Arvailkaa millainen olen myös.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä myös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä myös

Vieras
Tuli toisessa ketjussa hyviä juttuja joten arvailkaa millainen minä olen lahjojeni perusteella.
Saan siis mieheltäni:
- xboxiin Sims 3
-Puna/mustan korsetin
-alusasu setin
-Sarah Jessica Parkerin hajuvesi
-Nokia N8

22v, yksi lapsi, hoikka, ravintolassa töissä, lemmikkinä kissa, sinulla ei ole autoa mutta miehesi ajelee 15v vanhalla toyotalla, käytte ruotsinlaivalla kerran vuodessa, pitkät hiukset :)

[QUOTE="mä";22719327]22v, yksi lapsi, hoikka, ravintolassa töissä, lemmikkinä kissa, sinulla ei ole autoa mutta miehesi ajelee 15v vanhalla toyotalla, käytte ruotsinlaivalla kerran vuodessa, pitkät hiukset :)[/QUOTE]

Pitkät hiukset mulla on.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä myös;22719291:
Tuli toisessa ketjussa hyviä juttuja joten arvailkaa millainen minä olen lahjojeni perusteella.
Saan siis mieheltäni:
- xboxiin Sims 3
-Puna/mustan korsetin
-alusasu setin
-Sarah Jessica Parkerin hajuvesi
-Nokia N8

Korkeakoulutettu/opiskelet vielä korkeakoulussa kaupallista alaa, asut kaupungissa kerrostalossa, käyt baarissa kerran kuussa, sinulla on mustaksi värjätty tukka, meikkaat joka päivä (paitsi jos olet kipeänä tms.), tykkäät shoppailla.

[QUOTE="vieras";22719421]Lievästi ylipainoinen, laiska, et harrasta liikuntaa, goottityylinen, raskaasti meikkaava ja seksuaalisesti hieman epävarma.[/QUOTE]

Heh. Ei sentään tätä tyyliä.

Koska lista kuulostaa hyvin paljon omalta toivelistaltani (tosin Sims on jo, mutta koneelle :D ) ja hajuvesitoiveeni olikin J'Lo:n, niin vastaisin, että...

Noin parikymppinen, hoikka, mahdollisesti vielä opiskelija/opiskelut tauolla. Ja olen kans sitä mieltä, että meikkaat myös arkisin, jos lähdet kotoa :D Hmm... Mitäs muuta vielä keksis. Semmonen aika perus? Samantyyppinen, kuin olen itse :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kätsy;22719495:
Koska lista kuulostaa hyvin paljon omalta toivelistaltani (tosin Sims on jo, mutta koneelle :D ) ja hajuvesitoiveeni olikin J'Lo:n, niin vastaisin, että...

Noin parikymppinen, hoikka, mahdollisesti vielä opiskelija/opiskelut tauolla. Ja olen kans sitä mieltä, että meikkaat myös arkisin, jos lähdet kotoa :D Hmm... Mitäs muuta vielä keksis. Semmonen aika perus? Samantyyppinen, kuin olen itse :)

Mulla on tainnut toi Sims mennä oikein överiksi kun mulla on myös koneella se, DSLitellä ja puhelimessa. Tuo vielä puuttuu.