Prodictor early.. what??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi apua!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi apua!!

Vieras
eli eli.. syön siis Cerazette minipillereitä. Raskaustestin tein, koska rinnastani tuli nestettä, turvotus on älytön, ja kärsin neljättä päivää vatsakivuista jota luulin vatsataudiksi. Sain testiin aivan mahdottoman hennon värisen testiviivan! Onko tässä testissä viivanpaikka? Mieskin sen näkee, ja sanoi näkevänsä siinä punaista väriä. Nyt kun testi on kuiva, näkee viivan selvästi. Yritin saada sitä kameralle, mutta huonoin tuloksin.
En tiedä näkeekö tuosta ketään yhtään mitään.
Heti en viivaa havainnut, kun siinä penteleen pleksissä oli pystyyn naarmu, ja sitä hetken yritin tiirailla, kunnes aloin purkaa testiä, ja havaitsinkin tikussa myös testiviivan. mielestäni siinä ei mennyt 15 min kauempaa.
tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen mahdollisesti raskaana, vaikka syön pillereitä?? :O Uuden teen huomenna, ja jos se näyttää samaa kuin tuo, varaan samantien ajan terveyskeskukseen. Nyt vaan päässä pyörii, ja olen niin shokissa, että tekee mieli oksentaa.

Siis purit testin? Ja sitten näit viivan? Missä kohtaa? Se värihän kertyy sinne testialuuan "päähän" joten varsinaisen testiruudun ulkopuolella voi olla väriä, kun purat testin. Jos viiva tulee siihen testiruutuun, oikeaan paikkaan, olet raskaana on se hento tai vahva. Jos muualle, ei sitä testiä tulkita puretusta tikusta. Jos huomisen jälkeen olet epävarma, mene terkkariin testiin.

Siis jouduin avaamaan sen niin että otin sen liuskan sieltä esiin, koska siinä muovi pleksissä oli iso naarmu. Ja kyllä se viiva on juuri siinä missä "pitää"..

En kyllä nää tossa testissä ykuin yhden viivan... Tosin tuo testi onihan paska muutenkin. Mulla oli menkat 3pvä myöhässä ja aamupissasta näytti negaa. No olin kyllä raskaana ja itseasiassa ovis oli ollut aikasemmin eli menkat olivat tavallaan viikon myöhässä...

Oon tehnyt kahdessa eri kierrossa tuon Predictor Earlyn, malttamaton kun olen. Kummallakin kerralla siihen on ilmestynyt hentoakin hennompi viiva, toisella kertaa näkyi vain tarkassa valossa, toisella kerralla näkyi vähän paremminkin (mieskin näki). Kummallakin kerralla menkat alkoivat ihan normaalisti. Googlettamalla sain käsityksen, että muillakin testi ollut vähän haamuherkkä. Itse ainakin totesin testin olevan yhtä tyhjän kanssa. Testaa uudelleen vaikka apteekin omalla testillä, niin saat luotettavamman vastauksen :)

Kiitos vastauksista! :) joo mulla on entuudesta kaksi lasta, ja kolmas ei olisi kyllä millään nyt suunnitelmissa.
Apteekin oma löytyy tuolta kaapista myös. Ostin sen, että saan ylihuomenna tarkastaa sillä vielä. Tuo ensimmäinen testi on nyt täysin kuiva, ja siinä näkyy aivan selvä punainen viiva! :O toisessa taas näkyy joku viiva, mutta väriä siinä ei mielestäni ole, ja jos on niin todella vähän.

Yhteistyössä