Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

linna: kiitos kun kerroit totuuksia!! tämä tippuu kyllä niin korkeelta viikon päästä jos täti tulee :kieh: mä oonkin miettinyt että unohdan nyt koko jutun (just joo) ja alan nauttia keväästä jos ei tärppää niin seuraavaan kiertoon vaan :D

kaa: haluatko mukaan listoille? tuossa tulikin sulle jo hyvä vastaus :D

rouva pikkumyy: en ole vilä testannut, koskas itse aiot? mä oon taas malttamaton ja ajattelin testata jo dpo 10 sunnuntaina..saas nähdä sitten :saint: hienoa mies on teillä ollut noin pitkään tupakoimatta, itsellä toinen päivä :ashamed: kaduttaa ihan hemmetisti kun alotin taas kun tuli keskenmeno, mutta nyt se loppu, lopullisesti!!!

oiken ihanaa päivää kaikille, tämäkin lähtee töihin :wave:
 
Linna puhuu kyllä niin totta. Meikäläisellä kp 23 ja kaikki raskausoireet päällä. Olen ihan varma että ko.oireet ovat clomien/terojen aiheuttamia.
Kolmen lapsen äitinä tiedän, että tärppikierrossa oireita ei ole ollut ollenkaan, ennenkuin vasta viikolla 7. Tuolloin on alkanut raskauspahoinvointi.
Tämähän on tietty niin yksilöllistä mutta näin mulla. Toivotaan vaan kovasti plussauksia tähän pinoon. oli sitten oireilevia tai ei =)
 
Hei kaikille, tulin tänne ilmoittamaan, että tein eilen ja tänään testit ja kyllä niissä pari viivaa näkyy :D Kuitenkin haamuviivoja joten täytyy vielä testailla ensviikolla uudestaan...

Oon ollu tosi passiivinen kaikkien palstojen suhteen, jotenkin vähän sellanen luovuttajafiilis jo oli tossa pari viikkoa sitten... Mutta näköjään kroppa toimii. Toivottavasti ei ole kemiallinen raskaus taas, sellanen on jo pariin kertaan koettu... Joten peukut pystyyn! :wave:
 
hienoa!!! varovaiset onnittelut lappitar!!! :flower: :flower: laitan sinut plussanneisiin, vai..? :D

suikku alkaa kuulostamaan kovasti alkuraskauden väsymykseltä :D koska testailet?

piglet eikö vieläkään tätiä/plussaa?? eikös sulla ollut clomit käytössä? tikutitko/tunsitko oviksen? ei se luteaalivaihe voi yli 16 päivää olla, että kaippa sulla on salamatkustaja kyydissä :saint:

täälä dpo 9 ja aamulla oli pakko testata, jos oikeen kunnolla keskittyi ja käänteli ja väänteli testiä niin pienen pieni haamuje haamu siellä oli, saattoi olla myös esim. naarmu tai jotain :headwall: olisko kellään kuvaa babyplussan r-testistä, jossa kaks viivaa niin tietäis missä kohdassa sen toisen kuuluis olla..?

..olenko malttamaton, ehkä?? :LOL:

muuten oireista, ei enään niin selviä kun aiemmin (luultavasti clomeista johtuvaa) tissit on kipeet ja kasvanut, naama täynnä finnejä ja alavatsaa nippailee ajoittaisesti, joskus oiken kunnon menkkakipua :/ niin ja se mistä olisin "varma" että oon raskaana on kn, joka on aivan erilainen kun yleensä loppukierrosta :/ todella ylhäällä ja kova, mutta pää on pehmeä. se on sellanen päärynä väärinpäin :LOL:
 

Sunnuntai 4 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............22/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............23/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................28/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........29/28-?........yk9..........esikoinen........clomit+luget
Lappitar..........30/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....32/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............38/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........42/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........43/28..........yk11........kolmas...........clomit
mama-84........18/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............48/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............7/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............17/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............58/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..25/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........10/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............22/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............17/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........??/??......................yk7..........toinen............




[/quote]

[/quote]

 
JJ-t en mä viel pitkään aikaan testaa.. tuskin mitään ees on testattavaa.. voi olla vaan lääkkeist.. pitäsi kyl tilata babyplussalta r-testejä :D yöllä heräsin ku sattu rintaan kun käännyin mahalleen.. ja nännit, au.. noh.. juupa juu :LOL: niin ja varovasti kuiskaten onnea :D :heart:

Lappitar onnea (varovasti) kyl se siitä vahvistuu :heart:
 
Lappitar: Onnittelut ja viivan vahvistumista sinulle! :flower: :heart:

Oma napa: Nega olo vaikka vasta kp 24/31 :ashamed: , en edes tiedä, mistä tälläinen olo johtuu? No kärvistellään ja odotellaan, mitä taahtuman tulee =)

Ihanaa aurinkoista vkloppua kaikille, nauttikaa auringosta! B) :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Lappitar: Onnea! :heart: Ilmoitathan, kun teet uuden testin

JJ-t: Toivottavasti se siitä vahvistuu!!

Mulla on clomit taas aloitettu ja nyt odottelen finnejä, pahoinvointia ja arkoja tissejä.
:) Hei te, jotka ootte syöneet kauemmin clomeja, niin onko kroppa tottunut niihin? Siis, ettei tulis enää niin noita sivuoireita.. Mulla on vähän hällä väliä olo tän raskautumisen suhteen. Sain just vakituisen työpaikan Suomesta ja kaikkea positiivista muutosta edessä. Ehkä ne asiat saa ajatukset muualle, vaikka kaverit ympärillä lisääntyykin. :)
 
Onnea Linna työpaikasta.. jännittääkö yhtään kun varmaan suht iso muutos tulla taas suomeen vai ootteko useasti käyneet kuitenki täällä?

mulla vaan rinnat tulee aremmiksi.. nyt sattuu tosi paljon.. nännit kipeet ja kun niitä painaa kädellä niin tuntuu sellainen kova kohta nänneissä :eek: mulla oli samanlaiset sillon plussakierrossa mut jotenkin syyttäisin vaan lääkkeitä etten putoa korkealta.. vaikka veikkaan että putoon silti.. noh..
 
suikku: Kiitos! Jännittää kyllä Suomeen paluu. Ei olla pariin vuoteen käyty Suomessa ja sillonkin vain ihan pikaisesti. Mullakin oli clomeista tissit oudosti kipeänä, vaikka se ei ole mulle yhtään tyypillistä.. Toivottavasti sulla se kertoo hyvistä uutisista! Vai onko vielä liian aikaista raskausoireeksi?
 
Linna en mä tiedä onko liian aikaista kun viimeksikin tais olla näitä aikoja kun rinnat kipeenty mut pelottaa vaan et johtuu niist clomeist vaik ei mulla ekast kierrost mitää ollu.. ja outoa miten ne näinkin pitkän ajan jälkeen oireita voi aiheuttaa kun ei niitä ole syönyt :headwall: siis tarkotan ku eihän muutkaan lääkkeet mut onhan nää eri asia.. joten :headwall: no mut toivossa on hyvä elää :D paitsi sit tippuu.. vaikeeta :LOL: muakin varmaan jännittäis iha hirveesti ku ette ees oo käyny tääl.. mut eiköhän se hyvin mene ja hyviä asioita odottamassa teitä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikku:
Linna en mä tiedä onko liian aikaista kun viimeksikin tais olla näitä aikoja kun rinnat kipeenty mut pelottaa vaan et johtuu niist clomeist vaik ei mulla ekast kierrost mitää ollu.. ja outoa miten ne näinkin pitkän ajan jälkeen oireita voi aiheuttaa kun ei niitä ole syönyt :headwall: siis tarkotan ku eihän muutkaan lääkkeet mut onhan nää eri asia.. joten :headwall: no mut toivossa on hyvä elää :D paitsi sit tippuu.. vaikeeta :LOL: muakin varmaan jännittäis iha hirveesti ku ette ees oo käyny tääl.. mut eiköhän se hyvin mene ja hyviä asioita odottamassa teitä :)
tota mäkin mietin, vaikka hieman hauskasti selitetty :LOL: mutta kuinka lääkkeiden sivuvaikutuksia voi tulla vielä sillonnkin kun viimesen ottamisesta on pari viikkoo?? itsellä 20 päivää ja oireita on!!

onko clomit muuten edes hormoonilääkkeitä...? ekös ne vaikuta aivoihin jotka sitten stimuloi sitä estrogeeniä tai jotain..

ootteko kuullut että clomien popsijat sais helpommin keskenmenon?? pelottaa ihan hirveesti kun yksi jo takana, toista ei mun mielenterveys kestäisi :ashamed:
 
JJ-t kyl mä oon lukenu tosta km:n vaarasta mut en mä oikein tiedä et onko se kuitenkaan suurempi ku normaalisti.. ku ei gyne ees siitä mitään oo puhunu vaik kaikest muusta kyl.. no hyvä et joku muukin ihmettelee tota samaa asiaa, jotenkin en vaan voi käsittää et ne 20päivän jälkeen aiheuttaa jotain ku ei niiden aikaankaan mitään ollu ja silloinhan lääkkeist tulee ne sivuoireet eikä muutaman viikon päästä.. hmm..

eilen tein elämäni ensimmäisen epiloinnin.. oon kauan halunnu epilaattoria mut ku ne on niin kalliita mut nyt oli varaa hankkia.. olin ensin ihan kauhuissani enkä meinannu uskaltaa kokeilla ees.. no ei se niin paha ees ollu mitä kuvittelin.. epiloin kainalotki.. kyl nyt on silee :LOL: mulle on tullu pieniä näppyjä naamaa.. inhottavaa.. sellaisia mitä ei hirveen hyvin edes näe mutta ärsyttää itteensä ja ku ite ne on huomannu ni aattelee et paistaa ku aurinko naamassa..
 
suikku ei mullekkaan gyne mitään sanonut km:n vaarasta, niin ei kait siinä se enempää kun normaalisti ja sehän on aika iso se prosentti 10-15 prosenttia todetuista raskauksista ja jopa 60 prosenttia kaikista hedelmöittyneistä. elikkä minä tyhmä kun testailen niin aikasin niin hyvinkin voi tulla haaleeta plussaa ja sitten alkaa menkat 60 prossaa on aikas paljon :/

mullakin on naamaan tullut sellasia pieniä finnejä, mitä ei pysty edes puristaan :kieh: ärsyttää!!mulla on kans epilaattori, jalkoja oon pystynyt ajaan, mutta kainalot :eek: aiai!!! onko kikkoja millä ei sattuis?? mä en vaan pysty :headwall: :D
 
Helou! Ei mullekaan lääkäri puhunut mistään tavallista suuremmasta km-vaarasta. Mulla jo tosin kaksi km takana, niin prosentti kai muutenkin korkea.

Mulla ei ole ollut nyt mitn clomioireita ja ärsyttää ihan sikana kun en ole tikutellut ovista! Mulla ei oo ees mitn vuotoja jotka viittais ovikseen.... kuivaa on... ÄRSYTTÄÄ! Lisäks mieskin on aamusta yömyöhään töissä niin ei voi ees varmistella... Mulla on vähän huono päivä.... |O |O |O
 
JJ-t mulla oli kainalossa jo liian pitkät karvat ni se sattu jonkun verran.. eli kannattaa olla suht lyhyet.. sit mä tyhmä aloin hitaammalla "vaihteella" ajelee ni se sattu mut ku oli nopeempi päällä ni ei niinkään paljoa sattunu.. sit otin ensin ihan kainaloiden sivuilta ja etenin keskelle päin.. keskusta herkin kohta.. kainalon ihon ku sais ihan tiukalle vedettyä ni ei varmaan niin paljoa sattuis.. ja käytin epilaattorin mukana tullutta kylmäpakkausta.. pidin hetken kainalon ja sit taas vetelin karvoja ja taas kylmää..

Julietta mulle gyne ainakin ihan melkeinpä "pakotti" testaa ovista et tietää tuleeko se että onko annostus sopiva.. ni suosittelen kyllä testaamaan.. mä en ainakaan osais varmaks sanoo kropan oireista et millon ovis on..
 
Suikku: Mulle gyne sanoi että testaus on "turhaa". Tiistaina näkyi ihan kivasti kasvavia munasoluja ja hän ajatteli että sunnuntaina, eli tänään voisi olla ovis. Ajattelin sitten etten testaile, ettei hajoa pää tms, mutta nyt se vasta hajoaakin... No, mies joutui töihin aamusta ja tulee vasta tosi myöhään, niin siitä tää purnaus johtuu... Ollaan toki tehty vauvaa jo muutama päivä aktiivisesti ja simppoja pitäisi olla, mutta kun haluan olla varma!! Mä oon kyllä ihan tyhmä, kun tälläi valitan. :snotty: Viimeks kun oli ovis, niin tikuttelin ja ennen plussaa ei ollut oireita, paitsi nipistelyä. Seuraavana päivänä alkoi sitten limat yms...

Sori mun lima yms-sepustukset. Alan vaan oleen niin tulisilla hiilillä.


Ainiin! Miksi clomien kanssa on sitten se kohonnut km-riski???
 
Julietta no mä otan just varman päälle niillä testeillä sen et millon on ovis.. kyllähän täällä saa valittaa.. ja aika hyvinhän sä näyt tunnistavan sit oviksen.. mut kyllähän te ootte simppoja liikkeelle laittanu ni kyl sen pitäs riittää..
 
Suikku: Piti vielä lisäämäni, että mä oon sen ekan km:n jälkeen tikutellu ovista. Se oli syksyllä ja aina sain plussan testiin, mutta lääkäri sitten vaan totesikin että posit. testistä huolimatta en kyllä ole ovuloinut, eli voivat näyttää vääriäkin tuloksia...
 

Yhteistyössä