Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Julietta joo niin ne kuulemma voi näyttää väärinkin.. toivottavasti e kovin monen kohdalla kuitenkaan.. Hitto jos en ovuloikaa :headwall: venykö sun kierto jos et ollut ovuloinut?

tunnetteko te kiinnittymisen? millaista?
 
JJ-t ja suikku: Ilmeisesti on tyypillistä, että Clomit aiheuttavat oireet nimenomaan loppukierrossa eikä silloin, kun niitä syö. En kyllä yhtään tiedä, mistä se johtuu. Mulla alkoi pahimmat oireet viikko oletetusta oviksesta. Kesti sitten sen reilut pari viikkoa ja loppui. Lukemastani päätellen se on aika tyypillistä. Enkä edes ovuloinut koko kierrossa! Kierto siis venyi taas vaihteeksi.. Te olette kuitenkin ilmeisesti ovuloineet, joten toivotaan, että tärppää, vaikka oireet johuisivatkin clomeista!

suikku: Minäkään en uskalla kainaloita epiloida.. hui :eek:
 
Linna on kyl ihmeellisiä mömmöjä.. tuskin sitä plussaa edelleenkään tulee kun ei tähänkään mennes joten odotellaan.. mä voin sit kertoa et onko ees hyötyä epiloida jos karvat on koht heti takasi..
 
suikku: kävin siis gynellä joka totesi tämän ultran avulla, etten siis ovuloi. Kumma kyllä miten sen pystyi sanomaan kun kävin juuri siinä kierrossa jossa munasolut oli kasvamassa... Mulla oli km:n jälkeen kierrot oli päin peetä ja menkat tooooosi runsaat joka viittaa ovuloimattomuuteen.
 
helvetin helvetti. Noi clomhexalit ovat mulle sit näköjään ihan yhtä tyhjän kanssa.

Minulla siis se tilanne että luomukierrossa joku oviksen tapainen tulee kp 10 ja kp 13 alkaa verinen tuhruvuoto joka kestää loppukierron. Ja se meillä on suurinongelma tässä vauvanteossa.
Alkuvuodesta söin 2kk clomeja silloin ovis oli kp 12 terolutit aloitin kp 15 ja tuhru alkoi sitten kp 20 ja kierto oli 28päivää.

Minulla on jo yksi clomi lapsi ja silloin ei ollut teroja mukana. Joten nyt päätettiin kokeilla pelkästään clomeilla. Koska teroista ei mulle ole mitään apua.

Noh, clomifeniähän ei saa mistään mutta sain nyt 2kk luomuilun jälkeen clomhexalia. Ja senhän pitäisi olla ihan samaa tavaraa.

Mutta, jo oireiden tullessa epäilin koska olivat paljon lievempiä... Ovisplussa tuli kp 10 ja kp 13 alkoi taas se sama helvatan tuhru.
Eli ihan samallalailla kuin luomukierroissakin. Vähänkö vituttaa, kyllä sitä kuitenkin toiveita elätteli.

20.pvä tätä kuuta olen menossa lääkärille. Se missä viimeksi kävin puhui että seuraavaksi olisi edessä pistoshoidot. Mutta nyt olen menossa erilääkärille että en sitten tiedä mitä mieltä hän on. Onneksi, jos menkat vain alkaa ajallaan, niin just silloin on kp 3 että jos tuo toinen lääkäri suostuu muuttaamaan hoitoja nyt niin kerkiää jo siihen kiertoon. Ainakin toivon niin.




Kotiuduttiin just mökiltä niin koetan myöhemmin keretä lukemaan teidän muiden kuulumisia.


Harmittaa vain tällähetkellä niin suunnattomasti. Olisin kyllä sitä raskautta valmis odottamaan, se on kuitenkin pitkälti tuuripeliä onnistaako vai ei. Mutta kun olisi edes mahdollisuuksia.
 
Solina ei sulle olis lugesteronista apua kun sanot et terot ei auta.. eikös se oo vähän samantyylinen lääke? ihmeellinen tuo sun tuhruvuoto kun siihen ei terotkaan auta.. eikä auta edes jos oot muutaman kk:n syöny niitä? iso voima :hug:
 
Kolmatta testiä en oo vielä tehnyt. TK:ssa ei raskaustestiä tehdä kuin lääketieteellisin perustein, että itse on tehtävä. Hoitaja sanoi että oon testannu liian aikaisin, että mun pitäisi viel parisen viikkoa odotella. Täällä tosiaan mennään jo siinä kp:39/27.
Mulla on käytössä, terot, clomit ja metut. Jos seuraava testi on nega, mun pitää aloittaa sit vaan terot uusiks.
 
ei ole lugesteronia ikinä kokeiltukaan. Jotain muita terojen tyyppistä on. Ilman apua. Olen tässä vuosian saatossa puolisenkin vuotta syönyt niitä putkeen vahvalla annostuksella ilman mitään tulosta.

Kiitos. Tässä just miehen kanssa pohditaan että mitä me myydään että saadaan rahat revittyä pistoshoitoihin. Kun viimeksi kävin yksityisellä joka nuo clomit määräsi ja hän sanoi että jos ne eivät auta niin sitten mennään pistoshoitoihin. Ja tuo seuraava aika olisi kunnalliselle puolelle, mutta sitä tiedä tahtooko ne sieltä sitä aloittaa. Ja siinä voi kestää.

ja yksityisen kautta se on niin turkasen kallista ja pienistä tuloista kun niin isoja rahoja ei noin vain oteta kun laskutkin on maksettava ja ruokaa ostettava.

Mutta olisihan se ehdottomasti sen arvoista. Niin meidän pitää nyt miettiä tätä hyvin tarkkaan, tai eikait siinä muuta suunnittelua ole kuin se että mistä me ne rahat saadaan.
 
solina, minä laitan lugesteron nimistä keltarauhas kapselia alakautta aina ovulaatiosta 3vrkn kuluttua aloitan. Nyt menossa kmn jälkeen toinen kierros ja nyt viikolla pitäisi nähdä tulos, jatketaanko edelleen yritystä vai olisiko plussaa? (jota kyllä epäilen)

kannattaa kokeilla lugea.
 
Solina meilläkin hoidot etenee tän kierron jälkeen jos ei tulosta tule.. ja se on kamalan kallista yksityisellä missä käydään.. saa nähdä.. kyllähän ne rahat jostain on saatava.. syötävä vaan makaroonia tai perunaa jos ei muu auta.. kyllä se sen arvoista kuitenkin on..

Piglet aika jännä ettei ne tee testiä.. luulis et tekee.. mut jospa se testi vielä sulle plussan pläjäyttää kotona :D
 
Tohon listaan voi muuten muuttaa että minulla nyt kp 15/28 ja apuna clomhexali.


Ainakin vielä hetken. Laitoin juuri minua hoitaneelle yksityiselle lääkärille sähköpostia että mitäs nyt tehtäisiin? Toivottavasti vastaa pian ja sitten sen mukaan edetään.... Ja on ne rahat jostain löydyttävä. Kyllähän sitä itse eläisi vedellä ja kaurapuurolla mutta kun jo on nuo 2 lasta ja kyllä heidät on ruokittava kunnolla.

Mutta kaippa tämä tästä. Eipä tässä voi nyt muutakuin odotella. Seuraavaa kiertoa ja lääkärin vastausta.

*huokaisu* :headwall:
 
nopeasti omaa napaa:HUI !!! aamulla babyplussan liuskatestissä selvempi haamu kun eilen! silti edelleen kyllä todella haalea haamu, mutta tällä kertaa en ole sitä voinut kuviitella :D käyn hakemassa vielä apteekista kunnon testejä ja testaan loppuviikosta, vielä ei mitään onnitteluja kiitos, sillä nää on niin haaleita ollut!!

olispa tää nyt vaan totta :heart:
 

Maanantai 5 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............23/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............24/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................29/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........30/28-?........yk9..........esikoinen........clomit+luget
Lappitar..........31/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....33/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............39/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........43/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........15/28..........yk12........kolmas...........clomit
mama-84........19/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............49/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............8/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............18/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............59/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..26/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........11/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............23/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............18/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........??/??......................yk7..........toinen............




[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
JJ-t: Mahtavaa! Näkyykö siinä väriä? Pystytkö laittamaan kuvan? Toivotaan, että vielä vahvistuu!

Piglet: Ihmeellistä, ettei ne voi tehdä tk:ssa testiä.. Luulis kuitenkin, että olet raskaana, jos edes terot ei saa vuotoa aikaiseksi..

Solina83: Toivottavasti tilanteeseen löyty joku ratkaisu.. Yleisellä puolella on kyllä halvempaa, jos sitä kautta onnistuis.
 
kyllä nyt jännittää :D hassuinta tässä on se että ekat "raskausoireet" tunsin jo dpo 4 ja lähes kaikki ne oireet mitä tännekkin oon kirjotellut niin on hävinnyt taikka lieventynyt..nyt on painontunnetta alavatsassa ja välillä repii. toissapäivänä huomasin tissien kasvaneen ja tuntuu tosi pinkeiltä. nännit ei enää kipeet vaan tasasesti koko tissi ja molemmat :LOL: (hirveitä tissipuheita mulla) muttei mitenkään älyttömän kipeet. sitten on väsymystä ja finnejä, muuten olo aika normaali, siis PALJON vähemmän tuntuu nyt raskaana olevalta kun heti oviksen jälkeen. jos tää nyt tarkottaa raskautta, niin edelliset oireet voisin silti pistää clomien piikkiin :/

linna testasin aamulla ja en ehtinyt kuvaa ottaan, mutta viiva oli siis todella haalea, silti väri oli kyllä sama kun kontrolli viivassa :saint:

pilvilinna voi kun toivon ettei se täti tulisi sulle!!! onko päivät jo niin pitkällä, että pitäisi r-testissä näkyä??

joo on kyllä pakko testata apteekin testeillä, en oikeen luota noihin liuskoihin, vaikka voin kertoa etten ole ikinä edes haamun haamua saanut niihin vaikka valehtelematta testannut joku 30 kertaa :ashamed: ne on niin halpoja :LOL: :LOL:
 
ONNEA JJ-t!!!!! Nyt tarriksia ja sinitarroja mukaan pikkuiselle!!! :flower: :flower:

Täällä on olo tämmönen :headwall: :headwall: :headwall: ei näy limoja, kuivaa on kun saharassa.... tiistaina ultrassa näkyi 14,5mm muna.. eiks se ois jo pitäny irrota... nippailuja on kyllä ollut ja jomotuksia mutta missä limat....??
 
Tähtisäde
Moikka,

Pääseekö mukaan? Apuja siis täälläkin tarvitaan.

Esikoisen yritystä 11/07 lähtien, taustalla monirakkulaiset munasarjat ja ovuloimattomuus. Vasta tämä kierto on eka kun VARSINAISESTI päästään ehkä yrittämään raskautumista. Tätiä kun ei ole tullut ollenkaan pillereiden lopettamisen jälkeen. Tähän mennessä yritys on ollut lähinnä odottelua ja gyniksen huonoja uutisia. (Se siitä lapsenteon hauskuudesta ja jännittävyydestä...) Pari kiertoa olen syönyt Teroja ja toisella kerralla saatiin aikaan ihan miniminimenkat. Nyt käytössä on ensimmäistä kertaa Clomhexalit, kp 12 ja huomenna ultra. Kokeilin tuossa jo tänään mammaksin ovisliuskoilla ja ensimmäistä kertaa elämässäni testiviiva on edes lähellä kontrolliviivan tummuutta. Joten tämä on lähimpänä omaa vauvaa kuin koskaan. Harjoiteltu ollaan kyllä kovasti, jos vaikka ovis salakavalasti vilahtaisi ohi.

Olen teitä täällä jo pisempään taustalla seuraillut, joten plussatuulia kaikille kovasti. Ja JJ-t:lle varovasti myös tarraaaaaa.... :whistle:
 
Hui kauhistus täällä tuli tänään testiin haileaa toista viivaa! Ihan oon pihalla, et onko siinä kaksi vai puolitoista vai miten. myös kontrolliviiva aikas haalea mut selvempi silti.
No varaan lääkärilleni ajan ja sit ollaan viisaampia.
 
Mukavan lupaavalta kuulostaa. Pilvilinna, harmi että tuli nega. Julietta, eihän niitä selviä limoja välttämättä tule, ja voihan ne yllättä sut viimehetkellä. Jos ultrassa näkyi että on kasvanut hyvin niin eiköhän se sieltä ole sitten tulossa. Oletko tehnyt ovistestejä?
Tähtisade, tervetuloa mukaan ja varovaiset onnittelut ovisplussasta. Jospa se sitten huomenna jo näyttäisi selvää plussaa, tai ainakin lähiaikoinan. Lupaavalta jo kuulostaa.


Ja sitten omaa napaa. Valittelinkin jo tossa aiemmin miten kävi. Ja laitoin tosiaan minua hoitaneelle lääkärille mailia. Noh vastaus tuli. Seuraavasta kierrosta annostus tuplataaan. Eli otan clomhexalia 2 tabl päivässä kierron 3-7päivinä ja sitten lisäksi terolutteja 2tabl päivässä kp 14 alkaen 10päivää.
IIK :D Toisaalta olen aivan innoissani kun annostusta nostettiin, toivottavasti se nyt auttaisi tuhruun. Toisaalta pelottaa että entä jos sekään ei auta. Sitten on edessä kai ne pistoshoidot.
Ja kasvaahan siinä samalla mahdollisuus tupliin ;) Mutta toisaalta, sivuoireetkin varmasti tuplaantuvat :headwall: Mie olin jo aivan kamala yhdellä clomilla joten mitenköhän käy kun ottaa 2 + ne terot vielä päälle. Tai kyllähän sitä itse kestää mitä vain, mutta mies ja lapset vähän säälittää :ashamed:



Nyt sitten tulee vähän tylsät 2viikkoa kun pitää vain odotella että menkat alkaa ja pääsis seuraavaan kiertoon.
 
pilvilinna: Voi ei..

JJ-t
: No sehän kuulostaa sitten ihan plussalta! Näytitkö jo miehelle? Ne ei yleensä nää harhoja :) Mahtava homma!

Piglet: Taitaa olla onnitteluiden paikka! :flower:

Tähtisäde
: Tervetuloa! Täältä löytyy kyllä porukkaa, joilla on myös nuo ylipitkät kierrot aivan liian tuttuja..

Solina83
: Hyvä, että sait kunnon kuurin. Mulla on sama tilanne, hirveät oireet jo yksistä clomeista ja nyt tuplat menossa. Neljäs päivä menossa lääkkeitä ja viikon, kahden päästä odotellaan sitten oireiden ilmaantuvan.. :|
 
Pilvilinna :hug:

JJ-t mahtavaa :heart: paljon paljon pikaliimasukkia :D

Pigletille myös paljon onnea ja liimasukkia mukaan :heart:

Tähtisäde tervetuloa.. täällä ymmärretään :)

Solina eihän sitä tiedä vaik ei tulisikaan tuplaoireita.. ja tuosta tuplien mahdollisuudesta.. laitoin vähän aikaa sitten mailia jollekin ennustajalle huvikseni ja se ennusti että saan 2 lasta: kaksostytöt kesäkuussa 2009 :LOL: ei vaan pitkään aikaan tärppäis mut olishan tuo.. kamalan ihanaa.. hirvittäis varmaan mut silti onnensa kukkuloilla..

täällä ei mitään erityistä,.. sitä samaa.. väsyttää tosi paljon..
 

Yhteistyössä