Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jos miehestä oikeasti tuntuu, että on löytänyt sen oikean, eikä halua aikailla? Monet lyö hynttyyt yhteen pikaisestikin, mitä odottelemaan jos löytää elämänsä rakkauden
mun mielestä noin nopee tahti on vaan liian nopee ku on lapsia! kesäkuun alussa edellinen ulos ja parin viikon päästä esitellään uudelle ja seuraavalla kerralla se uusi sitten jo käytännössä asuu isän luona... ja mitä tuohon suuteluun tulee niin jos sitä muut paikallaolleet pitivät moukkamaisena ja typeränä käyttäytymisenä niin ehkä olisi voinut lasten nähden olla hieman iisimmin..
mun mielestä ihmisellä on myös joku vastuu ja VELVOLLISUUS ajatella lasten parasta jos sellaisia on *tehnyt* onhan eksällä nyt aikaa kuherrella tyttöystävänsä kanssa kun pojat on mun luona.. eikä asia haittaa mua mitenkään
Anteeksi kovasti, mutta minä luen rivien välistä vähän muuta kuin ettei sua haittaisi :hug: Siis kun alat syyttelemään jatkuvasta tyttöystävän vaihtamisesta -ja sentään 2 vuotta oli edellisen kanssa, onko se jatkuvaa vaihtamista? Ehkä mies esitteli naisen lapsille juuri siksi, että oli varma, että tämän kanssa pysyy yhdessä ikuisesti ja haluaa lasten tutustuvan ja tottuvan hyvissä ajoin uuteen vaimoon ja mahdolliseen sisarpuolten äitiin
Näitkö nuoleskelun ihan omin silmin? Oletko varma, ettei sinulle hieman liioiteltu, ihan juuri siksi, että kyseessä on exäsi? Vai olisitko tosissaan halunnut kuulla, että "voi kun oli niin ihanaa katsella kun exäsi ja hänen tyttöystävänsä olivat niin rakastuneita ja suukottelivat"?
En tykkää, että lapsia käytetään tekosyynä tuollaiseen motkottamiseen. Anteeksi vain.
Mutta :hug: ei pahalla, mielipiteeni tämä vaan.