Arvostele mun kämppä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asutun näköinen koti ja tykkäsin mutta se mikä mua ärsyttää omassakin kämpässä otti silmään että on täysin erityylisiä kaappeja melko vierekkäin mutta se nyt ei ole maailmanloppu ja kun ei sitä näe valokuvasta täydelleen niin kuin se luonnossa on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:
Kaunis koti, kateelliset taas panettelee. Ei teillä mitään ylen sotkuista ole :)

No kiitos! Mä jo olin ihan kauhuissani! :D Kyllä meillä viikonloppuisin siivotaan, vaan se siivo ei kestä viikon puoliväliinkään. :/

Joku arvasikin oikein, että olen yh, joten siivousurakka jää minun harteilleni suurimmaksi osaksi, mitä nyt lapset pistän siinä sivussa töihin.

Ja yrittäjänä arkisin ei ole voimia eikä aikaa puunata nurkkia. Aamulla aikaisin töihin, töitten jälkeen ruokakauppaan, sieltä hellan ääreen ja melkeinpä ruokapöydästä nukkumaan.

Akselilla vähävarainen-hyvätuloinen sijoitun kyllä enemmän sinne vähävaraisen puolelle yhden aikuisen palkalla.
YH:ksi teilä on kaunista ja eläimistä irtoaa karvaa jota pitäis jatkuvasti nuohota. onneksi ette ilmeisesti ole allergisia.
Itse kävin vasta naapurissa ekan kerran kylässä ja koira talossa, imuri rikki ja villakoiria juoksi. tunnin pystyin olemaan kun tuntui että happi loppuu.

Kiva koti, muttei mun makuun... Inhoan turhaa tavaraa ja ryppyisiä lakanoita. Keittiössä oli kauniit kaapit ja hella :flower: Takapihalla oli nätti suihkulähde. Mutta varmaan on kauniimpaa, kun siivoaa vähän sen ympärystä. Kunnon kevätsiivouksella luulis tulevan paikat kuntoon! =)

Eiköhän joka huushollissa ole joskus sotkuista! Meillä siivouksen jälkeen pysyy siistinä paikat noin 2 tuntia, sitten löytyy jo roinaa joka nurkasta. Mutta en jaksa ottaa siitä stressiä. Minusta kuvissa oli kaunis koti sisältä, kauniita huonekaluja, jotkut eivät tosin sopineet yhteen. Mutta ei meilläkään sovi mikään minkään kanssa. Olisin ylen tyytyväinen jos oli edes se OMA koti...

Yhteistyössä