pieni ja siro
Kerropas pituuskin. Olet varmaan jotain 180Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No okei, voin kertoa että lähes kaikkien veikkaukset meni ihan mettään...
Painan 81kg.
Kerropas pituuskin. Olet varmaan jotain 180Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No okei, voin kertoa että lähes kaikkien veikkaukset meni ihan mettään...
Painan 81kg.
Kiitos sulle Aika jännää, miten joku oikeasti voi luulla noin ... Oon TODELLA yllättynyAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Oho . Mun piti tulla veikkaamaan että sä painat varmaan 68kg. Jestas nainen!! Mun mielestä sulla on oikein kaunis vartalo. Pieni pömppä, mutta ei lainkaan paha.
Sulla on siis about 13 kiloa ylimääräistä ja mulla on about 17 kg ylimääräistä. Sä näytät todella hyvältä ja mä näytän... no, helvetin lihavalta .
Muoks: ja meikäläisen vaatteissa on kyllä enimmäkseen pari äksää ennen ällää .
Tai siisAlkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:Kerropas pituuskin. Olet varmaan jotain 180Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No okei, voin kertoa että lähes kaikkien veikkaukset meni ihan mettään...
Painan 81kg.
Se on jo kerrottu, n. 168cm.Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:Kerropas pituuskin. Olet varmaan jotain 180Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No okei, voin kertoa että lähes kaikkien veikkaukset meni ihan mettään...
Painan 81kg.
No saa, mutta tää paitavalinta on ihan sen takia, että sillä ei saa kursittua mitään piiloon.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mä uskon vaikka arvasinkin pahasti pieleen. Ap:llä on kuitenkin paksut kädet ja isot rinnat.
Ja vaatteilla saa läskejä kursittua ns. piiloon.
Mä ainakin vertasin ap sun vartaloa omaani ja sitä kautta lähdin miettimään painoasi. Jos sä olet puolet pienempi kuin minä, niin ethän sä silloin voi painaa paljon. Siis niin mietin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:?!! No samaa mietin minä, olin ihan varma että lähes kaikki vastaukset tulee olemaan jotain 75kg-85kg. En millään ilveelläkään uskonut, että joku voisi oikeesti luulla että mun paino alkaa kutosellaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Palstalaiset on tosi huonoja veikkaamaan painoa. Mä olisin veikannut tasan 80kg. En kyl ymmärrä, miten joku voi arvata, että 60kg.
72 kgAlkuperäinen kirjoittaja ap:Pituutta n. 168cm.Alkuperäinen kirjoittaja .:tietämättä pituutta... 79kg
No en luule. Kyl mää nyt omasta ruhostani olen viime aikaisia kuvia nähnyt. Vyötärönympäryskin on 98cm.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No usko vaan, en huijaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kyl usko. Mä painan 74kg ja olen 161cm pitkä ja näytän huomattavasti lihavammalta.
Tai jos sä vaan luulet näyttäväs
Ehkä ei mutta monesti vatsassa on sitä massaa enemmän kuin luulisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No saa, mutta tää paitavalinta on ihan sen takia, että sillä ei saa kursittua mitään piiloon.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mä uskon vaikka arvasinkin pahasti pieleen. Ap:llä on kuitenkin paksut kädet ja isot rinnat.
Ja vaatteilla saa läskejä kursittua ns. piiloon.
Oon nähnyt sun kuvia, enkä todellakaan arvaisi 150kg ja tuskinpa oot 2x ap:n kokoinen muutoin kuin omassa päässäsiAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä ainakin vertasin ap sun vartaloa omaani ja sitä kautta lähdin miettimään painoasi. Jos sä olet puolet pienempi kuin minä, niin ethän sä silloin voi painaa paljon. Siis niin mietin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:?!! No samaa mietin minä, olin ihan varma että lähes kaikki vastaukset tulee olemaan jotain 75kg-85kg. En millään ilveelläkään uskonut, että joku voisi oikeesti luulla että mun paino alkaa kutosellaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Palstalaiset on tosi huonoja veikkaamaan painoa. Mä olisin veikannut tasan 80kg. En kyl ymmärrä, miten joku voi arvata, että 60kg.
Ja Empuu: mulla ja aloittajalla on suunnilleen neljän kilon heitto ylipainossa ja hän todellakin on huomattavasti pienempi kuin minä. Eli tolleen suhteutettuna mä varmaan painaisin sun mielestäsi 150 kg .
Nojuu, nytkun aloin googlella etsimään vanhoja samankaltasia ketjuja kun tämä, niiin pitää myöntää että oikeessa olet Aika pieniä veikkauksia munkin mielestä. Ja siis nämäkin, mitä mä olen saanut, mä en vois ikimaailmassa painaa 60kg, tai edes 70kg tän näkösenä ...Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oon nähnyt sun kuvia, enkä todellakaan arvaisi 150kg ja tuskinpa oot 2x ap:n kokoinen muutoin kuin omassa päässäsiAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä ainakin vertasin ap sun vartaloa omaani ja sitä kautta lähdin miettimään painoasi. Jos sä olet puolet pienempi kuin minä, niin ethän sä silloin voi painaa paljon. Siis niin mietin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:?!! No samaa mietin minä, olin ihan varma että lähes kaikki vastaukset tulee olemaan jotain 75kg-85kg. En millään ilveelläkään uskonut, että joku voisi oikeesti luulla että mun paino alkaa kutosellaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Palstalaiset on tosi huonoja veikkaamaan painoa. Mä olisin veikannut tasan 80kg. En kyl ymmärrä, miten joku voi arvata, että 60kg.
Ja Empuu: mulla ja aloittajalla on suunnilleen neljän kilon heitto ylipainossa ja hän todellakin on huomattavasti pienempi kuin minä. Eli tolleen suhteutettuna mä varmaan painaisin sun mielestäsi 150 kg .
Mä oon ennenkin pistänyt merkille, että arvioidaan todella pieni paino. Kiinnostaisi siis tietää, kun täällä puhutaan paljon läskeistä, (että milloin läski teki sitä ja teki tätä ), niin miten isoja ne näiden juttujen läskit sitten on.
Apua, en osaa kirjoittaa ajatuksiani sanoiksi, ketään ei ole tarkoitus loukata, mä en vaan osaa. :attn: Ylipainoa on itsellänikin.
Nappiin meni, vielä plus 1kgAlkuperäinen kirjoittaja arvaaja:On ap varmaan jo vastannut mut arvaan ihan huvikseni.
80kg painat.
Saisit painaa pituuteen nähden noin 70,ja kyllä tuosta kropasta ainakin se 10kg ylipainoa löytyy.
Eli Savanna arvasi aika hyvin jos ap kerran 81 kg painaa.Alkuperäinen kirjoittaja §:haluut kyl aina kaikki latistaaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:75-82
Juu, enkä pitänyt tota savannan vastausta edes latistavana, en hakenut tällä ketjulla mitään "OO kun oot laiha, painat saletisti 45kg" Vaan ihan rehellistä mielipidettäAlkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Eli Savanna arvasi aika hyvin jos ap kerran 81 kg painaa.Alkuperäinen kirjoittaja §:haluut kyl aina kaikki latistaaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:75-82
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuvista päätellen ei ole ollenkaan ylipainoa. Juuri tuollaisen naisen pitääkin olla!!! Todella hieno kroppa!! Sama se, mitä vaaka näyttää.