Arvostele kakun ulkonäkö:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tollanen oli mulla 30v-juhlissa..tytöt oli väsänny yllätys kakun. Siinä oli vielä koru klitoriksessa ja kuulat tuli sisältä vetämällä narusta. Jäi kyllä syömättä..edellis vuonna oli iso parrukakku ja sillä oli joku tauti.kaverit osaa yllättää :)

Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Tollanen oli mulla 30v-juhlissa..tytöt oli väsänny yllätys kakun. Siinä oli vielä koru klitoriksessa ja kuulat tuli sisältä vetämällä narusta. Jäi kyllä syömättä..edellis vuonna oli iso parrukakku ja sillä oli joku tauti.kaverit osaa yllättää :)

Jokainen tyylillään mutta mun mielestä suht mautonta.. Miks tehdä jos menevät roskiin.

Jollakin ei ole hyvää makua eikä tyylitajua. Rajansa se on huumorillakin. Jos olisin mies ja mun vaimo tarjoaisi tuollaisen kakun, miettisin kaksi kertaa minkälainen vaimo minulla on. Tuntisin myötähäpeää typeryydestä. Tyhmä saa olla, mutta ei sitä nyt kannata näyttää noin avoimesti.

kauheen tiukkis porukkaa,kyllä mä söisin jos joku olis tehny tollasen kakun(ennemmin kyllä ottaisin sen peenis kakun) jos se olis ihan syötäv ettei mitään yllätyksii sisällä kuten pippurii tms.Tosin en haluis et jos synttärikakuks joku tehny yllätyksen ni sitä sit vanhempien eessä saada tai syödä mut kavereiden kesken kyllä.Hauskahan tollanen on!

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:

muna,kyr*ä,penis.

Yhteistyössä