|O |O |O Haukottelevalta Solinalta lauantai aamun, tai päikä kait nyt jo on, terveiset.
Tehän olette olleet ahkeria kirjoittelemaan. Mua alkaa oikeesti pikkuhilja jänskättää. Tää väsymys on ihan oikeasti aivan älytöntä. Lisäksi tänään oli pahoinvointia. Ja mua närästi, mua ei oikeasti närästä ikinä.
Mutta mutta, nuohan nyt voivat johtua mistä tahansa muutakin. Parempi olla kuvittelematta liikoja niin ei pääse pettymään ihan niin pahasti. Mutta silti jänskättää.
Tänään onkin meidän poitsun 2v synttärit. Juhlat ovat kylläkin vasta viikon päästä. Niin se äiskän vauva vain kasvaa.
Nimistä on ollut puhetta. Meillä noilla molemmilla lapsilla on etunimi vanha ja perinteinen suomalainen nimi. Yksi nimi tulee sitten suvusta ja yksi on joku vähän harvinaisempi. Kolme nimeä siis molemmilla.
Ja samalla kaavalla kolmanne nimi sitten joskus tulee. Tällä hetkellä etunimi vaihtoehdot olisivat Anna ja Olavi. Mutta katsoo nyt sitten. Kuhan tulis nyt edes raskaaksi....
mm77 :hug: voi kurja, harmi että se täti sieltä taas yllätti. Se on aina yhtä kakkamaista.
Rouva B Meidän pojan toinen nimi on Leo
Kaa, onnea onnea onnea hirmuisesti. Puhallahan niitä plussatuulia kovasti tännekkin päin. vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuisellesi matkaan
Rahallisen avun pyytämisestä, En tiedä. Mä olen miettinyt samaa. Miehen vanhemmilta voisi teoriassa pyytää kun tietää että heillä kyllä on rahaa. ja varmaan saisikin. Mutta tämä asian ääneen myöntäminen olisi aika iso juttu. en tiedä. Toivottavasti siihen ei jouduta. Nyt vain säästetään kovasti.
En minäkään osaa sanoa että lapsettomuudesta kärsittäisiin. Onhan meillä jo kaksi ihanaa olentoa. Mutta ongelmia meillä on saada se kolmas aikaiseksi.
Välillä sitä miettii että onko tässä mitään järkeä. Raskaaksi tuloa on vaikeaa ja kestää. Ja tiedän jo 99% varmuudella että minulle tulee vielä vaikea raskausaikakin.
Mutta kyllä se on sitten sen arvoista kun vauvan saa. Ja hyvän asian puolesta kestää mitävain. :saint:
tyty86 Voihan se hyvinkin olla että kysta puhkesi. Mutta, minulla on nyt näissä kahdessa kierrossa missä on lääkitys kohdillaan ollut silleen että kp 11 on tullut verta ja sitten ovis on ollut kp 13-14 En tiedä miksi sitä on silloin tullut, mutta kaippa se jotenkin ennakoi sitä ovista.
Jospa se vuoto loppuisi sulla.
Noista raskaana olevista, meidänkin kylille on tänä vuonna tulossa tosi paljon vauvoja. Saas nähdä rikkoutuuko uusi ennätys vauva lukumäärässä
eli paljon näkee isojamasuja kylillä liikkuessa.
Jaahas, tänään piti pitää siivouspäivä kun mummo tulee meille maanantaina niin olisi paikat edes suht järjestyksessä. Mutta kyllä vain tää mun väsymys vei voiton. Mies tuolla onneksi ahkerana siivoaa. Pitää vissiin yrittää edes vähän piristyä ja osallistua.