Arvauskeskus =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Nauratti hieman kun mulle soitti tänään lekuri kun oli varattu soittoaika,lääkäri vain kysyi kun vastasin että jaa miksi mun piti sulle soittaa :whistle: Olin ihan että no niistä tutkimus tuloksista missä kävin joku aika sitten..ei hyvää päivää sanon minä,ei ollut eka kerta joten kai tuo on ihan normaalia.Ja kaiken huippua että kaikki hyvin ;) ei aina oikein ole ihan täysin luottamus sata arvauskeskuksen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai telepaattisestiko niiden pitäis tietää mikä on vikana? Ei se koulutus niin nerokasta sentään ole.

Lukeehan niillä ne siellä potilastiedoissa,jos viitii niitä vähääkään lukea!!Ei toi lääkärin soittoaika ole mikään:mikä teitä vaivaa ,vaan esim tuloksia varten!!

No mitä nyt Efficaa ja Pegasosta töissä käytetään meillä, niin ei todellakaan ole ihan helppoa sieltä löytää että mitäs vaivaa nyt. Omat lehdet erikoissairaanhoido´lle, perusterveydenhoidolle, opiskelijaterveydelle yms. Kannattaa tutustua kerran alkaa arvostella:) et ei ihan helpolla välttämättä löydy että mitäs tuloksia tälle piti kertoa..

Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mitä nyt Efficaa ja Pegasosta töissä käytetään meillä, niin ei todellakaan ole ihan helppoa sieltä löytää että mitäs vaivaa nyt. Omat lehdet erikoissairaanhoido´lle, perusterveydenhoidolle, opiskelijaterveydelle yms. Kannattaa tutustua kerran alkaa arvostella:) et ei ihan helpolla välttämättä löydy että mitäs tuloksia tälle piti kertoa..

No kannattaisiko katsoa sitten etukäteen, toki siellä puhelimessa on kiva jutella vaikka päivän säästä, mutta silti :D

No kannattaisiko katsoa sitten etukäteen, toki siellä puhelimessa on kiva jutella vaikka päivän säästä, mutta silti :D

Etukäteen, mistä?? Kuinka vaikeaa sun on sanoa puhelimessa, että niistä koetuloksista soittelen?

Etukäteen, mistä?? Kuinka vaikeaa sun on sanoa puhelimessa, että niistä koetuloksista soittelen?

No olisi se aika hassua sanoa niin, jos minullepäin soitetaan :laugh:

No mun pontti olikin se että jos lääkärille olet varannut soittoajan niin että se soittaa sinulle niin minusta on hassua ettei edes tiennyt mihin piti kommentoida.Itse ainakin katsoisin ensin kelle soitan ja minkä takia on soittoa pyydetty.Mutta kukin tyylillään.Täällä uudessa arvauskeskuksessa on tuollainen hassu tapa kun ei ollut tosiaankin eka kerta,mutta yleensä aina muualla on soitettu ja soittaja on tiennyt minkä takia soittaa.