Kirpparilöytö! melkein 100% alennusta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnekas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnekas

Vieras
Tarvitsin uuden työpöydän. Kuolasin viikonlopun huutiksessa muuramen työpöytiä, mutta voi voi, kun ei ollut varaa edes käytettyyn.

Menin eilen paikalliselle hyväntekeväisyyskirpparille, joka saa tavarat lahjoituksina. Ajattelin, että jos löytyis muutamalla kympillä vaikka valkoinen koulupöytä.

Arvatkaas mitä löysin???!!!!!

Muuramen täysin uudenveroinen nettinurkka, jossa lisävarusteena samettinen käsituki ja hinta 20e. Ovh Vepsäläisellä yli 300e pelkälle pöydälle, käsituen hintaa en edes tiedä.

Arvatakaas kuka on onnellinen? :D :D :D

Kiva löytö! Kannattava todellakin!
Itse löysin bertoia tulit keittiöön -aidot 50-luvun tuotantoa ja maksoin 50?kpl!! Ja olen niiiiiin onnellinen! Yhdet aidot timantit löytyy olkkarista ja nyt sain ruokapöydän ympärille omat! Artekissa olen käynyt kuolaamassa kun ei noita mistään tunnu löytyvän, ja halusin aidot alkuperäiset kerran olkkarinkin tuolit on. Nyt on kaikki!

Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Kiva löytö! Kannattava todellakin!
Itse löysin bertoia tulit keittiöön -aidot 50-luvun tuotantoa ja maksoin 50?kpl!! Ja olen niiiiiin onnellinen! Yhdet aidot timantit löytyy olkkarista ja nyt sain ruokapöydän ympärille omat! Artekissa olen käynyt kuolaamassa kun ei noita mistään tunnu löytyvän, ja halusin aidot alkuperäiset kerran olkkarinkin tuolit on. Nyt on kaikki!

Kyllä kirpparit on hyvä keksintö! :D

Yhteistyössä