Ärsyttää maahanmuuttajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multi colorenntte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Multi colorenntte

Vieras
Olen itsekkin ollut pitkäaikaistyötön, enkä nyt töissäkäyvänä halua ettei työttömät saisi rahaa jne.. tottakai pitää olla oman maan kansalaisilla (syntyperäisillä suomalaisilla) toimeentulo taattuna..

Mutta entäs sitten nämä maahanmuuttajat, jotka tulevattänne suomeen vaan kuullakseen, että täällä on euroopan parhaimpiin lukeutuvat sosiaalietudeet, jotka saa nostettua työtä tekemättä. Laahaavat koko suvun, ystävineen poikineen jotta saavat nostaa jalat pöydälle ja kaiken naaman eteen.
Minua huolettaa (ja ärsyttääkin) se ettei näiden mamujen kulttuurillisesta soputumisesta huolehdita sen enempää. Ulkomaalaiset miehet pitävät suomalaisia naisia huorina, kun kävelevät kadulla ilman aviomiestä. Ja jos on hame päällä, tulevat nämä ukot kourimaan persettä ja luulevat muutenkin että niin saa täällä tehdä ja naisten nauttivat alistumisesta siihen. Huutelevat naisille alistavaan tapaan rivouksia ja pahimmat sylkevät jopa päälle.

Minä olen itse saanut kokea lukuisia kertoja näiden ulkomaalaisten miesten lähentelyä, kourimista.Aina hiuksista takapuoleen asti on pitänyt kähmiä. Myönnän tämän hieman, tai aika paljonkin, muuttaneen kokemuksienni myötä suhtautuymista heihin.
Törkein tapaus asui lähistölläni, jonka vuoksi törmäsinb häneen usein.Hän seurasi minua, eikä tajunnut lähteä pois. Olin kävellen ja hän pyörällä. Eräisessä alikulussa hän parkkeerasi pyöränsä eteeni niin että jäin hänen ja sivuttainolevan pyörän väliin niin etten päässyt pois. Kun en suostunut anytamaan puhelin nuomeroani hänelle hän yritti ottaa puhelimeni väkisin. Lopulta hän saisen revittyä kedestäni ja soitti sillä omaan numeroonsa saadakseen numeroni. Halusi sopia treffit, sanoin etten tuu ja sopi silti asuinalueeni kioski eteen ilta kymmeneksi.. Enpä menny kattomaan oliko siellä. :D

Puheluilla pommitus jatkui pariu päivää, kunnes sain vaihdettua numeron. Seuraavan kerran kuin näin häntä taaaas kadulla oli hän vihainen minulle etten vastannut. Huusin hänelle etten halua olla missään tekemisissä edelleenkään ja hän vain roikkui perässäni. Tuli kauppaan asti ja sieltä soitin sitten kaverilleni ja kaupasta kävelin hänen luokseen(asui lähellä kauppaa) ja se vitun ääliö käveli alaovelle asti, luuli että asun siellä. Onneksi kaveri ja sen mies oli alaovella vastassa ja ystävi poikaystävä ajoi sen pois.. Sen jälkeen ei ole nähty.

Toinen asia, joka ärsyttää on se, että näitä maahanmuuttajia otetaan tänne ja he menevät asunnon saamisessa edemmälle, kuin kantasuomalainen asunnoton. Vaikka olisi ollut pidempään asunnoton, kuin joku nekru suomessa.

Ai niin ja p.s. En sitten ole missää minihameissa keikkuva "tissit-tiskiin" pimu, vaan ihan tavallisia vaatteita käyttävä tytsy. En todellakaan mikään tyrkky.

Niin ja sen halusin vielä sanoa, etten tarkoita kaikkien olevan näitä "ikäviä, sossupummi lapsitehtailija" -tapauksia. Tunnen joitakin mamuja ja ihan mukavia. Parhaiten sopeutuvat koko ikänäs suomessa asuneet, elleivät ole saaneet liiaksi oman kulttuurinsa kulttuurillista koulutusta, jonka vuoksi eivät osaa käyttäytyä.

Joo, peesaan jonkin verran tätä. Suomessa ei tajuta, että meidän maassamme rehellisyys ym. hyveet eivät ole hyveitä toisella puolella maapalloa tai edes Baltiassa: idiootti uskoo kaiken, mitä sanotaan ja vielä tyhmempi luottaa pelkkään sanaan. Katsoin dokkarin olikohan Norjan vai Tanskan "mamusäilöstä" jossa porukka odotteli päätöstä turvapaikasta. Joukossa oli paljon sellaisia, jotka valehtelivat päin naamaa, yrittivät huijata (eräs romaninainen väitti lapsensa olevan sairas ja yhtenä päivänä tyttö käveli, toisena oli pyörätuolissa jne.) ja sättivät viranomaisia kun kukaan ei antanut heille vastikkeetta rahaa tai asuntoa. :( Aika kurjalta tuntui sellaista katsoa...sitten taas kaverini mies, oikeaa kidutusta kotimaassaan sietänyt, pääsi tänne mutta ei ole mitään avustuksia saanut vaan työllistyi heti ja nyt on oma asunto + perhe + yritys. Jotenkin outoa, että osa saa turvapaikan ja asunnot + uudet kalusteet ym. kuin tarjottimella ja osa jätetään oman onnensa nojaan??

Helsingin kaupunki on jo pitkään antanut asuntonsa yh-äideille, kantasuomalaisille juopoille + vangeille sekä mamuille. Jos joku eläkeläinen onnistuu joskus saamaan asunnon, niin hyvä. Sen sijaan pienituloinen, kantasuomalainen lapsiperhe ei varmasti saa yhtään mitään...mekin 4 vuotta kohta jonossa, mitään ei ole kuulunut.

Ps. Myös minua on ahdisteltu mamumiesten taholta, vaikka en ole tyrkky vaan aika harmaavarpunen ja vieläpä läski. Inhottavaa odottaa metroa, kun vieressä vanha mies utelee, olenko naimisissa ja missäs mieheni on, sitten kauppakeskuksessa yksi mies tekee rivoja eleitä ja yrittää napata puhelimeni jotta saisi annettua numeronsa, bussipysäkillä joku toinen tulee juttusille kyselemään osoitettani kun poikani kanssa siinä bussia odotan...huhheijaa.

Joo, peesaan

Jep, tuntuu usein että juuri romanialaiset ovat noitra röyhkeimpiä hyväksikäyttäjiä. Täällä pohjoisessa kaupungissanikin on ollut kesäisin tosi röyhkeänoloisia romanialaisia kerjäilemässä. Yksi taktikkaa oli että joka lapsi, yleensä pikkupoika,; vei ensin jollekkin ohikulkijalle kukan ja sitten kun sen otti vastaan alkoi rahan tinkaaminen. Ensin tungetaan käteen ja sitten pakko maksaa.. Monille tuttuilleni kävi näin, vaan ei muistaakseni kukaan ostanut. Eräällä tuli kauhea väittely pikkupojan kanssa ja lopulta tuli joku romani nainen/mies vaatimaan rahaa. Ei antanut vaan heitti kukan maahan kun ei enään romskuille kelvannut takaisin.

Toinen mikä tänä kesänä näin, oli noinen joka välillä istui jossakin pyörätuolissa ja väitti olevansa jotenki jalka-vammainen, ettei voi oikein itse liikkua tai vastaavaa ja vielä niin surkean näköisenä, ja välillä taas käveli ja oli terve kuin pukki.. ;)
Ja kun ei edes tiedä minne noitten rahat menee, kun lähettävät Romaniaan rikollisjärjestöille.

Mulle ei oikein kokonaisuudessaa aukea aloituksen varsinainen pointti.

Mä olen maahanmuuttaja. Ollaan koko perhe. Elätän omalla työlläni meidät. Opiskelen kieltä ja yritän kaikin tavoin sopeutua kulttuuriin. En vaadi minkäänlaista erikoiskohtelua itselleni tai lapsilleni, mutta arvostan kyllä kovasti, jos hankalat asiat selitetään hitaasti ja vielä muutamaan kertaan. Lupaan ja vannon, ettei mieheni ahdistele naisia tai lapsia, paikallisia ei maahanmuuttajia. Emme saa mitään erillistä tukea, samat puitteet meillä on kuin paikallisillakin.

Ärsytänkö?

Mä olen maahanmuuttaja. Ollaan koko perhe. Elätän omalla työlläni meidät. Opiskelen kieltä ja yritän kaikin tavoin sopeutua kulttuuriin. En vaadi minkäänlaista erikoiskohtelua itselleni tai lapsilleni, mutta arvostan kyllä kovasti, jos hankalat asiat selitetään hitaasti ja vielä muutamaan kertaan. Lupaan ja vannon, ettei mieheni ahdistele naisia tai lapsia, paikallisia ei maahanmuuttajia. Emme saa mitään erillistä tukea, samat puitteet meillä on kuin paikallisillakin.

Ärsytänkö?

vähän.

• Tykkää
Reactions: Pumpe

Ärsytänkö?

Ei yksi pääsky kesää tee...

• Tykkää
Reactions: Pumpe
Niin ja mitä aivan sanoit, niin minusta juuri nämä ulkomaalaiset maahanmuuttajat jotka ovat joutuneet "sen kaiken itse ansaitsemaan", niin ovat niitä mukavempia tai eivät niin röyhkeitä.. Kerrostalossani asuu useita muslimi perheitä (valehtelematta tässä talossa liki joku 50% mamuja, vvo:n talo).
Eräänä päivänä semmoinen kaapu-akka alko huutaan mulle ulko-ovella kun en pitänyt sille sitä ovea aukin kun lähdin ulos ja se oli jossakin kolmen metrin päässä. (ovat ympärivuorokauden lukossa) Eipä nekään mulle ovia auvo. Istuvat vaan päivät pitkän jossain 6 akan muslimilaumassa pihalla. Ukot on missä lie. Yksi kerran suoraan pihalla sano kun juteltiin työttömyydestä ja kerroin olevani työtön (myös), että "mukavaa kun saa vaan vähän kuin olla lomalla." tai jotain sinne päin. Ei vaikuttanut edes sarkastiselta kun sen sanoi.. ;(

Lisäksi, kun olin autolla kaupassa ja parkkiruutuni oli tyhjä niin eräs muslimimies (tunnistin auton) oli parkkeerannut autonsa mun paikalle, kun sen vakipaikka (joka on kadunvarressa) oli varattu.. Niin että siihen mun maksulliselle paikalle vaan. Tästä on muutkin naapurit puhunut, että muillekkin käynyt. En tiiä onko sama muslimi vai joku muu, mutta mamuja kuitenkin..
Sitten vielä se, että lehdenjakajana on yleensä 2/3 eri tyyppiä. Kaksi mamua ja yksi suomalainen. Se asuomalainen on ainaski kokenut ja hyvä, mutta jompikumpi niistä mamuista aina mahdll. kovaäänisestui heittää sen lehen alas että siihen kolahukseen herää ja pari kertaa on ollut lehdet miten sattuu. kerran se mun lehti oli rytätty jotenki vaakasuorassa sinne postiluukkuun ja niin näytti olevan muillakin naapureilla ja lehti oli myös märkä.

Sitten eräänä aamuna kun lähin oli jonku naapurin lehti käytävän lattialla ja siinä oli myös niitä "tilaa lehtemme NYT" -esitteitä. Lisäksi silloin (ja muulloinkin) myös meille oli niitä laitettu, vaikka mainoskielto. Kerran oli kaksi samaa mainosta..
Ai niin ja kerran oli ollut erään naapurin lehen välissä joku tyhjä purkkapussi.. huhhuh :?

Musta itestäni tää kuulostaa ainakin aika uskomattomalta, tämä postinjakaja siis..

Ärsytänkö?

Kannattas varmaan opetella suomea sitten vähän paremmin!
Aloittajan pointti tais olla että lusmu-mamut sais heivata takas sinne mistä ovat tulleetkin. Ovat täällä vaan työttöminä koska se kannattaa! Ihan totta mitä ap sano!

Odottakaas muutama vuosi ja sitten mamut alkavat ihan oikeasti ärsyttämään suomalaisia ja tällä tarkoitan sitä aikaa kun valtio ja kunnat joutuvat ihan oikeasti elämään suu säkkiä myöden kun syömävelkaa ei enää heru ja vientiyritykset on karkoitettu ulkomaille.

http://velkakello.fi/

Siis nykyinen menohan tähtää just tuohon, kunnat pakotetaan nostamaan veroprosenttejaan ja valtio ottaa kunnilta yhä enemmän pois. Sitä se kapitalismin kannattamien tekee.

Kannattas varmaan opetella suomea sitten vähän paremmin!
Aloittajan pointti tais olla että lusmu-mamut sais heivata takas sinne mistä ovat tulleetkin. Ovat täällä vaan työttöminä koska se kannattaa! Ihan totta mitä ap sano!

Niin. Otsikkonahan tosiaan on "Ärsyttää maahanmuuttajat". Siinä ei paljon ehtoja jaellu, mamu kun mamu.

Odottakaas muutama vuosi ja sitten mamut alkavat ihan oikeasti ärsyttämään suomalaisia ja tällä tarkoitan sitä aikaa kun valtio ja kunnat joutuvat ihan oikeasti elämään suu säkkiä myöden kun syömävelkaa ei enää heru ja vientiyritykset on karkoitettu ulkomaille.

Velkakello.fi

Tätää juuri pelkäänkin. Ajan mittaa kun mamut ovat tänne koko klänsä haalinet mamu kerrallaan, ja odottavat suu auki että rahaa tippuu valtiolta.. Lopulta olemme siinä tilanteessa, missä muutkin maat; ei ole enään tarjota julkisia palveluita; ei taata toimeentuloa SUOMALAISILLE työttömille ja vähätuloisille, kun Suomen on pitänyt esittää niin hyvää maata ja olla avulias ja ottaa koko maailman ongelmat tänne.

Sitten me ollaan kusessa ja mm. rikollisuus tulee lisääntymään vääjäämättä, varsinkin kun tänne pesii ihmisiä jotka ovat tottuneet vaastelemaan kotimaassaan. Pitää olla kohta täälläkin kaikilla kalterit ikkunoissa KOTONAKIN!! Rikollisuus siis tulee lisääntymään, etenkin nyt kun poliisilaitoksia vähennettiin tuntuvasti.

Olipahan taas sellainen aivopieru, että huh huh. Jos kirjoittaa jostakin, kannattaisi hieman tarkemmin kirjoittaa, ketä tarkoittaa ja miten asiansa ilmaisee! "Ulkomaalaiset miehet pitävät suomalaisia huorina"..."Kaikki..." Ne**ut". Suomalaiset miehet ovat kaikki tappajia ja lasten raiskaajia, naiset halpoja huoria ja läskejä juoppoja? Ei kuulosta kovin "hauskalta", vaikka kaikki pitäis nyky persu-Suomessa olla sallittuja vitsejä! :D

Sekin ärsyttää, että monia ei kiinnosta pätkän vertaa opetella suomen kieltä. Kun ei ole pakko, eikä ole pakko ollenkaan vilkaistakaan työhön päin.

Alkuperäinen kirjoittaja minuakin ärsyttää;27062794:
Sekin ärsyttää, että monia ei kiinnosta pätkän vertaa opetella suomen kieltä. Kun ei ole pakko, eikä ole pakko ollenkaan vilkaistakaan työhön päin.

No jep. Just siksi kun ei ole pakko. Mikä se se juttu on että saavat vielä opiskella omalla äidinkielellään? Toki se on hyvä olle suomenkielen tukena, mutta ei pidä tehdä niin että saavat vaan omalla kielellää vilkaisemattakaan heidät vastaanottaneen maan kieleen ja kulttuuriin. Kyllä sitä pitäs nyt edes vähän. Edes sen verran viitsiä että osaa sanoa edes; "Päivää." Lisäksi jonkun kokonaisen lauseen EDES!!

Sulla taitaa olla paha omatunto, kun noin tartuit kiinni. Varmaan siitä kun vaan haet täällä rahaa itselles tekemättä oikeesti mitään. "Opiskelen.." Vielä puolustelet muita samanlaisia mamuja.

Haen rahaa? :D Niin mistä?
Mä en saa rahaa mistään muualta kuin töistä. En ensimmäistäkään tukea tai etuutta.
Opiskelen kyllä joo. Työpaikan puolesta on tasoryhmitetyt kielikurssit ja omakustanteisesti opiskelen erikoisopintoja omalta alaltani.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Ei nyt yks moskeija haittaa mutta ennenpitkää tulee vielä käymään niin, että mm. islamin- uskoiset vaativat täälä tekemään muutoksia heidän makuunsa. Kun eivät sopeudu, liian suuret kulttuurilliset erot.

Pelkään ulkomaalaisia miehiä. Pelkään liikkua yksin yö-aikaan, sillä minuakin ovat lukuista mamut ahdistelleet.. Vasta raiskattiin eräs tyttö täällä. En tunne, mutta kaverin tuttu. Myös ehkä samat tyypit seurasivat kaveriani illalla ja ehdottelivat seksiä aika ikävästi. Onneksi tuli joku jätkä häntä vastaan ja meni sille sitten jutteleen ja kertoi tilanteen.Mies ajoi ne hiekkadyynit sit pois..

Tunsin yhden tytön joka raiskattiin kolmen maahanmuuttajan voimin..
Taakka oli liian suuri kannettavaksi, ja hän teki itsemurhan sitten vähän aikaa tapahtuman jälkeen..

Ei nyt yks moskeija haittaa mutta ennenpitkää tulee vielä käymään niin, että mm. islamin- uskoiset vaativat täälä tekemään muutoksia heidän makuunsa. Kun eivät sopeudu, liian suuret kulttuurilliset erot.

.

Suomessa on useampia moskeijoita, mutta meillä ei ole tarpeen pitää niistä sellaista älämölöä kuin te näytätte kaipaavan. ;) Minkälaisia muutoksia muslimit ovat vaatineet, jotka ovat haitallisia muille?

Minäkin pelkään juoppoja, narkkareita ja skinejä, mutta en anna heidän ja sellaisen turhan pelon häiritä elämääni.

Alkuperäinen kirjoittaja minuakin ärsyttää;27062794:

Sitähän vois vaikka joutua töihin jos osaa puhua suomea...

Suomessa on useampia moskeijoita, mutta meillä ei ole tarpeen pitää niistä sellaista älämölöä kuin te näytätte kaipaavan. ;) Minkälaisia muutoksia muslimit ovat vaatineet, jotka ovat haitallisia muille?

Minäkin pelkään juoppoja, narkkareita ja skinejä, mutta en anna heidän ja sellaisen turhan pelon häiritä elämääni.

Missä moskeijassa sä käyt karvaranteittesi kanssa?

Yhteistyössä