Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:etitkö sä vuokra-asuntoa vai omaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:onko teille laina myönnetty? vai etsittekä ensin ja menette sitten pankkiin kysymään saisko tuon ja tuon verran lainaa....
kumminpäin se yleensäkin menee...??
mäkin tahtoisin jo niiiin oman!!
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:onko teille laina myönnetty? vai etsittekä ensin ja menette sitten pankkiin kysymään saisko tuon ja tuon verran lainaa....
me on tehty molemminpäin![]()
eli eka asunnon suhteen käytiin ensin kysymässä sitä lainaa ja kun summa oli selvillä, alettiin etsiä asuntoa tosissaan (sitä ennenkin kyllä kateltiin).
toisen kerran sitten ensin katottiin talo, sitten kysyttiin laina. mutta ei sitten ostetuttakaan sitä taloa...
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:onko teille laina myönnetty? vai etsittekä ensin ja menette sitten pankkiin kysymään saisko tuon ja tuon verran lainaa....
eli eka asunnon suhteen käytiin ensin kysymässä sitä lainaa ja kun summa oli selvillä, alettiin etsiä asuntoa tosissaan (sitä ennenkin kyllä kateltiin).
toisen kerran sitten ensin katottiin talo, sitten kysyttiin laina. mutta ei sitten ostetuttakaan sitä taloa...
okei..mä oon tuolle miehelle jutellut että josko syksyllä mentäisiin pankeista kyselemään paljonko sitä heruis
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:onko teille laina myönnetty? vai etsittekä ensin ja menette sitten pankkiin kysymään saisko tuon ja tuon verran lainaa....
aijaa no tämähän on sitten vain helpompaa.
okei..mä oon tuolle miehelle jutellut että josko syksyllä mentäisiin pankeista kyselemään paljonko sitä heruis
nykysin taitavat "vaatia" sen lainahakemuksen täytön netissä, sieltä sitten soittelevat perään![]()