Asutun näköinen koti ja tykkäsin mutta se mikä mua ärsyttää omassakin kämpässä otti silmään että on täysin erityylisiä kaappeja melko vierekkäin mutta se nyt ei ole maailmanloppu ja kun ei sitä näe valokuvasta täydelleen niin kuin se luonnossa on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
YH:ksi teilä on kaunista ja eläimistä irtoaa karvaa jota pitäis jatkuvasti nuohota. onneksi ette ilmeisesti ole allergisia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:Kaunis koti, kateelliset taas panettelee. Ei teillä mitään ylen sotkuista ole![]()
No kiitos! Mä jo olin ihan kauhuissani!Kyllä meillä viikonloppuisin siivotaan, vaan se siivo ei kestä viikon puoliväliinkään. :/
Joku arvasikin oikein, että olen yh, joten siivousurakka jää minun harteilleni suurimmaksi osaksi, mitä nyt lapset pistän siinä sivussa töihin.
Ja yrittäjänä arkisin ei ole voimia eikä aikaa puunata nurkkia. Aamulla aikaisin töihin, töitten jälkeen ruokakauppaan, sieltä hellan ääreen ja melkeinpä ruokapöydästä nukkumaan.
Akselilla vähävarainen-hyvätuloinen sijoitun kyllä enemmän sinne vähävaraisen puolelle yhden aikuisen palkalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Ihana rahi.
Voi, mä tiedän vaikka kuinka monta jotka vielä nykypäivänäkin käyttävät.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Ihana rahi.
Siis joku käyttää vielä nykyään noita simpukka-amppelitsydeemejä!