Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Kovasti en uskalla ottaa kiitoksia vielä vastaan, varsinkin kun on ollut kauheaa poltetta masulla nyt viime tunnin sisällä.
Eivät täällä tee testejä tk:ssa kuin lääketieteellisin perustein eli jos aikoo abortin hankkia.
 
Tuota.. tää neuvo on nyt ehkä hiukan "karu" mutta jollei ne ota sinne arvauskeskukseen testiin (outoo kyllä jos ei neuvolaanka pääse?) muuten ku aborttitapauksessa ja sinne kuitenkin haluis testauttaan niin voishan sanoo että ei vielä tiedä mitä tekee, tai että aikois tehdä abortin...ja sitten 'mieli muuttuukin' että ei missään tapauksessa! :p :x
 
suikku: Itse epiloin noin pärin viikon välein. En oikein osaa sanoa, kuinka kauan pysyy pois, kun ne karvat kasvaa aina eri aikaan. Eli siis epiloinnin jälkeen ne kasvaa takaisin pikkuhiljaa yksitellen. Ne ovat myös pehmämpiä kuin höylätessä.

Rouva Pikkumyy
: No höh! Eiköhän sulla kuitenkin vielä tärppää, kun todistettavasti paikat on kunnossa! :hug:

JJ-t
: Testasitko tänään?
 
MOIKKA!!!

Anteeks kun mä jankutan taas... mut onko clomeilla varma että munasolu myös irtoaa?? Tiiättekö?
Täällä on edelleen kuivaa... Ja mua ärsyttää, kun tiistaina lääkäri sanoi että ovis olis 5 päivän päästä eli sunnuntaina... Nippailuja on ollut molemmin puolin mutta kun ei ole limoja.... :'( vai, ressaanko mä turhaan?

MÄKIN HALUUN EPILAATTORIN!!! Täytyy pyytää synttärilahjaksi, ne on kohta. Tosin mulla ois kyllä muutakin mitä haluaisin.... ;)

Pahoittelut Rva Pikkumyylle!!! :hug:
 
Mahtuuko vielä joukkoon mukaan :)

Meillä ei vielä ole ollut mitään apukeinoja käytössä, mutta kohta varmaan pitää jotain tehdä kun ei luomusti taida tärppiä tulla. Yritystä on nyt takana 10kk ja yk9 aluillaana. Riesana suht pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Viime aikoina kierrot on vaihdellut kp38-48 välillä. Ovistestejäkin on käytetty useammassa kierrossa ja oviksenkin olen onnistunut nillä bongaamaan, mutta tulosta ei vain näy. Terveydenhoitajalle on aikomus soittaa ja kysyä voisko noihin kiertoihin saada jotain apua jo ennen kuin se maaginen vuosi tulee täyteen :) .
 
Rva pikkumyy pahoitteluni negasta. Julietta, tuon minäkin haluaisint tietää. Että irtoaako se varmasti.
Rosetta, tervetuloa mukaan. Kannattaa ihmeessä soitella. Tai mennä ihan suoraan käymään. Jos vaikka saisit terolutit lyhentämään ja säännöllistämään kiertoa.

Kävin tänään tilaamassa apteekkin valmiiksi clomhexalia ja terolutteja. Pikkuapteekki niin ei siellä ole mitään varastossa. Kerkiäävätpä sitten ainakin ajoissa.
Olen kyllä nyt vähän suunnitellut että kun menen 20.pvä tätä kuuta sinne lääkärille joka tapauksessa niin kysyn samalla että eikö sitä voisi kokeilla jotain lugeja tms. Kun ei noista teroista mulle oikein apuja ole. Eipä siinä mitään häviäkkään jos kysyy....


Mites muuten teillä muilla jotka olette ensin syöneet clomeja yhden päivässä ja sitten tuplanneet annostuksen. Oletteko huomanneet oireissa selvää eroa?

Mä täällä kärsin pahoinvoinnista. Ihan johtuu noista clomeista. 99% varmuudella voin sanoa ettei tärpännyt tästäkään kierrosta. On tämäkin, ensin on kaikkia näitä ihania raskauden yrittämisestä tulevia oireita. Ja sitten joskus toivottavasti saa kokea ne raskausoireetkin. Haaveissa voi ainakin elää. Mä niin kaipaan niitä hetkiä kun tuntee vauvan liikkeet.
 
Hienoa Rosetta, kiva että asia edistyy. Mistä tulikin mieleeni että pitäisi varmaan itsekkin käydä papa kokeessa kun edellisestä on jo aikaa.


Sellainen kysymys vielä noista clomeista ja teroista. Otatteko ne mihin aikaan päivästä? Jos otatte 2kpl niin otatteko ne yhtäaikaa vai 12h välein?
 
kiitos kaikille onnitteluista!!en kyllä vielä ole varma asiasta, koska haamua edelleen, mutta koleen testiin haamu, niin eiköhän tää tästä lähde :saint:

piglet wautsi!!!! suuret onnittelut sulle!! :heart: :heart: toivottavasti meillä asiat menee hyvin ja päästään yhdessä siirtymään odotuspuolelle, kun on sen aika :D

rouva pikkumyy pahoittelut negasta :hug: uutta kiertoa kohden vaan positiivisin mielin :D

rosetta ja tähtisade tervetuloa mukaan täällä saa kysellä tyhmiä ja muuta :D meillä on kiva tiivis pikkuporukka täälä :D

linna juu..siis testasin tänä aamunakin haamun liuskalla. huomenna ajattelin testata aconin herkällä ja perjantain avielä apteekin omalla.

julietta clomeilla saadaan munasolu kypsymään, mutta se kasvaako se tarpeeksi isoksi ja irtoaako ei ole varmaa!!

tänään ollut tosi kylmä koko päivän ja mun mielialat on todellakin vaihtelevat!! juuri raivosin miehelle ja töissäkin saatto olla että yhtäkkiä jollekkin vaan räjähti, jos ei asiat menny niinkun halusin :ashamed: ainut konkreettinen oire on tissit, ne on kun ilmapallot :eek: mä niin toivon että alkaa kunnon pahoinvointi, että ainakin tietää olevansa raskaana :LOL: niin ja minä joka juon n. 10 kuppia päivässä, niin alas meni tänään ehkä kaks kulausta muutamasta kupillisesta, outoo mulle!!

tänään tasan puolivuotta keskenmenosta :'( saa taas surun ja pelon pintaan.. nyt vaan toivotaan viivan vahvistumista ja helppoa raskautta :saint:
 

Keskiviikko 7 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............25/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............26/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................31/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........32/28-?........yk9..........esikoinen........clomit+luget
Lappitar..........33/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....35/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............41/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........45/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........17/28..........yk12........kolmas...........clomit
mama-84........21/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............51/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............10/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............20/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............61/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..28/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........13/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............25/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............20/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
Tähtusäde........15/??..........11/07........esikoinen.....clomit
Rosetta.............??/38-48......yk 9
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........??/??......................yk7..........toinen............




[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
JJ-t voima :hug: km:stä.. kyllä se menee tällä kertaa paremmin.. Hyvin loppuun asti.. :heart:

Täällä ei edelleenkään mitään ihmeellistä.. rintoja särkee, välillä toista, välillä toista.. alavatsalla outoja tuntemuksia..

ai niin Rva pikkumyylle voima :hug: negasta..

Rosetta tervepätuloa :wave: mukaan vaan kirjoittelemaan..
 
Varsin tuttuja ristiselän jomotuksia alkanu täällä taas kerran oleen.. tähän saakka ne ei ole muuhun loppunu kun menkkoihin :( Onkohan muilla jo näin aikasin (19/27) menkkaoireita? Jotenkin tuntuu aina että toivo alkaa hiipua nykysin jo siinä vaiheessa kun nämä tulee :headwall: Jos jollain on ollu tälläsiä ennenaikasia kipuja niin onko Terolut/Lugesteron auttanu?

Ihmettelen myös miks toisina kuukausina tissit voi olla tosikin kipeet ja joinain ei yhtään? Ei kai se keltarauhashormoni tai mikä aiheuttaakin, niin paljoo voi kuukausittain vaihdella? Se aristelu alkaa myös aivan eri aikoina, joskus jo melko pian o.n jälkeen, joskus vaan pari pvää ennen menkkoja.. outoo.
 
huomenta sisaret :wave: aamulla taas testattu ja haamu aconissa. vois viiva nyt vahvistua niin pääsis tästä epätietoisuudesta..pelkään kemiallista :ashamed:

piglet joko oot tehnyt uusintatestin..? toivotaan parasta :saint:



rosetta ja tähtisäde antakaas vielä puuttuvat tietonne, niin saan ne päivitettyä. listasta näätte mitkä puuttuu :)

[/b]sydänyö onko sulla mones clomikierto??mulla lähes koko kierron aikana jonkinlaista alaselkä/ vatsa särkyä ja eka clomikierto..
 
Hei JJ-t,
mulla ei oo vielä ollu lääkkeitä käytössä, mutta parin kk sisään aion alottaa Teroluteilla. Noihin clomeihin suhtaudun vähän epäluulosesti kun pelkään että vois villiinnyttää endoa pahemmaks jos sellanen on..(ei ole todettu, epäilys on). Toivottavasti ainakin ensin vois kokeilla inseminaatioita pelkkien progestiinien tukemana.. kun ovulaatioita kuitenkin on näkyny normaalisti olevan.

Mutta toihan kuulostaa ihan lupaavalta, että menkat on noinkin monta päivää jo myöhässä.. voihan se viiva vahvistua joskus vasta viikon-parinkin päästä..? :)
 
Tähtisäde
Moikka,

Kp on tosiaan toi 14/26, esikoista yritetään ja apuina on Terot, Clomit ja nyt uutena myös Femostanit.

Joka tapauksessa jään tässä nyt (vaikka juuri vasta tulin pinoon...) ainakin juhannukseen asti taustalle pyörimään. Mulla oli eilen clomiseurantaultra eikä mitään ollut tapahtunut. Olin aika varma, että munasolut olisivat kasvaneet, mutta ei ollut tapahtunut mitään. Vaihdettiin Terolut Femostaniin, jota aloin heti syödä ja se kuuri jatkuu nyt kuukauden ajan. Sillä kuulemma pitäisi saada täti aikaan, kun Teroilla ei saatu. Sitten perään uusi clomikuuri annostuksella: joka toinen päivä 2kpl ja joka toinen päivä 1kpl. (Ja muuten Solina 83: kysyin lääkäriltä asiaa ja hän sanoi, että ei ole mitään väliä ottaako pillerit kerralla tai toinen aamulla ja toinen illalla, ihan miten vaan kuulemma.) Sit juhannusviikolla seurantaultraan. Joten ei päästä taaskaan edes yrittämään... :( Tosi kurjaa... Ilmeisesti mulla ei olekaan PCO:ta vaan ongelma on hypotalamuksessa. Nyt sitten pitäisi saada stressi kuriin (jota kyllä onkin ollut "aika" paljon) ja muutama kilo elopainoa lisää. Ihan sama, mua masentaa. Olisi pitänyt aloittaa vauvanteko kaksikymppisenä! :headwall:

Anteeksi purkautumiseni! Käyn teitä täällä kyllä katsastamassa mutta pyrin itse "unohtamaan" koko hankkeen nyt vähäksi aikaa. Toivottelen kaikille oikein hyvää kesän alkua ja plussia kaikille! Toivottavasti ette kukaan ole enää tässä listassa juhannuksen tienoilla vaan odottavien puolella! ;)


 
Terve kaikille!
Uutene tällä puolella kp 15/ 30-35,esikoista yritetään(1.5 v) ja kolme clomikiertoa on takana, nyt taukoa tämä kierto ja ensi maanantaina jatkohoidon suunnitteluun treen väestöliitolle.Ongelmana pcos.
Mulla clomit tehos jo puolikkaalla tabulla päivässä, mutta tärppiä ei ole tullut.
Miten teillä järjestyy lääkärikäynnit työpäivien aikana? Mä aina vaihtelen vuoroja työkavereiden kanssa ja selityksenä pelkkä tampereella lääkärissä käynti. Välillä aina tuskastuttaa vekslailu, onneks nyt on ollut taukoa siellä juoksemisessa vajaa pari kuukautta.
Niin ja ikää vajaa 28.
 
Tähtisäde: Ymmärän kyllä sataprosenttisesti turhautumisen.. Mullakaan ei tullut ovista ekalla Clomi-kierrolla ja kyllä ärsytti. Nyt jos ei tupla-annostuskana toimi, niin alkaa toivo mennä..

Julietta
: Joo niin kuin muutkin sanoivat jo niin Clomit eivät sitä irtoamista takaa. Mulla siis ei toiminut ainkaan eka kuuri..

JJ-t: Kyllä se haamu sieltä vahvistuu. Oot saanut jo väriä niin moneen testiin! Onnea! :heart: Ymmärrän kyllä, että haluaa sen kunnon viivan ennen kuin täysin uskaltaa iloita. Pidä meidät ajan tasalla!

Rosetta: Tervetuloa!
 
JJ-t: Miekin uskon että se haamu siitä vielä vahvistuu.

Juu, eli esikoista yritetään yk9 menossa kp8/38-48. Ihan luomusti tosiaan ollaan tähän asti yritetty, mutta ensi viikolla on tosiaan aika Papaan ja muutkin tutkimukset ilmeiseti aloitetaan :).Nyt on tosi helpottunut olo kun sai ajan varattua.
 
Terveyskeskuksen labrakin oli sitä mieltä, että raskaana ollaan joten pakko kai se on hiipiä tuonne odotuspuolelle... :D

Johan tässä vuoden verran jo toista toivottiinkin joten jospa nyt :ashamed:

Plussapuhureita kaikille tasapuolisesti ja kiitos kuuumeiluseurasta!! :wave:

-Lappitar ja "tyyppi" 4+6
 
JJ-t En ole uutta tehnyt, huomenna soittoaika omalle gynelle. Jos vaikka meen sinne sit oikein verikokeeseen. Tuli nukuttua kunnon yöunet. Mentiin 23.00 nukkumaan, heräsin ennen kuutta keitin miehelle aamukahvit ja torkuin sohvalla sen kainalossa, kun lähti töihin kömmin takasin sänkyyn ja heräsin vähän ennen puolta yhtä.
 
Tähtisade oletko kirjoitellut joskus nimimerkillä ihmeissään? Lueskelin vanhoja viestejä ja tulit mieleeni, jos siis olet ihmeissään...Tsemppiä sulle tosi paljon ja tervetuloa uudelleen sitten kun siltä tuntuu. Mäkin yritän jättää ajatukset taka-alalle, ja sen takia en lueskele (tai ainakin yritän olla lukematta) näitä foorumeja kovin useasti. Huonosti kyllä olen onnistunut tähän mennessä :ashamed:

Mulla on siis kolmas clomikierto menossa ja bongasin tänään Clearbluen ovistestillä oviksen. Jihuu! =) Tosin bongasin sen viime kierrossakin, mutta ei se näköjään mitään auttanut. Tänään mulla on gyne, joten katsotaan nyt saanko jotain uutta tietoa. Toivotaan parasta. Kuukautiset ovat olleet kovin niukat, joten olen itse päätellyt itselleni, että mulla voisi olla kovin ohut limakalvo. No, toivottavasti se selviää tänään ja jos jotain on niin saan lisää apukeinoja. Kolmas kerta toden sanoo!

Lappitar : Onnea ihan älyttömästi! :flower: On tosi kiva lukea positiivisia uutisia. Ne pelastaa jotenkin omankin päivän ja luo lisää toivoa.
 

Yhteistyössä