V
voi apua!!
Vieras
eli eli.. syön siis Cerazette minipillereitä. Raskaustestin tein, koska rinnastani tuli nestettä, turvotus on älytön, ja kärsin neljättä päivää vatsakivuista jota luulin vatsataudiksi. Sain testiin aivan mahdottoman hennon värisen testiviivan! Onko tässä testissä viivanpaikka? Mieskin sen näkee, ja sanoi näkevänsä siinä punaista väriä. Nyt kun testi on kuiva, näkee viivan selvästi. Yritin saada sitä kameralle, mutta huonoin tuloksin.
En tiedä näkeekö tuosta ketään yhtään mitään.
Heti en viivaa havainnut, kun siinä penteleen pleksissä oli pystyyn naarmu, ja sitä hetken yritin tiirailla, kunnes aloin purkaa testiä, ja havaitsinkin tikussa myös testiviivan. mielestäni siinä ei mennyt 15 min kauempaa.
tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen mahdollisesti raskaana, vaikka syön pillereitä?? :O Uuden teen huomenna, ja jos se näyttää samaa kuin tuo, varaan samantien ajan terveyskeskukseen. Nyt vaan päässä pyörii, ja olen niin shokissa, että tekee mieli oksentaa.
En tiedä näkeekö tuosta ketään yhtään mitään. Heti en viivaa havainnut, kun siinä penteleen pleksissä oli pystyyn naarmu, ja sitä hetken yritin tiirailla, kunnes aloin purkaa testiä, ja havaitsinkin tikussa myös testiviivan. mielestäni siinä ei mennyt 15 min kauempaa.
tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen mahdollisesti raskaana, vaikka syön pillereitä?? :O Uuden teen huomenna, ja jos se näyttää samaa kuin tuo, varaan samantien ajan terveyskeskukseen. Nyt vaan päässä pyörii, ja olen niin shokissa, että tekee mieli oksentaa.