Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Mä kävin keväällä muutaman kerran vyöhyketerapiassa ja se oli tosi rentouttavaa ja ihanaa, mutta meni maku koko hommasta kun se terapeutti alkoi puhuun outoja. Tyyliin näen,että sulla on enkelit lähellä (en edes kuulu kirkkoon) ja kannattaa halailla vanhoja puita koska niissä on aivan valtavasti energiaa. :LOL:
Menisin mieluusti uudestaan, mutta eri ihmiselle.
 
^joo mä oon kans kerran ollu sellases tilaisuudes mis esiteltiin vähän vyöhyketerapiaa ... siks oisinkin kiinnostunu kokeileen ... mut se nainen joka siin sitä esitteli, huh huh!!! Se sit yhen naisen jalkoja silleen pikasesti näytteeks katto, niin ihan ihme asioita sano ja sit ne asiat oli kuitenkin tyyliin sellasia et se niinku eka kysy et "onkohan sulla sitä ja sitä" ja sit kun se nainen sano et joo, niin tää heti et " no niin hän tästä just tunsi sellasen kohdan et oli varma et sulla on sellasta" . Ja jos se nainen sano et ei ookkaan mitään, ni sit se aina keksi jonku ihme selityksen et no oikeestaan se voikin olla jotain muuta nyt kun mä tarkemmin tunnustelen jne. jne. Eli jäi vähä sellanen tuntu et se heitteli kysymyksiä ilmaan ja kokeili et oisko ollu oikein. Ja sit se oli tietty niin henkeen ja vereen tähän koulukuntaan, et kaikki muut lääketiede ja muut on ihan huuhaata. En mä mitenkään epäile etteikö siitä vois olla hyötyäkin ja ite tahtoisin tosiaan kans kokeilla, mut se kyseinen nainen oli kyllä niin outo et en kyllä sille menis.
 
No joo..nyt vasta pääsen teillekki kertoon hoidosta. Kävi vieraita, eli ollu kiire ilta..vaan vielä on vauvaa puuhattava! Vyöhyketerapia oli ihan jotaiki muuta, ku mitä ootin sen olevan. Tuntu, et olin osaks terapeutin vastaanotolla ja osaks jollain henkiparantajalla. Lopuks se muunmuassa anto mulle energiaa! :eek: No sen aikana tapahtu kyllä jotaki tosi outoa; kyyneleet alko valuun oitki poskia!! :eek: Mulle TOSI outoa! Hoito oli huippua! Sattu, mut rentoutti. Paljo oli pisteitä jumissa, mm.aivot, kohtu, sydän, virtsarakko yms. Se käsitteli eka jalkapohjat, sit käet, lopuks vielä päätä, hartioita, selkää ja kasvoja. Kokonaisvaltanen käsittely, josta tuli huippu olo! En millään olis tahtonu nousta petiltä! Olin kuulemma antoisa potilas. Siitä itestä tuntu, et pysty vaikuttaan mun elämään positiivisesti. SUOSITTELEN!! Erikoista, mut todellaki kokeilemisen arvosta ja hoito kesti 2 TUNTIA!!
 
me lähetään huomenna sitteki miehen kans minihotellilomalle Ouluun!! :D JEEE!! Saa muuta ajateltavaan ja vaihtelua elämään. Shoppaileen ja syömään hyvin. Eli musta ei nyt sit pariin päivään kuulu mittään. Mut kaikille stemppiä ja jaksamista! :hug: Toivottavasti reissusta tullessa saan lukea positiivisia kuulumisia. Moikka teille kanssasisaret ja öitä! :wave:
 

Keskiviikko 9.7 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



Piglet...................27/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............18/30-39.......yk4.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............24/28.............yk14........kolmas..........clomit+luget mm77................29/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............28/28............yk20........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................24/34............yk 6.........esikoinen......clomit
suikku..................7/29-32......yk13........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................14/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...35/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............63/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................38/30-33...........yk2..........esikoinen
Rosetta................31/38-48.....yk 10..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............8/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............39/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................40/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............85/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................88/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................35/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................35/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
Tanjusha82.........23/30..............yk8............kolmas............clomit+terot
Emili.....................15/33-42............yk9.............??
titonia................42/??...............09/07..........esikoinen.......clomit+terot
tyty86.................11/30-35.............yk5.......esikoinen.......terot
Rouva B.............14/??..............yk4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour][/quote]
 
suikku Hyvä painonpudotus sulla! :)
Rouva Pikkumyylle kans plussatuulia kesälaitumille! :wave:
Voi milo ihan kateeks käy! No, pääsempä minäkin hetkeks perjantaina tuulettuun näistä kotiympyröisä. Ei mitään baarijuttuja, mut leffaan ja kai syömään.
Muutenpa tännekään ei valitettavasti mitään uutta!!
 
Hehee...

Teillä on hauskoja juttuja. Kun mie oon just tommonen hihhuli. Halailen puita, koska niissä on energiaa. Ja hoidan itteeni ja muita energioilla. :D

Sunnuntaina eka Terolut...
On ollu antoisa päivä vauvahommien suhteen. Käytiin miehen kanssa semmoset lapsettomuuspaprit läpi, mitkä pitää täyttää Väestöliiton hoitoja varten (aika elokuussa vasta, mut ennen sitä pitää antaa mm. spermanäyte).

Sit keksittiin esikoiselle nimi!
Tai juteltiin nimistä mistä tykätään ja tultiin yhteisymmärrykseen pojan nimestä (tytön nimeä ollaan mietitty jo paljon aiemmin, mut pojasta minä olisin väkisin halunnut Leon, mies ei, mut nyt löyty semmonen mistä molemmat tykkää...).

Käytiin Porvoossa aamiaisella moottoripyörällä, ja tänään illalla mulla on kaverin kanssa tyttöjen saunailta. Smoothieta vaan, ei siideriä. :)

-B
 
jj-t miun kohalta apukoinoista voi poistaa noi terot,kun en saa nyt niitä syyä :/

Eli siis kävin siel ultrassa ja kaikki hyvin,normi kohtu vaikka reippasti kallellaan nii ja 2cm kysta löyty vas.munasarjasta-->josta ei kuulema tartte välittää..kuivuu poi..ei haittaa..mutta niitä oli kaks lekurii eikä ne osannu sanoo mistä nää välivuodot ja kemialliset raskaudet johtuu :eek: joudun labra kokeisii ja pissa..mm.progestorin(vai mikä olikaa) testii..eli kaippa ne kahtoo vaikka mitä ku hirmu listan luettelivat mitä kokeita otetaa..gynelle sain lähetteen myös.Sinne pääsen vasta elokuussa kun on lomalla..

Tosi turhauttava fiilis :ashamed: en tiiä yhtää mitää edelleenkää et mikä minuu vois vaivata..simpoissa ei kuulema oo vikaa ku hedelmöityskii on tapahtunu..eli ei todellakaa oo yhtää plussa odotuksia tässä taikka seuraavassa kierrossa..nii kun kieltivät syömästä viel niit terojakii..en saa syyä mittää..pittää vaa kestää :kieh: :(
 
Rouva B Onpas kiva päivä ollut...ja jatkuukin viä! Must toi nimien keksiminen on tosi hauskaa. Mä vissiin harvasepäivä väänetelen eri nimivaihtoehtoja. Tytölle mulla ois kaks kokonaista nimiyhdistelmää jo valmiina ja miehellekin ne kelpaa vaik meil muutes aika erilainen maku onkin. Pojalle on musta sit vaikeempi keksii.
tyty No hyvä kun ne ny kuiten tutkii sit kaiken mahdollisen. Meneehän siinä aina aikaa kaikes tollases ja muutenki nää hommat menee ihan kiertojen mukaan, mut eiköhän se siitä pikkuhiljaa selkene. Mä kyl uskon et noille kemiallisille löytyy joku selitys ja saat apua. :hug:
Ai nii, mä löysin tos äsken veskis käydessäni hirmusen määrän valkkaria pöksyistäni. Enpä muista et ois synnytyksen jälkeen valkovuotoo oikeen ollutkaan. Toivottavasti tää nyt ees enteilis jotain.
 
|O Mua väsyttää. Jos noi kamalat lapset eivät häiritsisi mua niin nukkuisin varmaan vuorokauden ympäri. Mutta eihän se onnistu.
sitä voisi kuvitella tätä raskausoireeksi. Mutta taitaa vain olla flunssa tulossa.
Huomenna otan vikan lugen ja sen jälkeen vain odottelen. Viimeksi meni 6 päivää vikasta lugesta vuodon alkuun. Mutta silloin oli se kemiallinen, joten sekin saattoi vaikuttaa.

Oireita ei ole suuntaan tai toiseen. Jos raskausoireita tahtoo kuvitella niin tämä väsymys ja alavatsaa välillä nippailee. Mutta nuohan nyt voivat olla mitä vain.

Poitsun 2v synttärit lähestyvät joten kiireinen viikko tulee että saa kaiken tehtyä. Lisäksi mummo tulee meille viikoksi ja lähdetään Ähtärin eläinpuistoon yhdeksipäiväksi.
Eli onneksi on tekemistä tiedossa niin ei kerkiä liikoja miettimään tätä asiaa.

tyty86 onhan tuo odottelu tylsää. Mutta se on nyt hyvä että pääsit tutkimuksiin ja asia etenee. Kyllä se siitä alkaa varmasti selkenemään.

heh, mäkin olen jo päättänyt tulevalle vauvalle nimen. Miehen siunausta asialle en kyllä ole viel saanut. Ja jos meille se kolmas vielä joskus suodaan niin käy varmaan samalla lailla kuin näiden kahdenkin kohdalla. Kastajaispäivänä päätetään sitten se lopullinen nimi. :D

Oi, pääsisipä taas järjestämään kastajaiset.

jaahas, jospa sitä koettaisi vääntäytyä ylös sängystä ja menisi esivalmistelemaan ruuan nyt kun poitsu on päikkäreillä ja likka katsoo lastenohjelmia.
 
Jahas Solina oli just kerenny kirjotteleen...mä kun kävin hetki sitten kattomassa ja oltiin jo toisella sivulla pitkällä menossa niin aattelin tulla nostaan meitä vaik mitään asiaa oikeestaan oo.
Mutta mistäs sitä Solina koskaan tietää mitä nois sun väsyoireetkin ois :whistle: No, pidänpä peukkuja jokatapauksessa!!
Tänään mulla taas pitkästä aikaa vähän pirteempi päivä. Yöllä kyllä heräiltiin ihan tavalliseen malliin, mutta aamulla tyty päätti antaa äipän nukkuu 10 asti! =) Sit äsken viä mun yks kamu jol ei oo lapsia soitti et kun hän on niiiiiiin väsyny kun ei ollu saanu stressin takia nukuttua viime yönä et hän on ihan töttöröö ja ei pysty tekeen mitään ja et mun pitäs keksii sen kans jotain tekemistä kun sil on muuten päivä pilalla! :kieh: Pikkasen teki mieli huomauttaa et enpä minäkään oo 9kk:en nukkunut ainuttakaan yötä ja että en mä nyt tästä voi autoks muuttua ja lähtee sinne 20 kilsan päähän sitä viihdyttään kun mulla sattuu oleen oma viihdytettävä kotona. No, ei millään pahalla, ihana se kamu on, mut välillä vaan ei ihan tajua tätä lapsellista elämää.
 
mm77 :hug: iso halaus!

Kävin tänää verikokeissa, ottivat progesterooni ja kilpirauhas arvot. Huomenna pitäs tulla kilpirauhas koe ja ensviikol toi "prok" koe..vitsi et jännittää et mitä ne arvot on. Ja nyt kysynkii et mitkä on normi arvot tossa kilpirauhases..tai siis semmoset arvot et ne ei vaikuta raskautumiseen?Entäs toi progesterooni..mimmoset arvot niiden pitää olla :eek: oon iha ulalla koko touhuita ja arvoista..nii ja eikös progesteron oo keltarauhashormoni?valaskee tyhmää :headwall: eli mitä jos toi prokesteron arvo ei oo kunnos..mitäs sit pittää tehä?varmaa tyhmii kyssäreit mut oon iha ulkona noista..!!
 
mm älä välitä.. niin ne on mullekin yhtä tyhjän kans.. ei niillä ainakaa tulosta saatu.. et sä mihkään häviä.. muutaman päivän päästä olo on taas parempi :hug: kokemuksen kanssa on hyvä puhua :) voimia ja kohta taas uuteen yritykseen..
 
suikku kiitti tiedosta..ku kahoin niitä viitearvoja ni ne ois 0,3-4,3 kaamee suuri ero :eek: eli hyvä tietää et jos siel sanotaa miule et arvo esim. 3 ni tiiän et kaikki ei oo kunnos..vaikka vastaaottotäti väittäs muuta :kieh:
 
Joo, mullahan oli noussu vuodentakasesta 2,5een eikä silti annettu lääkettä.. :( niillä on rajana 3. Selitti vaan että jos noin matalasta alettas lääkitteen ni sais olla puolia potilaista laittamassa kuureille... tuntus vaan että se on aivan turhaa hoitaakaan/yrittää enneku tota sais paremmaks? :'( uusinta testausajan sentään anto (ooh!) syyskuulle kun kerta nousussa! Kai niitä ei sen takia helposti anneta "turhaan" ku kumminki paljo korkeemmillaki arvoilla on tullu raskauksia..?
 
suikku, niin, siis lapsettomuuspolilla pyysin gyneltä.. monellehan on 4nki arvosta väitetty että on ihan ok :eek: *huokaus* joo, en tiedä sitten minkä verran mulla toi heikentyny arvo vaikuttaa mutta epäilen että suurin syy tähän jatkuvaan epäonneen on sittenki siinä p**keleen endossa :ashamed:
 
mm mut kyl sun täytyis saada lääke tohon ku sekin vaikuttaa.. valita vaik kaikkia oireita mitä sulla on.. juu ja endo vaikuttaa kyl.. onkos sul kuin paha se? mulla on lievä vatsaontelossa mut siltikin se vaikuttaa :kieh:
 
Niinhän se pitäs saada ja aion valittaakin.. niitten mielestä kai sitte ei vaikuta riittävän paljoo.
En tiedä kuinka paha on kun en oo tähystykseenkä päässy vaikka sinnekin oon koittanu. Ekan kerran kävin lääkärissä valitteleen oireitani jo syksyllä 06, kun tuntu että kaikki ei oo kunnossa.. turha reissu, ei lähetettä edes naistentautipolille. Totes vaan että ei ne välivuodot raskaakstuloo estä, uudestaan sitte kun vuosi yritystä tulee täyteen! Endoepäiltynähän pitäs päästä lapsettomuuspolillekin jo puolessa vuodessa..
Vasta nyt ne keväällä heräs että jotain kai tarttis tehäkin ku näky jo pesiytyneen munasarjaanki ja jos siitä vielä kasvaa :( eli tarkottaa sitten jo että on laajemminki levinny.. kipuja ei kyllä hirveempiä oo kun en oo joutunu särkylääkkeitäkään syömään mutta ehkä ne pesäkkeet ei oo sitten niin syviä. Mutta siis sen verran kuitenki että systeemit ei toimi niinku pitäs.

Tästä lähin oon päättäny että parempi liiotella kaikki kivut ja oireet ku muuten ei tapahdu mitään.. :p
 

Yhteistyössä