Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

JJ-t: Kyllähän täällä monet, allekirjoittanut myös, ihan vilpittömin mielin sua onnitteli! :ashamed: Tylsää, jos olet saanut väärän käsityksen. Muiden nikkien kommentointiin en ota kantaa sen enempää...

Mivi: Terothan ei ovista estä, mutta sitkistää sitä limaa, jota esim. kohdunsuulla on, joten hedelmöittyminen on hankalampaa. Jos ovis on tosi myöhään, kuten mulla kp 29, niin silloin tietysti terot "estävät" oviksen, koska menkat ehtivät alkaa ennen sitä. Mutta sehän on terojen tarkoituskin, lyhentää kiertoa. Mulla on kanssa se tilanne, että jos ei nyt ole tärpännyt, niin ensi kierto on luultavasti "tyhjä". Haluan lyhyen kierron ja ovis ei ehdi tulla ennen menkkoja, jos aloitan terot kp 15. :/ Mutta se on vaan hyväksyttävä, enkä jaksa odotella puoltatoista kuukautta seuraaviakin menkkoja! :kieh:

Omaan napaan ei kurjuutta kummempaa. Odottavan aika on pitkä, vaikkei mitään tätiä kummempaa olisi odotettavissakaan. :|
 
Tiistai 29.7

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........51/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............47/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................44/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....38/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........38/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................35/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................34/32?.........07/07...esikoinen......clomit
Rouva B..........31/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Velvet Kiss......29/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............27/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
miracle............25/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........20/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa........20/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84........20/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Laala..............15/..?...........yk?..........esikko...........terot+clomit
Tanjusha82.....15/30..........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........14/28-32....yk 15......kolmas........clomit+ luget
Milliäinen..........4/35...........yk??........esikoinen.....aridimex
Tähtisäde........3/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............3/30-35.......yk 6.........esikoinen......terot



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
titonia...............61/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............59/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
juttis................57/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
 
Nii no ko mie en mielestäni ketään just ookaan loukannu eikä mullakaan mielestäni olis piirunkaan vertaa syytä loukkaantua siitä, jos itse tekisin jollekin noin. Osaan omaa toimintaanikin katsoa myös ulkopuolisen silmin, enkä siten itseäni puolustelisi. Mutta niin, en siltikään ole mikään tuomitsemaan toisia, jokainen tekee omat elämänvalintansa. Ja jokainen niiden mukaan sitten eläköön. Mut kiitos risukasa :hug:
 
JJ-t Onnea plussasta :flower: Sillonhan se tulee kun vähiten odottaa.

Kyllä täällä on palstalaiset ihan vilpittömästi sua onnitelleet, mun mielestä ainaki. Ei kaikki (minä myös) varmaan vaan osaa olla oikeesti täysillä onnellisia sun puolesta, kun on kuitenkin huoli miten asia etenee isyyden kanssa. Mutta pääasia että SINÄ olet onnellinen, ja miehes! Toivon myös sydämeni pohjasta että kaikki menee tällä kertaa hyvin! :heart:

Ja ihan toinen juttu on myös toi aikaisin testaaminen. Yleensä monissa pinoissa onnittelut ovat varovaisia myös siitä syystä. Kemialliset kun ovat niin yleisiä ja testaamista suositellaan siksi tehtäväksi vasta kun menkat myöhässä.
 
JJ-t: Onnea! :flower: Kato multa meni sun plussaus ihan ohi, kun oon itekki ollu pois koneen äärestä!

Kylä minä ainakin toivon ihan vilpittömästi onnea sulle ja vauvalle!
Mulla nnyt on muutenkin erilainen elämänkatsomus. Uskon johdatukseen ja siihen, että kaikella on tarkoituksensa.
Sie oot täällä ihan yhtä tärkeä kun kaikki muutkin. Enkä minäkään ymmärrä semmosia hurkastelijoita jotka toisia tuomitsee, koska se ei vaan ole ihmisen tehtävä. Yksinkertaisesti. Eikä kukaan meistä ole virheetön.
Kyllä tämän kaiken oli tarkotus tapahtua ja mennä, juuri näin.
Nauti raskaudestasi!

Kysysin vaan, että millä testillä testasit noin varhaisen plussan? Itellä dpo 9, ja kutkuttelis tuo testaaminen jo, vaikka oon vannottanu itelleni että pitäs ensi viikkoon odotella. :whistle:

-B
 
äh, en minä halua kenenkään mieltä pahoittaa!!! olo on koko ajan vaan niin erikoinen välillä vituttaa ja välillä tosi seesteinen..mä en IKINÄ sano mun kavereille vaikka ne mua jollain tavalla ärsyttäiskin, enkä täälä palstallakaan koskaan edes mitäs nyt puolella mitään pahaa sanonut :ashamed:

pyydän anteeksi suoria sanojani, mutta silloin vaan tuntui siltä..

rouva b testasin aconin herkällä. sillä sain haamun myös silloin kun oli kemiallinen, siis myös dpo 10. nyt haamu oli vahvempi, ei edes haamu vaan haalea plussa. suosittelen että odotat, kemialliset on niin yleisiä että se vaan tekee kipeetä jo pienikin viiva tulee, mutta menkat alkaa :'( itsekkään en tässä tosiaan hirveen varmoin mielin ole..
 
JJ-t, siis en miekää, siis TODELLAKAAN halunna siu mieltäis ainaskaa pahottaa! :hug: Ja kyllähä miekii iloinen raskaudestas olen jos siekii olet! Ja etenkii ko nii hartaasti sitä toivoit ja halusit jo pitkään :heart: Ny jos kaik mänis loppuun astiki hyvin :flower: Se on vaa se eka reaktio joka mul tuli kaikkeen, et ilonen toki olin, mut en vaa osannu vilpittömästi täysin onnellinen olla. Mut seki tunne alkaa jo väistyä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
JJ-t, siis en miekää, siis TODELLAKAAN halunna siu mieltäis ainaskaa pahottaa! :hug: Ja kyllähä miekii iloinen raskaudestas olen jos siekii olet! Ja etenkii ko nii hartaasti sitä toivoit ja halusit jo pitkään :heart: Ny jos kaik mänis loppuun astiki hyvin :flower: Se on vaa se eka reaktio joka mul tuli kaikkeen, et ilonen toki olin, mut en vaa osannu vilpittömästi täysin onnellinen olla. Mut seki tunne alkaa jo väistyä =)
Niimpä! Sama täällä :hug: Nyt unohetaan menneet ja katsotaan tulevaan ja iloitaan onnistumisista :heart: Ehkä sun ristiriitaset fiilikset tarttu myös tänne palstalle, kaikki ku elää niin mukana toisten touhuissa. Asia on nyt käsitelty eikä sitä tarvitse enää vatvoa.

Meinaatko JJ-t mennä varhaisultraan?
 
Onks kellään muuten ollu koskaan nestettä kohdussa ku on ultrattu? Ajattelin ensin et ei se varmaan ole vakavaa ku gyne ei siitä mitään sanonu, mut mitähän se voi olla. Oli niin ärsyttävä gyne etten tajunnu alkaa kyseleen. Oma gyne on lomalla :(
 
Pilvilinna, mulla on ollut nestettä kohdussa. Mut mulla se oli sitä vanhaa kuukautisverta mikä ei ollut kerennyt vielä vuotaa pois. Ja siitä johtuu ne pitkittyneet tiputteluvuodot.
Hitsit kun mä en muista mitä se lääkäri sanoi silloin....

Joo, eli katoin ton mun epikriisin. Eli ainakin mulla se neste kohdussa oli sitä vanhaa kuukautisverta. Ja sitten taas kohdun takana jos on nestettä niin se on merkkisiitä että ovis on tapahtunut. Tai näin mä ainakin ymmärsin....

JJ-t kyllä kaikki ovat varmasti iloisia sun puolesta. Mutta tohon voi olla oikeeasti välillä vaikea suhtautua kun tuollaisessa tilanteessa raskaudut. En nyt tarkoita että nyt olisin ajatellut näin. Mutta välillä käy mielessä että mikä hemmetti siinä on että yhdenyönjutuista pamahdetaan vahingossa raskaaksi mutta itse kun yrittämällä yrittää parisuhteessa niin ei onnistu.
Mutta onnea sinulle kovasti. Toivotaan että kaikki menee nyt hyvin loppuunasti ja saisit sen oman nyytin vihdoinkin syliisi.

).( Mulla on ihan outo olo. Nyt dpo1 ja mahassa hassuja tuntoja. Ovis oli, ja munis irtosi eilen aamulla ja simpat olivat siellä valmiina odottamassa. Jotenkin kauheen hyvä fiilis nyt tän asian suhteen. Se ovisplussa oli niin vahva ja oireetkin tosi selkeet. On vain jotenkin tosi hyvä fiilis. Jospa se enteilis jotain, tai sitten ei ja kun täti tulee niin tipahtaa kovaa ja korkeelta.
Nännit olleet eilen ja tänään kosketusarat, mikä on mulle kyllä outoa. Tänään otin ekan lugen ja tuttuakin tutumpi vessassa ravaaminen alkoi samantien.
Plääh, nyt sitten voi vain odotella.

Olen kamalasti nyt miettinyt että mitenköhän täs tekis. Kun tosiaan tämä on vika kierto tällälääkityksellä. Sit alkaa pistoshoidot.
Perjantaina aukee klinikka kesätauolta. Ja mietin että pitäiskö mun varata se lääkäriaika samantien. Jotta olisi sitten pistoshoitojustkat valmiina seuraavaan kiertoon.
Mutta, entä jos nyt tärppääkin, sitten ne lääkärille uhratut rahat ois ihan turhia. Ja kun niillä rahoilla vois käydä vaikka alkuraskauden ultras ;)

Mietinkin että jos varaan lääkäriajan, tai yritän ainakin, jos saan. Niillepäiville milloin menkkojen pitäisi alkaa. Sitten kerkiäis saamaan lääkkeet. Tai testaamaan ja jos hyvin käy ni vois perua ajan.

Mutta, mä lähden nyt kaivamaan mun sinisen makaroonilaatikon uunista niin saa perheruokaa. Kaapis oli sinistäelintarvikeväriä niin pitihän sillä leikkiä ja värjätä makaronit sinisik :LOL:
 
Solina83 Oliskohan se sit ollu tädin jäännöksiä. Tapahtunu ovulaatio se ei vielä ollu. Se oli kyl siel missä sen pitäs olla jos ovis tapahtunu, ku ensin epäili sitä, mutta näkikin sitten vasemmalla kypsän rakkulan joka ei ollu viel puhjennu. Sinisiä makaroneja :LOL:

Muutenki mun kroppa tuntuu elelvän ihan säääntöjenvastaisesti, ollu jo pari kertaa gyneki ihan ihmeissään ku on ultrattu.... Esim. kohtu ollu sellanen loppukierrosta niinku ovulaation olis pitäny tapahtua mutta ei todistettavasti ollu kuitenkaan tapahtunu. On tainnu mun kropalta jäädä käyttöohjeet synnärille...
 
Onnea JJ-t! :flower:
Pakko kysyä, että mitä sun miehes on siitä mieltä jos se onkin sen toisen miehen lapsi? Ottaako se silti lapsen omakseen, eli tunnustaa isyyden tai jotain? Vähän kurja tilanne sinänsä, siis tuo epävarmuus. Toivon joka tapauksessa hyvää perheellenne, että saisitte asiat sovittua ja vakautettua, lapsi tarvitsee hyvän vakaan kasvuympäristön...

Solina: Mun alko tekee mieli teidän makaroonilaatikkoa. :LOL:

).( Kp 15, mut ei pitäis viel olla ovis (jos pe oli folli 11mm niin se on tänään max 19mm, eli ei viel irtoamassa kaiketi), mut kaikkia omituisia tuntemuksia kyllä. Kai siis ovis lähenee, toivon ja uskon ainakin! :D Mies on ollu aika kovilla fyysisesti tässä... :kieh: Sanoi illalla että tuntee olonsa jo hiljaksiin siitosoriksi. :LOL:
 
Nostellaan :)
Solina Peukkuja et saisit unohtaa koko pistoshoidot!
Voithan sie kuitekin koittaa jos satut saamaan ajan ihan loppukiertoon...tai alkukiertoon, miten sen nyt laskeekin. Perut sitten vaan jos niikseen käy!
Laala Toi follien kasvuvauhti saattaa joskus yllättää. Itel ainakin yhtenä kiertona oli kasvanu enemmän ku "kirjojen mukaan pitäs" eli tosi nopsaa. Inssi kierrossa taas tahti oli hitaampaa ku olin varma et ovis oli jo menny, mut inssiä ennen ku ultrattiin niin munasolu oli siä viä paikallaan juur irtoomassa. Voihan se olla että sulla ovis jo on tai sit ainakin ihan lähellä.
).( Donnalla taas aamulla nega! En mie tainnu viekään päästä oikeesti kuumeilemaan. Nyt pitäs kyllä kokonaan lakata ressaamasta tästä asiasta, kaipa se täti sieltä sitten tulee kun sen aika on...kuhan nyt ees tän vuoden puolella saapuis, ja säännöllisenä sitten mielellään kiitos!! :D
 
mehiläinen
ihmettelen täällä kotosalla sellaista itsekseni kun kierto jatkuu ja jatkuu. onkohan tää jo 33 pvä tai jotain. reilu kuukaus sitten on otettu kierukka poies. meidän projekti ei nyt oikein kule suuntaan tai toiseen. tylsää. kuinkaas pitkään tätä tämän kierron päättymistä jakselee ootella tai voi?kertokaa joku millon kandee kysellä viisaammilta neuvoja tuon tädin tänne saamiseksi? onko noi clomit tai terot esim sellaisia jotka tuon normi rytmin sais päällensä elimistöön...
 
mehiläinen mul ei kierukasta kokemusta, mut itel pillereitten lopettamisen jälkeen ei menkkoja kuulunu ties kuin pitkään aikaan. Eikä sen jälkeenkään kyllä...saatto tulla esim. 3-4 kuukautiset vuodessa, et niinpä ne heittelee. Itel tosin toi PCO syynä. Millaset menkat sulla ennen kierukan (tai muun hormonaalisen ehkäsyn) käyttöö on ollu?? Eiköhän se oma kierto siitä ala pikkuhiljaa palautuun, mut musta toi sun tilanne kuulostaa ihan tyypilliseltä. Terolut on lääke juuri tuohon eli tasaan kiertoja ja lyhentään jos on kauheen pitkät kierrot.
 
Muisku siksi siis oletan että ovis ei oo ihan viel ainakaan ollu, koska silloin kp11 oli odotettu nopeampaa kasvuvauhtia ja se oli nimenomaan hitaasti lähteny kasvaa. Silloin gyne sano että tän viikon lopulla olis ovis odotettavissa jos se on tullakseen... No joka toinen päiv ollaan pupuiltu, joten oli ovis sitten milloin vaan niin eiköhän siel pari terässiittiötä oo odottamassa. ;)

Tänään siis kp16.
 
Olen mukana edelleen. Olen vain ollut viime aikoina aika kiireinen häävalmistelujen kanssa, etten ole ehtinyt täällä käymään. :) Mulla on yk 3 ja kp 21/30-38. Niin siis minähän syön Teroja ja noin säännöllinen on mun kierto siitä huolimatta. Ensimmäinen kierto teroilla oli 33 päivää ja toinen 38 päivää ja nyt odottelen mielenkiinnolla, mikä on seuraavan kierron pituus. Eli ei terot oikein tehoa ainakaan muhun...

Näin viime yönä aivan ihanaa unta. Siinä mulla oli ihan oma vauva, jota hoidin ja olin niiin onnellinen. Sitten heräsin ja olin todella pettynyt, kun tajusin heti, ettei mulla mitään vauvaa ole, eikä edes tietoakaan sellaisesta.

Onnea JJ-t plussasta!
 
Hei palstalaiset.
:wave:

Täällä ollu ihan herkkispäivä. Tunteet on jotenki tosi pinnassa, itkin koko Serranojen jakson, oli niin surullista. Olen toki aina nyyhkytelly jonkin verran, mut nyt näyttää et clomit+luget herkistää mut ihan täysillä. Huoh! Kuinkahan herkkä sitä sit olis jos sattuis raskautumaan :LOL:
 
pilvilinna mä luulin että olin ainut :LOL: ei ollut varmaan minuuttiakaan koko jaksosta etten olis itkenyt :'( eilisen jakson kattominen oli kans yhtä porua, näköjään mulla ainakin hormoonit heittelee :ashamed:

oote kyselleet multa paljon että mmiten jatkossa teemme yms..en osaa sanoa vielä. mennään päivä kerrallaan. ilmottelen kyllä jos jotain päätämme, mutta muuten voitais kyllä unohtaa tän mun jutun puiminen täälä..?! :attn:
 
JJ-t hyvin soppii =) Onnea raskautumisesta viel kerra! Toivot. pääsisin siun kanssais odotuspuolelle!

Meinaa tuhruilua ei näy ei kuulu ja ajoittaista kuvottavaa oloakin on (erittäin hentoa)... Ja roskishaamunkii sain :D Se ol eka roskishaamu mu eläissäin :p Ol jääny pöydälle ja oisin vaa äijäkkeelle näyttäny, et kahto ny ku ei mittää näy ni sit siin olikii hentonen viiva jos ol väriä :D Aconin kasettitesti. Ei muuta ko testaileen uudellee loppuvkosta :heart:
 
miracle kuulostaa hyvältä :D mä oon kylläkin saanut aconin kasettiin roskishaamuja, enkä ollut raskaana. on noi kyllä inhottavia :kieh: toivottavasti sieltä nyt kuiteski plussa pärähtäisi!! ootko varma oviksesta, siis millon oli?
 

Yhteistyössä