|O Mua väsyttää. Jos noi kamalat lapset eivät häiritsisi mua niin nukkuisin varmaan vuorokauden ympäri. Mutta eihän se onnistu.
sitä voisi kuvitella tätä raskausoireeksi. Mutta taitaa vain olla flunssa tulossa.
Huomenna otan vikan lugen ja sen jälkeen vain odottelen. Viimeksi meni 6 päivää vikasta lugesta vuodon alkuun. Mutta silloin oli se kemiallinen, joten sekin saattoi vaikuttaa.
Oireita ei ole suuntaan tai toiseen. Jos raskausoireita tahtoo kuvitella niin tämä väsymys ja alavatsaa välillä nippailee. Mutta nuohan nyt voivat olla mitä vain.
Poitsun 2v synttärit lähestyvät joten kiireinen viikko tulee että saa kaiken tehtyä. Lisäksi mummo tulee meille viikoksi ja lähdetään Ähtärin eläinpuistoon yhdeksipäiväksi.
Eli onneksi on tekemistä tiedossa niin ei kerkiä liikoja miettimään tätä asiaa.
tyty86 onhan tuo odottelu tylsää. Mutta se on nyt hyvä että pääsit tutkimuksiin ja asia etenee. Kyllä se siitä alkaa varmasti selkenemään.
heh, mäkin olen jo päättänyt tulevalle vauvalle nimen. Miehen siunausta asialle en kyllä ole viel saanut. Ja jos meille se kolmas vielä joskus suodaan niin käy varmaan samalla lailla kuin näiden kahdenkin kohdalla. Kastajaispäivänä päätetään sitten se lopullinen nimi.
Oi, pääsisipä taas järjestämään kastajaiset.
jaahas, jospa sitä koettaisi vääntäytyä ylös sängystä ja menisi esivalmistelemaan ruuan nyt kun poitsu on päikkäreillä ja likka katsoo lastenohjelmia.