ap
Kyllä voin, tuskimpa kaikkien vaa'at valehtelee mulle aina samat lukemat ..Alkuperäinen kirjoittaja en usko!:et voi olla niin painava!
Kyllä voin, tuskimpa kaikkien vaa'at valehtelee mulle aina samat lukemat ..Alkuperäinen kirjoittaja en usko!:et voi olla niin painava!
Ja käytän kokoa S...Alkuperäinen kirjoittaja 1:Ei voi tajuta.. siis minusta MINÄ NÄYTÄN SAMALTA, koska painan 63kg ja olen 170cm pitkä.
Juu. Kuinka niin?Alkuperäinen kirjoittaja K:Eikö niin ap että sä karppaat?
Housut kokoa 40. Paidat kokoa 40/M/L. Vaihtelee aika paljon.Alkuperäinen kirjoittaja viuras:Mä olen 164 cm pitkä ja painan noin saman verran. Olen paljon läskimpi. Mitä vaate kokoa käytät AP?
Laita kuva, en usko :saint:Alkuperäinen kirjoittaja viuras:Mä olen 164 cm pitkä ja painan noin saman verran. Olen paljon läskimpi. Mitä vaate kokoa käytät AP?
Mä vaan tiesin Itekin karppi, ja nähnyt monta monta sun (ja myös mun ) kaltaista "läskiä". Mulla pituutta 158 ja painoa 73 ja kaikki luulee mua 55-kiloiseksi, maksAlkuperäinen kirjoittaja ap:Juu. Kuinka niin?Alkuperäinen kirjoittaja K:Eikö niin ap että sä karppaat?
No usko vaan, en huijaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyl usko. Mä painan 74kg ja olen 161cm pitkä ja näytän huomattavasti lihavammalta.
Usko tai älä mut piti laittaa eka 82kg Aika hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja .:tietämättä pituutta... 79kg
Mulla housut kokoa XL/44 ja paidat 42/44/L/XL. Tää kertoo jo jotain, kuvaa en laita. Et ole ap tainnut käydä ihan vasta puntarilla?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Housut kokoa 40. Paidat kokoa 40/M/L. Vaihtelee aika paljon.Alkuperäinen kirjoittaja viuras:Mä olen 164 cm pitkä ja painan noin saman verran. Olen paljon läskimpi. Mitä vaate kokoa käytät AP?
Mä ainakin uskon, helposti. Pystyisin itteni veikkaamaan vielä painavemmaksi...Alkuperäinen kirjoittaja iesin:Usko tai älä mut piti laittaa eka 82kg Aika hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja .:tietämättä pituutta... 79kg
No olen juurikin käyny. Eli ihan tänhetkinen paino..Alkuperäinen kirjoittaja viuras:Mulla housut kokoa XL/44 ja paidat 42/44/L/XL. Tää kertoo jo jotain, kuvaa en laita. Et ole ap tainnut käydä ihan vasta puntarilla?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Housut kokoa 40. Paidat kokoa 40/M/L. Vaihtelee aika paljon.Alkuperäinen kirjoittaja viuras:Mä olen 164 cm pitkä ja painan noin saman verran. Olen paljon läskimpi. Mitä vaate kokoa käytät AP?
Juu.Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Painatko siis nyt ton verran?
?!! No samaa mietin minä, olin ihan varma että lähes kaikki vastaukset tulee olemaan jotain 75kg-85kg. En millään ilveelläkään uskonut, että joku voisi oikeesti luulla että mun paino alkaa kutosellaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Palstalaiset on tosi huonoja veikkaamaan painoa. Mä olisin veikannut tasan 80kg. En kyl ymmärrä, miten joku voi arvata, että 60kg.