Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Siis ovis pitäs olla kohta ja nyt kp14 eli menkat loppu7pv sitte ja koko aamun pientä jomotusta ollu alamahassa..sitte ihmettelin et jopas valkkarii lorisee ni se olikii VERTA |O :eek: siis mitä..!!kokeilin napukkaa ja pitkin sormii valu limasta verta..siis voiko kysta puheta noin vai mikä helvetti minuun iski :eek: oikeesti..ei ikin oo tämmöstä ollu..välivuodotkii on vasta loppukierrosta ja se on tuhruu..ei kirkasta verta :eek: ????
 
tyty86, ei hätää, se on varmastikin vaan ns. ovulaatiovuotoo. Eli kun hormoonit romahtaa ovulaation aikaan niin kohdun limakalvo voi falskata ennenkun uutta hormoonia alkaa tulla tilalle. Voi se tietysti kystastakin johtua, mulla tuli sellasta (tummaa, rusehtavaa limaa) just o-aikaan pari vuotta sitten ja niihin aikoihin todettiin pieni kysta.
 
mm tikutan ovista ja tänään tuli haamu testiin-->eli viel nega..eikai se ovisvuoto ennen ovista tuu :eek: outoa?ja miksiköhän nyt vuodan noin kun ikinä ei oo aiemmin tollasta ollu oviksen aikaan.. :headwall: inhottavaa..
 
Tyty: Voihan olla että pääsit siitä kystasta, sehän ois tosi hyvä juttu, jos ilman kipuja meni ja noin pian veks moinen! =) Toinen mikä tuli mieleen, oli se... mikskäs sitä sanotaan... Se, kun se vuoto jää johonkin poimuun eikä pääse uvotamaan, ja lurahtaa sitten omia aikojaan. :D

mm: Aava ja Viljami on ihania nimiä. Miekin ehotin tuota Viljamia, kun miehen suvusta pitäs napata se William. Ja se käy pikkusen hassusti yhteen sen Einon kanssa, mikä tulis etunimeksi. :D

muisku: Vanhat nimet on myös kauniita! nuutteja on tosi paljon ollu päiväkodeissa, ainakin pari poikaa per ryhmä, mutta se on ihana nimi. Herttakin on kaunis paitsi että lapsi sanos itteensä ekat vuodet heltaksi,. :LOL: Mutta ei se haittaa, nätti nimi! Kuten varmaan huomasit, niin miekin tykkään vanhoista nimistä, sekä tyttö että poika sais vanhan suomalaisen nimen.

JJ-t: raha-asioista. Kuten Muisku sanoikin, niin noihan ottaa valitettavasti aikaa paljonkin nuo hoidot, joten ne tulee sit erissä ne maksutkin, joten eiköhän siitä selvitä. Ja onhan niitä joustoluottoja ja muita tapoja saada pikaista lainaa jos tarvis. En kyllä keksi parempaa kohdetta ottaa lainaa kun oma lapsi. :heart:

Kaa: Onnea kamalasti haamuista, tosi hieno juttu! Onnea äidille ja isälle!. :heart:

-B

PS. Jos joku haluaa päivittää, niin tänään pe on kp 13/39-41 ja yk5 (tjot 3v)

Eka tero siis menee nassuun ylihuomenna ja sit oon "virallisesti" apuja tarvitseva minäkin. :wave:
 
Täällä vuoto alkaa loppumaan ja ruskeeta tuhruu tulee vaa enää pikkasen..oli tosi outoo toi vuoto :/ koskaa aiemmi ei oo ollu..noh oli mitä oli toivottavasti se sit oli vaik se kystan pirulainen.. :kieh: ku ei kipujakaa oo..
mm77 voihan se olla et ovis "ohitettu" tikutuksella,mut oon jo monta kiertoo tikuttanu ja aina oon onnitunu nappaa oviksen tikkuu :LOL: joten luulen et se ovisplussa on viel tulossa..saa nähä..
Tää aamu alko päi persettä :eek: nukuin aamuvuorosta pommiin ja nyt hävettää ihan sikanaa :snotty: meen sitte iltaa..ei vaan sais nukkuu pommii ku oon kotipalvelussa..mutku herätyskello ei soinukkaa :kieh: ni heräsin vast ku ukko lähti töihi 8aikaa :headwall: siis vituttaa iha simonaa nyt..
 
mietin vaan tässä semmosta et vaikka lekuri sano et nyt jätetää terot pois, ni tekis kyllä mieli syödä viel tää kierto niitä..kun pääsen gynelle vasta elokuu lopussa..ja viime kierrossa välivuodot jäi terojen avul poijes..miula ois viel 10tbl jälel..et jos söis ne poijes..eikai siitä haittaakaa olis..ku kokeissakii on nyt käyty et ne ei veritestiikää vaikuta(jos ees vaikuttaavatka )
 
tyty mun piti viime kierros syödä terot ja nyt pitää tauko niistäkin mut mä teen toisin päin ettei meillä hoitojen aloitus mee pidemmälle jos menkat tuliskin millon sattuu.. en mä usko et gyne hirveest vastaan laittaa, toivottavasti..

Eilen kaupungilla kyl näky niin paljon noita maha pystyssä olevia ja sellasia et oli ihan pieni vaunuissa ja sit äitillä taas maha pystys.. ihmettelin ukolle et ihmeen vähän kirpaisee enää kun näkee niitä.. oonkohan sit päässyt kovimmasta vauvakuumeesta ohi vai oonko hyväksyny asian et se tulee meillekin mut ei vielä, tarvitaan apua siihen.. en tiedä.. vai oliko vaan extrahyvä päivä eilen tuon asian kannalta..
 
tyty niinpä.. varmaan oli vaan hyvä päivä ni ei kirpassu.. niitä tuntuu olevan kyl tosi paljon.. ehkä niihin kiinnittää huomioo taas enemmän.. talvella ne on takkien takana piilos ni ei huomaa niin hyvin niitä..
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



Piglet...................30/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............21/30-39.......yk4.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............27/28.............yk14........kolmas..........clomit+luget mm77................3/n.27..........yk23kk.....toinen...........terot
mama-84.............3/28............yk21........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................27/34............yk 6.........esikoinen......clomit
suikku..................10/29-32......yk13........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................17/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
pilvilinna...............66/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................41/30-33...........yk2..........esikoinen
Rosetta................34/38-48.....yk 10..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............10/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............42/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................43/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............88/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................91/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................HAAMUILEE......08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................38/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
Tanjusha82.........26/30..............yk8............kolmas............clomit+terot
Emili.....................18/33-42............yk9.............??
titonia................45/??...............09/07..........esikoinen.......clomit+terot
tyty86.................15/30-35.............yk5.......esikoinen.......
Rouva B.............17/??..............yk4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Haamuilijat:
:saint:
kaa


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Rouva Pikkumyy, luomuilee

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour]

 
|O |O |O Haukottelevalta Solinalta lauantai aamun, tai päikä kait nyt jo on, terveiset.

Tehän olette olleet ahkeria kirjoittelemaan. Mua alkaa oikeesti pikkuhilja jänskättää. Tää väsymys on ihan oikeasti aivan älytöntä. Lisäksi tänään oli pahoinvointia. Ja mua närästi, mua ei oikeasti närästä ikinä.
Mutta mutta, nuohan nyt voivat johtua mistä tahansa muutakin. Parempi olla kuvittelematta liikoja niin ei pääse pettymään ihan niin pahasti. Mutta silti jänskättää.

Tänään onkin meidän poitsun 2v synttärit. Juhlat ovat kylläkin vasta viikon päästä. Niin se äiskän vauva vain kasvaa.

Nimistä on ollut puhetta. Meillä noilla molemmilla lapsilla on etunimi vanha ja perinteinen suomalainen nimi. Yksi nimi tulee sitten suvusta ja yksi on joku vähän harvinaisempi. Kolme nimeä siis molemmilla.
Ja samalla kaavalla kolmanne nimi sitten joskus tulee. Tällä hetkellä etunimi vaihtoehdot olisivat Anna ja Olavi. Mutta katsoo nyt sitten. Kuhan tulis nyt edes raskaaksi....

mm77 :hug: voi kurja, harmi että se täti sieltä taas yllätti. Se on aina yhtä kakkamaista.

Rouva B Meidän pojan toinen nimi on Leo :D

Kaa, onnea onnea onnea hirmuisesti. Puhallahan niitä plussatuulia kovasti tännekkin päin. vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuisellesi matkaan

Rahallisen avun pyytämisestä, En tiedä. Mä olen miettinyt samaa. Miehen vanhemmilta voisi teoriassa pyytää kun tietää että heillä kyllä on rahaa. ja varmaan saisikin. Mutta tämä asian ääneen myöntäminen olisi aika iso juttu. en tiedä. Toivottavasti siihen ei jouduta. Nyt vain säästetään kovasti.

En minäkään osaa sanoa että lapsettomuudesta kärsittäisiin. Onhan meillä jo kaksi ihanaa olentoa. Mutta ongelmia meillä on saada se kolmas aikaiseksi.

Välillä sitä miettii että onko tässä mitään järkeä. Raskaaksi tuloa on vaikeaa ja kestää. Ja tiedän jo 99% varmuudella että minulle tulee vielä vaikea raskausaikakin.
Mutta kyllä se on sitten sen arvoista kun vauvan saa. Ja hyvän asian puolesta kestää mitävain. :saint:

tyty86 Voihan se hyvinkin olla että kysta puhkesi. Mutta, minulla on nyt näissä kahdessa kierrossa missä on lääkitys kohdillaan ollut silleen että kp 11 on tullut verta ja sitten ovis on ollut kp 13-14 En tiedä miksi sitä on silloin tullut, mutta kaippa se jotenkin ennakoi sitä ovista.

Jospa se vuoto loppuisi sulla.

Noista raskaana olevista, meidänkin kylille on tänä vuonna tulossa tosi paljon vauvoja. Saas nähdä rikkoutuuko uusi ennätys vauva lukumäärässä :D eli paljon näkee isojamasuja kylillä liikkuessa.


Jaahas, tänään piti pitää siivouspäivä kun mummo tulee meille maanantaina niin olisi paikat edes suht järjestyksessä. Mutta kyllä vain tää mun väsymys vei voiton. Mies tuolla onneksi ahkerana siivoaa. Pitää vissiin yrittää edes vähän piristyä ja osallistua.
 
tyty86: Mie tuossa kirjoittelinkin ennen siun listaa nuo miun oikeat kiertopäivät.
Eli huomenna sunnuntaina ois se odotettu kp 15 ja ensimmäinen terolut. =)

Kierto siis 38-41. 41 oli viimeisin, ja tänään kp 14 tuli vaaleanpunaista papruun. Mitä ihmettelen, ei voi olla ovis ainakaan, kun kiertohan on näin pitkäkin.... :eek:

Eipä muuta kun hyvää yötä, kello tulee jo 2.

-B
 
Siis täällä alko perse vuotamaa taas |O :headwall: mitä hemmettiä..ja ovisplussa pärähti plakkarii..nyt vaa pitäs paneksii mut ei kauheesti kiihota ku ois ku teurastuksen jöliltä ku ruppee hommailee.. :kieh: pakkohan se on..jos vaa ukko töiltää kerkiää..päätin myös vetää teroja tän loppukierron vaikka lekuri ei antanukkaa luppaa..loppuu tää perseen falskaaminen!!

Joo mie arvelinkii et oon saattanu päivitellä iha päi mäntyy :D sorry..
 

Yhteistyössä