Arvatkaa mitä painan? *Kuva*

  • Viestiketjun aloittaja Läski
  • Ensimmäinen viesti
viuras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja viuras:
Mä olen 164 cm pitkä ja painan noin saman verran. Olen paljon läskimpi. Mitä vaate kokoa käytät AP?
Housut kokoa 40. Paidat kokoa 40/M/L. Vaihtelee aika paljon.
Mulla housut kokoa XL/44 ja paidat 42/44/L/XL. Tää kertoo jo jotain, kuvaa en laita. Et ole ap tainnut käydä ihan vasta puntarilla?
 
Turkilmas
Oho :eek:. Mun piti tulla veikkaamaan että sä painat varmaan 68kg. Jestas nainen!! Mun mielestä sulla on oikein kaunis vartalo. Pieni pömppä, mutta ei lainkaan paha.

Sulla on siis about 13 kiloa ylimääräistä ja mulla on about 17 kg ylimääräistä. Sä näytät todella hyvältä ja mä näytän... no, helvetin lihavalta :D.

Muoks: ja meikäläisen vaatteissa on kyllä enimmäkseen pari äksää ennen ällää :D.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja viuras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja viuras:
Mä olen 164 cm pitkä ja painan noin saman verran. Olen paljon läskimpi. Mitä vaate kokoa käytät AP?
Housut kokoa 40. Paidat kokoa 40/M/L. Vaihtelee aika paljon.
Mulla housut kokoa XL/44 ja paidat 42/44/L/XL. Tää kertoo jo jotain, kuvaa en laita. Et ole ap tainnut käydä ihan vasta puntarilla?
No olen juurikin käyny. Eli ihan tänhetkinen paino..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Palstalaiset on tosi huonoja veikkaamaan painoa. :D Mä olisin veikannut tasan 80kg. En kyl ymmärrä, miten joku voi arvata, että 60kg.
?!! No samaa mietin minä, olin ihan varma että lähes kaikki vastaukset tulee olemaan jotain 75kg-85kg. :eek: En millään ilveelläkään uskonut, että joku voisi oikeesti luulla että mun paino alkaa kutosella :LOL:
 

Yhteistyössä