Alkuperäinen kirjoittaja mii:Pullot kierrätykseen ja muutenki tavarat tasoilta kaappeihin piiloon, niin on tilavampaa ja siistimmän näköistä. Kaunis keittiökin!Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nätti keittiö...mutta sotkusen näköstä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Pullot kierrätykseen ja muutenki tavarat tasoilta kaappeihin piiloon, niin on tilavampaa ja siistimmän näköistä. Kaunis keittiökin!Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä taas sain sisustuksesta päinvastaisen mielikuvan. Oli kalliin näköisiä kalusteita. Mutta siivota tarvis, makkariin päiväpeitto, kylpytakki pesuhuoneeseen naulakkoon ja kaikki muu tavara joka paikasta omille paikoilleen näkymättömiin. Sitten imurointi, lattioiden pesu ja pölyjen pyyhintä.Himmeli pahvilaatikkoon ja kaappiin!Alkuperäinen kirjoittaja v:olette luultavasti vähävaraisia, siihen näden ok.
itse en voisi esim. mennä kylään noin likaiseen taloon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kiesus! Siis jollakulla muullakin on yhtä siivotonta kuin meillä! Kuopus tuli viereen kun kurkkasin keittiökuvaa ja hihkaisi, että "miksi meidän keittiö on sun tietokoneella?"
!
Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:Kaunis koti, kateelliset taas panettelee. Ei teillä mitään ylen sotkuista ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Kodikkaan näköistä, ja hyvin sopii tavarat yhteen. Eri tyylistä kuin meillä, mut tuollainen romanttisempi tyyli on myös ihanaa. Tykkäsin sun pihasta varsinkin.
Ja tosiaan, mistä se nojatuoli on?
Pieni sotku on elämää, sitä tulee ja menee! =)
me ollaan sitten varmaan rutiköyhiä,kun ei ole varaa tommoseen [/b]omaanAlkuperäinen kirjoittaja v:olette luultavasti vähävaraisia, siihen näden ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Amoriina:Kivannäköinen asunto, tuollaisessa voisin itsekin asua, tykkään tiilitaloista. Olohuoneessa oli kauniita huonekaluja, mutta matto oli mielestäni väärän värinen.
Portaikosta poistaisin ne palapeilit ja laittaisin tilalle tauluja tai ehkä vanhoja valokuvia kauniissa kehyksissä.Keittiö oli muuten ihana, mutta kauheasti tavaraa työtasoilla, esim.limupullot. Makkarissa mun makuun liikaa koriste-esineitä, enkä oikein verhoihinkaan ihastunut. Astiakaappi tosi kiva, samoin astiat!
Piha oli hoitamattoman näköinen, terassin lattia outo, tekokukat on aina kauheita. Suihkulähde on kiva, samoin terassin tuolit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:uusin ostos; Pentikin vitriini, kun keittiön kaapit ei enää riitä...
http://www.aijaa.com/v.php?i=2021827.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Peilit ei kivat portaikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kiesus! Siis jollakulla muullakin on yhtä siivotonta kuin meillä! Kuopus tuli viereen kun kurkkasin keittiökuvaa ja hihkaisi, että "miksi meidän keittiö on sun tietokoneella?"
!
Kiva!![]()
![]()
En nyt ihan vappupäivän tunnelmissa ole jaksanut panna paikkoja kondikseen. Eilisilta meni siskolla synttäribileissä.
Ja kotona on kaksi poikaa ja koira, jotka "järjestävät" kodin uudestaan heti siivouksen jälkeen. *huoh*
Alkuperäinen kirjoittaja v:olette luultavasti vähävaraisia, siihen näden ok.