M
miirumaaru
Vieras
Jos uskaltaisit ja kehtaisit keskustella tästä asiasta eksäsi kanssa niin ehkä saisit vastauksen sieltä suunnalta mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:en nähnyt. en ole varma mutta uskon. aivan sama
Aivan sama? No jos se on aivan sama, niin miksi koko poru? Vai siis ihan sama onko puheet totta vai ei, koska haluat uskoa sitä ikävämpää?
ei jumaliste.... onko lukutaidossa vikaa? tää poru nyt oikeesti on vaan siitä et mun mielestä pitäis eksän ajatella vähän lapsiaanki! miettikääpäs välillä itsenne ja varsinkin ne lapsenne tuohon.
Eiköhän kannata pitää sitten jatkossakin vaan kiinni omasta käytöksestään ja miessuhteistaan kun mitään et kuitenkaan voi eksäsi käytökseen vaikuttaa?Kukaan meistä ei ole täydellinen vanhempi,et edes sinä.
väitinkö jossain olevani täydellinen?
Et suoranaisesti mutta rivien välistä voi hyvin sen lukea kun paheksut,moralisoit ja arvostelet lastesi isää.
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:eli lukutaidossa ja vieläkin enemmän ilmeisesti luetunymmärtämisessä ongelmaa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:Jos uskaltaisit ja kehtaisit keskustella tästä asiasta eksäsi kanssa niin ehkä saisit vastauksen sieltä suunnalta mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:ja ei en elä puutteessa mutten kumppaneitani kotiini raahaa poikien ollessa kotona
B)
Hmm, onhan siinä iso ero, yksi kumppani pari vuotta ja sitten toinen, kuin että kumppaneita, monikossa.
taidat vaan itse olla kateellinen
No tämä veto sinulta kertookin kaiken!
![]()
tuon *vedon* olen tältä palstalta oppinut.... ohhoh kertoo ihan kaiken... voi että tää alkaa meneen tosi huvittavaks
:headwall:
![]()
Niin, en tiedä onko se huvittavaa vaiko säälittävää, että aloitat keskustelun, muttet sitten keskustelemaan ala vaan heität jotain asiaankuulumattomia "onko ymmärryksessä vikaa", "olet itse kade" jne. kommentteja. Toisaalta, ihan kai se on ymmärrettävää, että niin arka aihe kuin tämä ex sinulle on, niin on vaikeaa (mahdotonta) sinulle pohtia asiaa muutoin kuin omalta kantiltasi. Olet päättänyt, että vika on exän, turha silloin tässä yrittää miettiä, mikä on totuus, kuka oikeasti teki ja mitä.
Eli se vastaus, jota halusit, ole hyvä:
kylläpä typerästi teki tämä exä, hyi hyi, ettäs kehtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Miksi ihmessa moinen hyokkays ap:ta vastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:luulin et tää on keskustelupalsta ja että täällä saisi myös tuollaisesta asiasta kirjoittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Miksi ihmessa moinen hyokkays ap:ta vastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:Jos uskaltaisit ja kehtaisit keskustella tästä asiasta eksäsi kanssa niin ehkä saisit vastauksen sieltä suunnalta mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
Saa kai taallakin asiaa kuitenkin kasitella, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:luulin et tää on keskustelupalsta ja että täällä saisi myös tuollaisesta asiasta kirjoittaa
Tottakai saa. Jos miehesi olisi julkkis, asiaa päiviteltäisiin kaikissa lehdissä. Muistatteko kohun kun Hjallis ja Merikukka olivat linnanjuhlissa?
Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:Jos uskaltaisit ja kehtaisit keskustella tästä asiasta eksäsi kanssa niin ehkä saisit vastauksen sieltä suunnalta mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
Saa mutta turha kai sitten on vetää hernettä nenään jos muitakin kommentteja tulee kuin myötäileviä.Höh!
Alkuperäinen kirjoittaja jotenkin ei kolaha:Niin mutta kun eihän se ole sun asiasi eikä elämäsi mitä he elävät. Kummaa kyttäilyä. Pitäisikö miehesi kieltäytyä uudesta suhteesta lapsiensa takia? Vai mikä sulla on pointti. Hän on hän ja sinä olet sinä. Kumpikin päättää omista tekmisistään.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Miksi ihmessa moinen hyokkays ap:ta vastaan?
Kukaan ei hyökkää,itse ap provosoituu kirjoituksista joissa ihmiset koettavat saada hänet näkemään asiat muultakin kantilta kuin omaltaan.Turha hermostua.
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:Jos uskaltaisit ja kehtaisit keskustella tästä asiasta eksäsi kanssa niin ehkä saisit vastauksen sieltä suunnalta mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
Saa mutta turha kai sitten on vetää hernettä nenään jos muitakin kommentteja tulee kuin myötäileviä.Höh!
tottakai saa kommentoida mut JOKA KERTA MUA HÄMMÄSTYÄÄ TÄLLÄ PALSTALLA OLI ASIA MIKÄ HYVÄNSÄ NIIN ALKAA TUO KATEUDEN JA KATKERUUDEN VATVOMINEN eikö mitään asiaa voi esittää ilman noita sanoja ja syytteitä?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja jotenkin ei kolaha:Niin mutta kun eihän se ole sun asiasi eikä elämäsi mitä he elävät. Kummaa kyttäilyä. Pitäisikö miehesi kieltäytyä uudesta suhteesta lapsiensa takia? Vai mikä sulla on pointti. Hän on hän ja sinä olet sinä. Kumpikin päättää omista tekmisistään.
eikai ap sitä tarkoittanut ettei saisi olla parisuhdetta, mutta suhteessa eteneminen vaikuttaa lasten elämään ja pitää ottaa jossain määrin myös lasten tunteet huomioon. kun on vanhempi ei aina voi vaan päättää mitä minä itse haluan tehdä.. on otettava huomioon myös lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:Jos uskaltaisit ja kehtaisit keskustella tästä asiasta eksäsi kanssa niin ehkä saisit vastauksen sieltä suunnalta mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
tottakai saa kommentoida mut JOKA KERTA MUA HÄMMÄSTYÄÄ TÄLLÄ PALSTALLA OLI ASIA MIKÄ HYVÄNSÄ NIIN ALKAA TUO KATEUDEN JA KATKERUUDEN VATVOMINEN eikö mitään asiaa voi esittää ilman noita sanoja ja syytteitä?
Ei voi olla totta... :O Muistatko, mitä vastasit ITSE hetki sitten? Et kateelliseksi ketään haukkunut..?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:AINA äidit ajattelee muka (ainakin puheissaan)lasten parasta, vaikka todellisuudessa ajattelevat itseään!Näin ainakin meillä miehen exä toimi alkuaikoina etenkin...
Olisikohan ap:llä kuitenkin jotain kateutta tai kaunaa omassa rinnassaan?ASIA KUN EI SULLE MITENKÄÄN KUULU JA OLISI NAURETTAVAA EDES OTTAA PUHEEKSI EXÄN KANSSA!
Ilmeisesti erostanne on kauan, koska välillä kerennyt seurustelemaan 2 vuotta jonkun muunkin kanssa....Ehkä sun vaan täytyis luottaa exäsi arvostelukykyyn!
Lisäänpä vielä että kyllä asia olisi häiritsevä jos uudet kumppanit vaihtuisi oikeasti kuin sukat.Tässä tapauksessa niin ei kuitenkaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Okei, yritän vielä. Kun vaikuttaa siltä, että haluat keskustella tästä. Vaikka taas toisaalta teilaat keskusteluyritykset jos ne eivät ole samaa mieltä kanssasi... No, vastaa tai älä, siitähän sen näkee sitten.
Minkä ikäiset lapset ovat?
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Okei, yritän vielä. Kun vaikuttaa siltä, että haluat keskustella tästä. Vaikka taas toisaalta teilaat keskusteluyritykset jos ne eivät ole samaa mieltä kanssasi... No, vastaa tai älä, siitähän sen näkee sitten.
Minkä ikäiset lapset ovat?
vanhempi täyttää 6 ja nuorempi on 4 ja puoli vuotias
![]()