asia ei toki mulle kuulu mut inhottaa hieman...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs jos sanoisit miehellesi tuon saman minkä kirjoitit täällä (siis pääasian)? Ainakin kivi vierähtäisi sydämeltäsi... miehelläsi voisi aueta silmät asialle. Hän ehkä ajattelee että sinua ei kiinnosta tippaakaan mitä hän touhuaa. Tai voihan olla että kun näin uusi tuttavuus miehelläsi kyseessä, tämä nainen on ehkä halunnut NÄYTTÄÄ muille jotain, pätemisen tarvetta ehkä, on halunnut "varmistella asemiaan"?

Et oo ehkä käsitelly eroas loppuun, vaikka ittelles väität niin?

Harmittaako sua se, että jonkun toisen naisen kanssa ex onkin ihana ja hellä, mitä olisit aikoinaan toivonut itellesi? Että hän onnistuisi jonkun toisen kanssa? Rehellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
[ voitko nyt ihan oikeesti kertoa et mikä siinä mua haittais et ne nyt imuttaa ja sekstaa keskenään? mikä siinä on niin uskomatonta et mun mielestä on asioita mitä tehdään lasten läsnäollessa ja on asioita mitä aikuiset tekee ilman lapsia?

Siksi ajattelen näin, koska juttusi muuttui siitä imuttelun paheksumisesta yhtäkkiä siihen, että vaihtaa naista jatkuvasti. Ja sitten siihen, että liian nopeasti.

Oikeastiko sinusta mies vaihtaa naisia kuin sukkia, jos edellisen kanssa 2 v yhdessä ja nykyisen kanssa menossa jo ties monesko viikko..? Tai sitten on hygienia pahasti hakusessa jos "vaihtaa kuin sukkia" on tuota...

ei se lasten kannalta kivaa ole, muistan kun aloin olla nykyisen mieheni kanssa, hänellä oli tapana oikeastaan koko ajan olla kiinni minussa, ja eipä siinä mun toppuuttelut kauheasti auttaneet. Lopulta lapsukaiset kirjoittelivat ympäri huushollia(oltiin siis viikonloput meillä) "ei saa pussata" jne kylttejä

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Et oo ehkä käsitelly eroas loppuun, vaikka ittelles väität niin?

Harmittaako sua se, että jonkun toisen naisen kanssa ex onkin ihana ja hellä, mitä olisit aikoinaan toivonut itellesi? Että hän onnistuisi jonkun toisen kanssa? Rehellisesti.

olen käsitelly ei harmita REHELLISESTI!!! mikä helvata voi oikeesti olla noin vaikee käsittää et mun mielestä on asioita mitä tehdään lasten läsnäollessa ja mitä ei ja kantsis vähän miettiä kuinka nopeesti sen oikeankin esittelee lapsillensa.

Lasten on ihan tervettä ja hyvä asia nähdä NORMAALEJA hellyydenosoituksia:pussailua,halailua ja leikkimielistä kiusoittelua olkoonkin se vaikka pientä pyllylle taputtelua ohimennen.Siinä ei ole mitään pahaa tai likaista jos parisuhteessa kerran ollaan.Oudompaa minusta olisi jos kaikki tuollainen piiloteltaisiin ja oltaisiin niin helvetin estoisia tunteenosoituksissa!
Ja tuota eksäsi mainitsemaa touhua on vaikea kenenkään meistä kommentoida koska kukaan meistä ei ole ollut sitä näkemässä.

Meistä ei kukaan voi ennustaa milloin se oikea löytyy ja mikä on sovelias aika sen löytämiselle,sen vaan itse tietää kun kohdalle sopii.[/quote]

On eri asia nähdä kuvailemiasi NORMAALEJA hellyydenosoituksia l. pussailua, halailua tai pyllylle taputtelua. Kouriminen ja imuttelu eivät ole sama asia! Miten on niin vaikea ymmärtää, että on olemassa keskitie tässäkin asiassa. pitääkö olla on tai off, eli joko julkista nuoleskelua tai helvetin estoista tunteiden piilottelelua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[ voitko nyt ihan oikeesti kertoa et mikä siinä mua haittais et ne nyt imuttaa ja sekstaa keskenään? mikä siinä on niin uskomatonta et mun mielestä on asioita mitä tehdään lasten läsnäollessa ja on asioita mitä aikuiset tekee ilman lapsia?

Siksi ajattelen näin, koska juttusi muuttui siitä imuttelun paheksumisesta yhtäkkiä siihen, että vaihtaa naista jatkuvasti. Ja sitten siihen, että liian nopeasti.

Oikeastiko sinusta mies vaihtaa naisia kuin sukkia, jos edellisen kanssa 2 v yhdessä ja nykyisen kanssa menossa jo ties monesko viikko..? Tai sitten on hygienia pahasti hakusessa jos "vaihtaa kuin sukkia" on tuota...

minä en mistään sukkien vaihtamisesta ole sanonut mitään

:laugh:

mut mun mielestä tahti on lapsille liian nopee jos edellinen muuttanu pois vasta ja uusi asuu tilalla lapsineen kun lapset näkevät ko ihmisen toista kertaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja jaha:
suuteleminen kielletty, voi hyvänen aika, pitääkö lapsilla olla ainoa herkkä lapsuusmuisto sun jäkätys ennen eroanne?

Ei suuteleminen, mutta voisi vähän aikuiset ihmiset miettiä, että pitääkö nuolla toista teinityyliin lasten aikana.

Tai kenenkään muunkaan aikana. Kyllä tommoset imuttelut kuulostaa aika lapselliselta muutenkin julkisella paikalla.

rakastua voi olla parin viikon tuntemisen jälkeen mut ei kai kukaan voi silloin RAKASTAA ja tietää et se rakkaus ois kestävää! voishan sitä lasten paikalla ollessa kyläillä vaan toisten luona niinku kaverin tai sisaruksen luona... ja ne imuttelut imutella sitten kahden kesken..

Voi hyvänen aika...Eiköhän tuokin asia ole aikamoisen yksilöllistä??Jotkut rakastuu hitaammin ja joillakin se on menoa heti ensi katseesta.Meitä on moneen junaan,turha moralisoida ketään.

Mun mielestä olis kummallista jos seurustelukumppani jota rakastaa kohtelisi kuin kaveria.Tuskin ne nyt lasten nähden siellä panee toisiansa.Suutelu ja helliminen on normaalia eikä mitään paskaista K-18 hommaa.

Siitä puhe mistä puute?

Juu ja Lohikäärme et voi muuttaa kun itseäsi eli jos tuo ei ole suotavaa, et voi kuin säästää lapsesi omalta osaltasi sellaiselta.

Taidat olla vähän kontrollifriikki, joten tekee miehellesi hyvää päästä vähän vapaammille vesille.

oiskos sellanen äiti edes paheksuttava joka raahais joka viikonloppu lasten eteen uuden ukon ja imuttais ja nuoleskelis lasten nähen...

No niin, ethän tosiaan sukkien vaihtamiseen verrannut, mutta mutta :whistle:

Näitkö nuoleskelun ihan omin silmin? Oletko varma, ettei sinulle hieman liioiteltu, ihan juuri siksi, että kyseessä on exäsi? Vai olisitko tosissaan halunnut kuulla, että "voi kun oli niin ihanaa katsella kun exäsi ja hänen tyttöystävänsä olivat niin rakastuneita ja suukottelivat"?

Ja sujuvasti jätit vastaamatta tähän...

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
rakastua voi olla parin viikon tuntemisen jälkeen mut ei kai kukaan voi silloin RAKASTAA ja tietää et se rakkaus ois kestävää! voishan sitä lasten paikalla ollessa kyläillä vaan toisten luona niinku kaverin tai sisaruksen luona... ja ne imuttelut imutella sitten kahden kesken..

Voi hyvänen aika...Eiköhän tuokin asia ole aikamoisen yksilöllistä??Jotkut rakastuu hitaammin ja joillakin se on menoa heti ensi katseesta.Meitä on moneen junaan,turha moralisoida ketään.

Mun mielestä olis kummallista jos seurustelukumppani jota rakastaa kohtelisi kuin kaveria.Tuskin ne nyt lasten nähden siellä panee toisiansa.Suutelu ja helliminen on normaalia eikä mitään paskaista K-18 hommaa.

Siitä puhe mistä puute?

edelleen mun mielestä lapseton ja lapsellinen ihminen voivat toimia hieman eri tavoin mut sen oon jo aika moneen kertaan sanonu....

:headwall: :headwall:

ja ei en elä puutteessa mutten kumppaneitani kotiini raahaa poikien ollessa kotona

B)

Näitkö nuoleskelun ihan omin silmin? Oletko varma, ettei sinulle hieman liioiteltu, ihan juuri siksi, että kyseessä on exäsi? Vai olisitko tosissaan halunnut kuulla, että "voi kun oli niin ihanaa katsella kun exäsi ja hänen tyttöystävänsä olivat niin rakastuneita ja suukottelivat"?

Ja sujuvasti jätit vastaamatta tähän...

en nähnyt. en ole varma mutta uskon. aivan sama

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:
Lasten on ihan tervettä ja hyvä asia nähdä NORMAALEJA hellyydenosoituksia:pussailua,halailua ja leikkimielistä kiusoittelua olkoonkin se vaikka pientä pyllylle taputtelua ohimennen.Siinä ei ole mitään pahaa tai likaista jos parisuhteessa kerran ollaan.Oudompaa minusta olisi jos kaikki tuollainen piiloteltaisiin ja oltaisiin niin helvetin estoisia tunteenosoituksissa!
Ja tuota eksäsi mainitsemaa touhua on vaikea kenenkään meistä kommentoida koska kukaan meistä ei ole ollut sitä näkemässä.

Meistä ei kukaan voi ennustaa milloin se oikea löytyy ja mikä on sovelias aika sen löytämiselle,sen vaan itse tietää kun kohdalle sopii.

On eri asia nähdä kuvailemiasi NORMAALEJA hellyydenosoituksia l. pussailua, halailua tai pyllylle taputtelua. Kouriminen ja imuttelu eivät ole sama asia! Miten on niin vaikea ymmärtää, että on olemassa keskitie tässäkin asiassa. pitääkö olla on tai off, eli joko julkista nuoleskelua tai helvetin estoista tunteiden piilottelelua :whistle: [/quote]

Näitäkin em.asioita on voitu näistä "luotettavista lähteistä" liioitella melkoisesti,etenkin kun kyseessä on kirjoituksen aloittajan ex ja ilmeisesti silminnäkijänä taas aloittajan kaveri.Tollaisissa tapauksissa osataan kyllä höystää ja paisutella koko asiaa.

Aivan sama? No jos se on aivan sama, niin miksi koko poru? Vai siis ihan sama onko puheet totta vai ei, koska haluat uskoa sitä ikävämpää?

ei jumaliste.... onko lukutaidossa vikaa? tää poru nyt oikeesti on vaan siitä et mun mielestä pitäis eksän ajatella vähän lapsiaanki! miettikääpäs välillä itsenne ja varsinkin ne lapsenne tuohon.

ja ei en elä puutteessa mutten kumppaneitani kotiini raahaa poikien ollessa kotona

B)

Hmm, onhan siinä iso ero, yksi kumppani pari vuotta ja sitten toinen, kuin että kumppaneita, monikossa.

taidat vaan itse olla kateellinen

No tämä veto sinulta kertookin kaiken!

B)

Hmm, onhan siinä iso ero, yksi kumppani pari vuotta ja sitten toinen, kuin että kumppaneita, monikossa.

tuon *vedon* olen tältä palstalta oppinut.... ohhoh kertoo ihan kaiken... voi että tää alkaa meneen tosi huvittavaks

:laugh: :headwall: :D

Aivan sama? No jos se on aivan sama, niin miksi koko poru? Vai siis ihan sama onko puheet totta vai ei, koska haluat uskoa sitä ikävämpää?

ei jumaliste.... onko lukutaidossa vikaa? tää poru nyt oikeesti on vaan siitä et mun mielestä pitäis eksän ajatella vähän lapsiaanki! miettikääpäs välillä itsenne ja varsinkin ne lapsenne tuohon.

Eiköhän kannata pitää sitten jatkossakin vaan kiinni omasta käytöksestään ja miessuhteistaan kun mitään et kuitenkaan voi eksäsi käytökseen vaikuttaa?Kukaan meistä ei ole täydellinen vanhempi,et edes sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Eiköhän kannata pitää sitten jatkossakin vaan kiinni omasta käytöksestään ja miessuhteistaan kun mitään et kuitenkaan voi eksäsi käytökseen vaikuttaa?Kukaan meistä ei ole täydellinen vanhempi,et edes sinä.

väitinkö jossain olevani täydellinen?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

väitinkö jossain olevani täydellinen?

Et suoranaisesti mutta rivien välistä voi hyvin sen lukea kun paheksut,moralisoit ja arvostelet lastesi isää.

B)

tuon *vedon* olen tältä palstalta oppinut.... ohhoh kertoo ihan kaiken... voi että tää alkaa meneen tosi huvittavaks

:laugh: :headwall: :D

Niin, en tiedä onko se huvittavaa vaiko säälittävää, että aloitat keskustelun, muttet sitten keskustelemaan ala vaan heität jotain asiaankuulumattomia "onko ymmärryksessä vikaa", "olet itse kade" jne. kommentteja. Toisaalta, ihan kai se on ymmärrettävää, että niin arka aihe kuin tämä ex sinulle on, niin on vaikeaa (mahdotonta) sinulle pohtia asiaa muutoin kuin omalta kantiltasi. Olet päättänyt, että vika on exän, turha silloin tässä yrittää miettiä, mikä on totuus, kuka oikeasti teki ja mitä.

Eli se vastaus, jota halusit, ole hyvä:

kylläpä typerästi teki tämä exä, hyi hyi, ettäs kehtaa.

Yhteistyössä