Ärsyttääkö ketään muuta Lidlin mainokset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari

Vieras
tavaroista, joita ei kuitenkaan ikinä saa!

Että alkaa kiehumaan, kun mainostavat esim. kahvinkeitintä. No, kaikki loppu jo puoleltapäivin lähikunnistakin. Liikkeiden numeroa ei saa netistä tai mistään että voisi edes soittaa ja kysyä onko niitä.

Tosi raivostuttavaa :(
 
Mua ärsyttää ne kauniit alusasumainokset. Paikalle saapuessa tyhjä ritiläkori, jossa on väärää tavaraa ja ehkä yhdet tangat löytyy irtonaisena paketista ihan väärästä korista. Se siitä valikoimasta :laugh:
 
Niissä mainoksissa kyllä usein lukee, että paljonko tuotteita on ja ainaki se että on rajoitettu erä. Tottakai saa mainostaa.

Itse menen aina klo 9 sinne, kun haluan jotain niistä ja aina olen saanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niissä mainoksissa kyllä usein lukee, että paljonko tuotteita on ja ainaki se että on rajoitettu erä. Tottakai saa mainostaa.

Itse menen aina klo 9 sinne, kun haluan jotain niistä ja aina olen saanut.

Se on hyvä että pääset. Toiset vaan käy töissä. Meillä ei ainakaan mainoksessa lukenut mitään rajoitetusta erästä, ainakaan tällä kertaa. Ja onhan tuo hyvän tavan vastaista.
 

Yhteistyössä