos sellaisia on *tehnyt* onhan eksällä nyt aikaa kuherrella tyttöystävänsä kanssa kun pojat on mun luona.. eikä asia haittaa mua mitenkään

Anteeksi kovasti, mutta minä luen rivien välistä vähän muuta kuin ettei sua haittaisi :hug: Siis kun alat syyttelemään jatkuvasta tyttöystävän vaihtamisesta -ja sentään 2 vuotta oli edellisen kanssa, onko se jatkuvaa vaihtamista? Ehkä mies esitteli naisen lapsille juuri siksi, että oli varma, että tämän kanssa pysyy yhdessä ikuisesti ja haluaa lasten tutustuvan ja tottuvan hyvissä ajoin uuteen vaimoon ja mahdolliseen sisarpuolten äitiin :)

Näitkö nuoleskelun ihan omin silmin? Oletko varma, ettei sinulle hieman liioiteltu, ihan juuri siksi, että kyseessä on exäsi? Vai olisitko tosissaan halunnut kuulla, että "voi kun oli niin ihanaa katsella kun exäsi ja hänen tyttöystävänsä olivat niin rakastuneita ja suukottelivat"?

En tykkää, että lapsia käytetään tekosyynä tuollaiseen motkottamiseen. Anteeksi vain.

Mutta :hug: ei pahalla, mielipiteeni tämä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja luppa:

Kylläpä näin juuri!!!=)

Miten voi muutaman viikon tutustumisen jälkeen sanoa löytäneensä elämänsä rakkauden?? Voihan olla, että kumppani lopulta sellaiseksi osoittautuu, mutta voi olla, että hän osoittautuukin joksikin ihan muuksi.... Ja tästä syystä vanhempien tulisi ajatella lapsia. Ero on aina vaikea asia lapsille, niin ei heidän elämäänsä tarvitsisi vielä vaikeuttaa esittelemällä heille vähän väliä uutta kumppania.
Jo sen ensimmäisen kumppanin tuomista kannattaa hetken ja toisenkin harkita...
Ja lasten nähden "imuttelu" on mielestäni kyseenalaista, pienet hellyydenosoitukset lasten nähden on jotain muuta kuin nuoleskelua ja kourimista!!

rakastua voi olla parin viikon tuntemisen jälkeen mut ei kai kukaan voi silloin RAKASTAA ja tietää et se rakkaus ois kestävää! voishan sitä lasten paikalla ollessa kyläillä vaan toisten luona niinku kaverin tai sisaruksen luona... ja ne imuttelut imutella sitten kahden kesken..

Anteeksi kovasti, mutta minä luen rivien välistä vähän muuta kuin ettei sua haittaisi :hug: Siis kun alat syyttelemään jatkuvasta tyttöystävän vaihtamisesta -ja sentään 2 vuotta oli edellisen kanssa, onko se jatkuvaa vaihtamista? Ehkä mies esitteli naisen lapsille juuri siksi, että oli varma, että tämän kanssa pysyy yhdessä ikuisesti ja haluaa lasten tutustuvan ja tottuvan hyvissä ajoin uuteen vaimoon ja mahdolliseen sisarpuolten äitiin :)

Näitkö nuoleskelun ihan omin silmin? Oletko varma, ettei sinulle hieman liioiteltu, ihan juuri siksi, että kyseessä on exäsi? Vai olisitko tosissaan halunnut kuulla, että "voi kun oli niin ihanaa katsella kun exäsi ja hänen tyttöystävänsä olivat niin rakastuneita ja suukottelivat"?

En tykkää, että lapsia käytetään tekosyynä tuollaiseen motkottamiseen. Anteeksi vain.

Mutta :hug: ei pahalla, mielipiteeni tämä vaan.

kiitos haleista vaan mut voitko nyt ihan oikeesti kertoa et mikä siinä mua haittais et ne nyt imuttaa ja sekstaa keskenään? mikä siinä on niin uskomatonta et mun mielestä on asioita mitä tehdään lasten läsnäollessa ja on asioita mitä aikuiset tekee ilman lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja luppa:

Kylläpä näin juuri!!!=)

Miten voi muutaman viikon tutustumisen jälkeen sanoa löytäneensä elämänsä rakkauden?? Voihan olla, että kumppani lopulta sellaiseksi osoittautuu, mutta voi olla, että hän osoittautuukin joksikin ihan muuksi.... Ja tästä syystä vanhempien tulisi ajatella lapsia. Ero on aina vaikea asia lapsille, niin ei heidän elämäänsä tarvitsisi vielä vaikeuttaa esittelemällä heille vähän väliä uutta kumppania.
Jo sen ensimmäisen kumppanin tuomista kannattaa hetken ja toisenkin harkita...
Ja lasten nähden "imuttelu" on mielestäni kyseenalaista, pienet hellyydenosoitukset lasten nähden on jotain muuta kuin nuoleskelua ja kourimista!!

Lasten on ihan tervettä ja hyvä asia nähdä NORMAALEJA hellyydenosoituksia:pussailua,halailua ja leikkimielistä kiusoittelua olkoonkin se vaikka pientä pyllylle taputtelua ohimennen.Siinä ei ole mitään pahaa tai likaista jos parisuhteessa kerran ollaan.Oudompaa minusta olisi jos kaikki tuollainen piiloteltaisiin ja oltaisiin niin helvetin estoisia tunteenosoituksissa!
Ja tuota eksäsi mainitsemaa touhua on vaikea kenenkään meistä kommentoida koska kukaan meistä ei ole ollut sitä näkemässä.

Meistä ei kukaan voi ennustaa milloin se oikea löytyy ja mikä on sovelias aika sen löytämiselle,sen vaan itse tietää kun kohdalle sopii.

Yhteistyössä