Arka asia...

Kirjoitan tänne kun ei ole ketään kenelle asiasta voisin puhua... Eli minulla on tarve laihtua. Olen kahden ihanan pojan, 3v ja 11kk, äiti. Olen 156cm pitkä ja painan nyt noin 47kg. Koko ajan mietin ja lasken mitä syön/olen syönyt/voin syödä. Hillitön vauhti koko ajan päällä, kävelen kuin tuulispää. Toisaalta tiedän olevani hoikka tai normaali mutta jokin ajaa minua laihduttamaan ja peiliin katsoessa näen itseni paksuna... tämä ei ole säälin hakua, ehkä jokin avunhuuto... kunei ole ketään kelle voisi puhua. Kun syön, tulen vihaiseksi itselle, haukun itseäni ja rankaisen itseäni olemalla seuraavana päivänä lähes syömättä. Masennun kun syön ja voin loistavasti kun en syö, tänäänkin äidin luona aloin itkeä kun tajusin että olin syönyt hyvin, tämä on kamalaa, jokin minussa tietää että tämä on hullua, jokin käskee jatkaa ja laihtua... Mistä apua? Tai voisiko joku auttaa joka ymmärtää...
 
:hug: Mä ehottasin että sä ottasit yhteyttä ihan lääkäriin. Kuulostaa jo syömishäiriölle ja olis tosi hyvä saada se kuriin ennen kun pääsee tosi pahaks =)

Tää on jo hyvä alku kun uskallat myöntää itselles että jotain on vialla :flower:
 
Apua hakemaan heti! soitat teidän terveyskeskuksen läpi kunnes jopku vastaa ja sanot että apua on saatava nyt ei ensivuonna! Sä oot painon suhteen hyvällä mallilla, siis sulla ei oo viel alipainoo ainakaan pahasti!

KAverini oli just 3viikkoo psykiatrisella syömishäiriön takia..
Jaksamista ja voimia sulle!
 

Yhteistyössä