Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Onnea lappitarettelle. Ihana saada hyviä uutisia välillä.

Mua niin tympii tää odottelu. Tulis nyt vaan se seuraava kierto ja lääkärissä käynti. Pääsis taas tositoimiin. Kiitos tuon tuhruttelun, ei voi edes raskaudesta haaveilla. Joten sitä odottelee vain nyt menkkojen alkua.

Mietin tässä että vaikka mulle ei seurantaultraa määrättykään niin voisi harkita ultran varaamista. Pitää nyt ukko kullan kanssa vielä jutella ja katsoa mitä pankkitili siitä tykkää.

Kaippa tää tästä. Nyt on vain vauvakuume vähä pahempana. Välillä kun se laantuu eikä tee ihan niin pahaa kun ei tärppää. Tänään vain huonopäivä menossa. Tahtoisi vaan niin kovasti tulla raskaaksi ja saada vauvan. Niinkuin varmasti kaikki muutkin täällä.


Onko mitään keinoa, kuin ultra just oikeella hetkellä. Saada tietää irtosiko se munasolu?

Mietin tässä että kun uusimmassa vauvassa mainostettiin jotain testiä millä näkee onko alakerran ph kondiksessa että pitäiskö hakee sellainen. Että olisi varmasti pikkukavereille siellä suotuisat elinolosuhteet. Mä varmaan jo liioittelen....
 
milliäinen tervetuloa mukaan!!! :D

velvet kiss haluatko mukaan listoille?? tietty täälä voi muutenkin kirjotella :D

pistäkäähän kaikki uudet tietojanne, niin saadaan listat kuntoon!!! :saint:

lappitar ihanaa, paljon onnea varmistuksesta!! :flower: siirrän sut plussanneisiin, mikä olis la..?

solina verikokeella saa varmistuksen irtosiko munasolu.. se otetaan tietääkseni 20-27 kp ja katotaan onko jokin arvo koholla, mikä varmistaa munasolun irtoamisen..olisko ollut progestroni :/ taikka keltarauhanen..en muista varmaksi :ashamed:

joo, mies näki myös viivan tänään, eli sillonkun mies näkee, niin ei voi kuvitella :LOL: kuitenkin menkkojen pitäs alkaa vata huomenna tai ylihuomenna ja sillonkaan ei välttämättä näytä kunnon viivaa...eli kai se on uskottava. siirrän itseni plussanneisiin vasta ensiviikolla, kun mahdollisuus kemialliseen on jäänyt..hui pelottaa tuleva :ashamed: toivottavasti kaikki menee hyvin :saint:
 
Onnea lappitar :flower: :flower: :flower:

JJ-t Jos mies näkee viivan niin se on selvä juttu! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :saint:

Täällä tädin saattue alkaa rynnimään paikalle. Nyt parin päivän itsesäälissä rypemisen jälkeen on tosi helpottunu olo ku menkat alkaa. Pääsee yrittään nyt sitten luomukiertoon B)
 
JJ-t: mahtavaa! Onpa kiva lukea plussa-uutisia...Kaikki menee varmasti hyvin tällä kerralla! :hug:

Mä taidan olla taka-alalla vielä hetken, kun en oikein uskalla tulla mukaan "viralliseen" listaankaan :ashamed: Yritystä on siis takana 10/07 lähtien ja PCO-todettuna. Katsotaan vielä mitä tämän päivän lääkäri kertoo, ehkä huomenna sitten...Hui, miten tuo lääkäri nyt jotenkin jännittää... :saint:
 
Tähtisäde
Velvet Kiss: Ihmeissäänhän minä. Ja tuntuu välillä, että olen edelleenkin. Kun eihän tän näin pitänyt mennä. Meidän piti vaan jättää pillerit pois ja olla raskaana jo seuraavassa silmäyksessä...

Tule Velvet Kiss listoille rohkeasti! Tää on itse asiassa aika terapeuttista, vaikka ensin ei ollutkaan tottunut postailija. Kunhan ei jää pahasti koukkuun. ;) Vertaistuki on kova juttu! :hug: Toivottavasti lekurissa oli mukavia uutisia!

 
Kiitos rohkaisusta Tähtisade... No täältä sitä tullaan eli mut voi kanssa laittaa listalle:
Velvet Kiss, kierto tänään 17/30, yk 11/07 lähtien (pillerit jätin pois siis 10/07), esikoista tässä odotellaan ja apukeinona clomit.

Lääkärissä meni ihan hyvin. Limakalvo 7,2mm ja kyllähän sieltä muutama aika iso rakkulakin näkyi. Tosi paljon kuulemma mulla verisuonia pinnassa siellä kohdussa. Mitähän sekin sitten tarkoittaa? Yritän kuitenkin ottaa mahdollisimman rennosti ja olla miettimättä koko asiaa. Vaikka toivonkin salaa raskautta tosi paljon. Naureskelin tässä ystäväni kanssa, että muutama vuosi sitten ihmettelin, että mitenkänhän tässä saisi vauvakuumeen, mutta nyt tiedän! Sillä että se ei tapahdukaan solmia napsauttaessa... :LOL:

Pidetäänpä mimmit mieli korkealla, niin kyllä se siitä!
 
voi Piglet :( voimia ja :hug:

tervetuloa Velvet Kiss kirjoittelemaan vaan kun siltä tuntuu..

täällä ollaan niin perhanan väsyneitä.. tuntuu et väkisin nukkuu istuvilleen ja näen tosi levottomia unia.. rinta ja nänni kivut ennallaan.. välillä vihlasee mahasta ja tänään tuntui nopea liike ilkeeltä.. huoh.. varmaan vkloppuna tuhlaan testin negaan..

söin muuten eilen unelma jäätelöä.. lakritsi-suklaa (litran pakkauksessa olevaa) :p

niin ja on muuten hormonit kohallaan kun eiloen lyhensin ostamiani housunlahkeita.. niistä tuli ihan sen verran liian lyhyet etttä ite huomaan ja sit se ärsyttää aina kun ne on jalassa, joten siitä sitten purskahdin itkuun ja itkin vaik kuin kauan ukolle sitä kun ihanat uudet housut meni pilalle :ashamed: vaikka saa ne pidemmäksi kun viitsin ruveta uudestaan tekemään.. :LOL:
 
Tämä on todennäköisesti myös sitten viimeinen clomikierto ja sitten muut keinot apuun.
Olen nyt niin väsynyt ja pyrin taas pitämään palstataukoa. Onneksi mun gyne on nii ihana että jos jotain hälyttävää tulee tai jotai muuta niin saan hänen kännyynsä pistää viestiä niin hän ottaa yhteyttä. Taidanpa mennä takapihalle grillaan.
 
Piglet, voi harmi :hug: kurjaa. Tseppiä sinulle. Me mennäänkin sitten aika samoissa. Siinä mielessä siis että ei minullakaan ainakaan kovinmontaa klomikiertoa ole jäljellä ennen pistoshoitoihin pääsyä, joutu mista, menoa......
Tai seuraavasta kierrosta alotan vahvemman klomiannoksen + terot (tai luget) ja jos ne toimii, eli tuhru pysyy poissa niin sitten voi varmaan pari, kolme kierto yrittää niin. Mutta jos ei toimi niin sitten mennään pistoshoitoihin.

Menen silloin 20pvä sinne lääkärille niin aion kyllä kysyä että miksi minä en voisi "syödä" noita lugeja. Niitä on ainakin täällä netissä kovasti kehuttu ja kun ei noista teroista ole mulle hyötyä ollut ennenkään. Niin miksi niitä ei voisi muka kokeilla? yhtä testailuahan tämä on ollut muutenkin että sopiskohan tämä lääke.

Suikku.Hui, sun puolesta alkaa jännittämään. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Velvet Kiss Tervetuloa mukaan ja onnea tulevaan.

JJ-t kyllä se sitä on. Hirmuiset onnittelut :flower:



Sitä piti kysymäni että miten teillä muilla clomien käyttäjillä. Kun mulla on joka clomikierrossa ollut loppukiertoa kohden tihentynyt virstaamisen tarve ( näin hienosti sanottuna) jatkuvasti saa käydä vessassa. Onko muilla samoja oireita? Ensin tätä elätteli raskausoireeksi, mutta nyt tietää paremmin.

Mutta jepulista jee, taidanpa mennä jatkamaan siivousta kun on perhe poissa jaloista. Saa rauhassa tehdä eikä toisessa huoneessa sotketa sitä mukaan kun mie saan tätä kaaosta raivattua.
 
Solina niinhän se menee että toivotaan parasta ja pelätään pahinta :/ mut jotenkin en usko plussaan.. mä en ainakaan oo erityisesti joutunut vessassa ravaamaan.. juon nyt koko ajan ku kamala jano koko ajan.. töissä pärjännyt jollain 1-2dl vettä päivässä ni nyt juon sielläkin jatkuvasti ja kerralla sen 2dl..
 

Perjantai 9 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............27/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............28/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................33/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........2/28-?........yk10..........esikoinen........clomit+luget
Dreamer-88....37/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............43/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........47/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........20/28..........yk12........kolmas...........clomit
mama-84........23/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............53/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............12/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............22/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............63/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..30/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........15/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............27/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............22/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
Tähtisäde........16/26..........11/07........esikoinen.....clomit+terot+femostanit
Rosetta.............10/38-48......yk 9...........esikoinen....ei vielä mtn.
Milliäinen..............17/35........yk??........esikoinen.....clomit
Velvet Kiss............18/30........11/07.....esikoinen......clomit
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............



 
mä en ymmärrä!! tän aamunen liuskatesti näytti tosi haaleen haamun, paljon haaleemman kun edellispäivinä :eek: mahaa on alkanut juiliin menkkamaisesti, mutta myös sillain kun raskaana ollessa. puhuin gynen kanssa ja sanoin että varaan ajan vasta, kun kemiallisen mahdollisuus on poissuljettu. se sanoi että mun oireilut kuulostaa niin hyvältä, ettei usko kemiallisen olevan kyseessä. :/ silti hirvee pelko koko ajan!!! valkkaria on tosi runsaasti ja koko ajan käyn tarkistamassa ettei se olis verta :ashamed: tänään olis rv. 4 tasan :'( voi kun niin toivon että kaikki ols hyvin. pistää kovasti myös alavatsaan, mutta sivulle, ei silti munasarjojen kohdalle. ja nyt alan jo miettimään olisko ku tai jotain... :headwall: miksei tästä vaan voi alkaa nauttimaan???? onko seutaavat 9kk pelkkää piinaa, jos tää edes on jatkuakseen :kieh:

anteeksi omanapaisuus :ashamed:

piglet :hug: varmasti kamala fiilis sulla, voimia!!

suikku toivotaan parasta!! tuleppa heti kertoon tuloksia :D

 
JJ-t jaksamista sinulle. Toivottavasti saat asiaan varmuuden pian. Toi on tuskallista aikaa. Toisaalta on niin onnellinen, mutta toisaalta pelottaa niin piiiiiip
Mulla on kyllä molemmissa raskauksissa silloin ihan alussa ollut sellainen tunne kokoajan että menkat alkaa ja jatkuvasti saa vessassa tarkastaa asiaa. Mutta hyvin on aina loppujen lopuksi käynyt. (vaikka välillä epäilyttikin)
Kyllä se siitä helpottaa. Tai no helpottaa ja helpottaa. Sitä saa varmaan olla loppuikänsä äitinä huolissaan omista lapsistaan.


Oisko se testi minkä nyt teit vaatinut enemmän raskaushormoonia? Mut kyl se siitä :hug:
 
Hyvä tietää ettei ne menkkamaiset jomotukset ehkä välttämättä johda menkkoihin.. =) Toivoa kai sitten on niin kauan kunnes alkaa tippua. Mulla ne on alkuun vielä ärsyttävästi sellaset että ekana päivänä voi tulla vaan tosi hailakka ja niukkaa, että siinäkin vaiheessa vielä elättelee jotain melko turhaks tietämää toivoo :/


 
Kiitos tervetuloa-toivotuksista...Nythän mä olen täällä alvariinsa =)

Sitä piti mun kysyä vain, että onko teillä kellään lääkäri sanonut ultrasta, että teillä olisi paljon verisuonia pinnassa? Lääkärin oli hieman vaikea etsiä munarakkuloitakin kun verisuonet häiritsivät. Lisäksi lääkäri oikein näytti (ultrakuvaan tuli punaisia ja sinisiä värialueita) ultrakuvaa ja kertoi, että siellä on paljon verisuonia. Kun kysyin, että onko se huono, niin hän sanoi, että ei niitä vaan on tai ei ole. Silti jäi jotenkin vaivaamaan, että mitäköhän se meinaa. Vaan onkohan se vaan sitä samaa kaliiperia, että jollain on pisamia ja toisilla ei... :D

Oikein aurinkoista ja lämmintä viikonloppua kaikille "apuja tarvitseville vauvakuumeisille"
 
Mites JJ-t, onko tilane jo selkiintyny? Voi olla että multa on menny nyt joku juttu ohi mutta siis eiks sulla ois sitten jo niinkun rv4+4 jos on kiertopäivä 32..? Aattelin että sullahan on jo tosi monta päivää myöhässä jos kierto yleensä 26? :)
 
sydänyö kaikki testit millä oon tehnyt on ollut herkkyydeltään 10. myös tänä aamuna aconilla todella haalea haamu :/ miksi se ei vahvistu??yritän nyt olla testaamatta viikonloppuna ja maanantaina soitan gynelle, jollei ole vahvistunut, on tää kamalaa!!!

mun kierto on tuola viimesin kierron pituus 26, sitä edellinen olikin 65, eli kierto ei ole säännöllinen!! mulla clomit tässä kierrossa niin lasken raskausviikot ovulaatiossa, jonka tikutin ja tunsin kaksviikkoo sitten torstaina. eli tänään olis rv. 4+1 :saint: oliskin :'(

haluaisko joku päivittää, kun en ehdi kun vasta illalla...??
 
Mulla on huono kokemus noista Aconin 10 testeistä joskus yrityksen alkuajoilta.. oli ollu omituisen niukat menkat, lämpökin oli jääny koholle ja testasin kp18(!) ihan selkeän haamuviivan. Itseä epäilytti koko juttu mutta kun käväsin kysyyn neuvolassa asiaa niin sielläkin vakuuteltiin että plusaahan se tarkottaa. No muutaman päivän päästä alkoi vuotaa ja ensiavussa oltiin keskeknmenoepäiltynä.. ultrassa tarkistettiin asia ja tyhjyyttäänhän se kohtu ammotti, ja sairaalan toiselta puolen paikalle varmistamaan hälytetty kätilö paheksu että normaalien kuukautistenko takia häntä oli näin vaivattu..!! :'( Ton jälkeen päätin olla luottamatta enää noihin herkimpiin testeihin, kun ilmeisesti niiden plussat voi olla ihan mitä vaan...eli must kannattaa testata vaan jollain mitkä mittaa ihan kunnollisia pitosuuksia, kuten Apteekin omalla. Siitä en muista nähneeni mitään haukkuja missään että ois näyttäny väärin. Eikös naisen elimistössä voi olla sitä raskaushormonia muutenkin pikku määriä vaikkei olis raskaana..? Luin ohjeista myös että kystatkin niitä vääriä tuloksia vois aiheuttaa.

Niin, kerroin nyt vaan ihan varotuksena, en halua tällä nyt tiputtaa ketään tms. ja kyllähän ne nyt voi ihan oikeinkin näyttää :) toivotaan ettei muille käy niiden kans noin!
 
Voi Piglet Olen tosi pahoillani :hug:

JJ-t Kannattaa testailla toisella testillä. Kyllä se varmasti vahvistuu, olet saanu haamun jo niin moneen testiin. Tsemppiä!

Mulla muuten on jo kp2/28->. En uskalla päivittää ku pelkään et hienot kuvat jää pois :ashamed:
 
Sydänyö, olisko se voinut olla sitten niin älyttömän varhainen keskenmeno ettei sitä edes ultralla havaittu. Että just ja just alkio ois hedelmöittynyt ja vähän sitä raskaushormooni tullut muttei kuitenkaan ikinä kiinnyttynyt. Tai eihän sitä ikinä tiedä. On se naisen kroppa välillä niin sekava.... :headwall:

Velvett Kiss enpä ole kuullut tuollaisesta. Kaippa se lääkäri olisi sanonut jos se haittaisi jotain. Googleta ;)

Mulla taas on liianpaksu limakalvo kohdussa ( +lievästi sydämenmallinen :heart: ) että ei hyvin mee... nojoo, tuosta limakalvosta johtuu osittain nämä mun jatkuvat tuhruttelut ja niitä nyt yritetään saada noilla lääkkeillä kuntoon.

Tänään kävin apteekista hakemassa noita lääkkeitä valmiiksi enskiertoon. Enpähän jää ilman perkl..... ;)
otin terojakin varuiksi vaikka koetankin saada vaihtaa ne lugeihin sitten lääkärillä. Mutta eipä ne kalliita ollut ja jos vaihto ei onnistu niin onpa valmiina.

Himskatti kun nuo lapset käyvät häiritsemässä äiskän palstailua :LOL:

Meinasin viedä lapset pihalle altaaseen pulikoimaan mutta sinne oli jäänyt vettä ja siellä oli kastematoja, yök. Saa mies putsata sen kyl nyt....

 
MOI! Anteeksi omanapaisuus, mutta on hieman kiire kyläilemään...

Täällä on havaittavissa (TOIVOTTAVASTI) jonkin sortin kiinnittymisvuotoa!!!!!! B)
Ennen en ole tämmöistä havainnut joten peukut pystyyn!!!! Kymmenenpäivän päästä sitten testaillaan....
 

Yhteistyössä