Apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juli05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Juli05

Aktiivinen jäsen
30.06.2005
1 497
1
36
Kertokaas tuosta predictor raskaustesstistä? Tein just semmosen ja testi ikkuna jäi punaiseksi (ei kyllä niin punaiseksi,kun tuo testi ikkuna).Luulin et toi testi ikkuna olis ollu tuo vas. puoleinen,muttei sitte hävinnykkään väri 4 min sisällä niin ihmettelin.Mutta jos plussa on niin oon kyllä tooosi onnellinen.

Jos ei tänään ala, niin tee huomenna uusi testi. Ite oon tykästyny (hauska puhua raskaustestistä näin... :)) Apteekin omaan, on ainakin selkeä eikä hinnallakaan pilattu.

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Jos ei tänään ala, niin tee huomenna uusi testi. Ite oon tykästyny (hauska puhua raskaustestistä näin... :)) Apteekin omaan, on ainakin selkeä eikä hinnallakaan pilattu.

No oli kyllä selkeempi kun tää.En osaa kuvaa laittaa.

Eli tuon mukaan pitäis sitä tikkupäätä lähemmässä ikkunassa ja keskellä olla väriä niin oisit raskaana, jos keskellä ei niin et oo. Ja tuolla tikkupäästä kaukasemmassa siis ei pitäis/sais olla mitään väriä testiajan jälkeen..voi kääk! :) Tee seuraavaks se Apteekin oma ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Eli tuon mukaan pitäis sitä tikkupäätä lähemmässä ikkunassa ja keskellä olla väriä niin oisit raskaana, jos keskellä ei niin et oo. Ja tuolla tikkupäästä kaukasemmassa siis ei pitäis/sais olla mitään väriä testiajan jälkeen..voi kääk! :) Tee seuraavaks se Apteekin oma ;)

Näin just,tuo vas. puoleinen ei musta muuttunu kunnon vaaleaksi ollenkaan.Mies näki kyllä punasta tuossa keski ikkunassa,mutta ihmetteli et miten se ei oo enää niin punanen (parin minsan päästä kun katsoi uudestaan).

Yhteistyössä