Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

rouva pikkumyy joko olisi tuntemuksia verraten plussakiertoon..? mulla on se että nännit kipeytyi päivä ennen ovista ja yleensä se kipu poistuu oviksen jälkeen. plussakierrossa kipu vaan jatkui..vielä ainakin on kipeet :saint:
 
Suikku:Se on aivan samanlainen kuin raskauteen johtanut ovisplussani marraskuussa, paljon Onnea ja nyt vaan paljon töitä, että saatte ihanan tuloksen myös toiseen testiinkin!


Ja omista tuntemuksista, pientä huonovointisuutta ollut aamuisin, mutta se voi johtua mistä vain jj_t;=) Kiva kuitenkin jännäillä teidän kaikkien kanssa!
 

Maanantai 28 .4 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............16/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............17/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................22/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........23/28-?........yk9..........esikoinen........clomit+luget
Lappitar..........25/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....26/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............32/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........36/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........37/28..........yk11........kolmas...........clomit
mama-84........12/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............42/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............48/?............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............11/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............52/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..19/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........4/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen






[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
piglet millon testasit negan? koskas uusintatesti? tunsitko/tikutitko oviksen? jospa vaan testasit liian aikasin? sullahan aikas selviä oieritakin ollut..toivotaan parasta :saint:

suikku onnea ovisplussasta!! :flower: toivotaan meille kaikille oikein hienoja plussia siihen toiseen testiin parin viikon sisään :saint:

ompas meitä nyt monta samassa tilanteessa :D päästään sitten oikeen porukalla testaan ja jännäileen :saint:

nännit vaan kipeytyy enemmän ja enemmän :/ ihan kun plussakierrossa..valkkari ei oo tyrehtynyt niinkun kuuluis oviksen jälkeen vaan on aika runsasta ja oikeen valkoista. kn on pitkulainen ja kiinni, aika ylhäällä..voi kun siellä nyt olis se hedelmöittyminen tapahtunut, niin tuttuja tuntemuksia verrattaen plussakiertoon :saint: kiinnittymistä odottelen vois tulla jo tänään tai viimestään keskiviikkona. toivottavasti tunnen sen jos on tullakseen, viimeksi todella selvä kipu+vuoto n. 5 päivää oviksesta :saint:
 
JJ-t Uusinta testi myös nega. Oireet oli sellaiset mitä ikuna ennen ei oo ollu. Nyt vaan alan sitä tätiä metsästään ja taustailen, ei uutta yritystäkään pääse aloittamaan ennen kuin se pirun akka löytyy. :kieh:
 
Heipä hei pitkästä aikaa! Olen ollut viikon lomailemassa ja nyt taas uusin voimin töihin. Mulla alkoi tänään uusi kierto eli kp 1/28-78 yk 5. Nyt on viimeinen clomi-kierto ja sen jälkeen pidetään yritystaukoa ainakin syksyyn asti. Toivon todella, etten oireile tällä kertaa niin voimakkaasti noista Clomeista.. Nyt alkaa mieli muutenkin olla jo kesässä, muutossa ja uudessa työpaikassa, joten taitaa jäädä vauva-ajatukset jo pikku hiljaa taka-alalle.

suikku: Onnea ovis-plussasta!
 
Heips!!


Linna: Pahoittelut tädistä! Mä pidän peukkuja että tästä kierrosta tärppää! Miten sä oireilit clomeista?

Itsellä ollut kuumia aaltoja ja unettomuutta. Unettomuus johtuukin varmaan juuri siitä että on ihan sairaan kuuma jne... Luin että clomit tulee lopettaa jos tulee näköoireita. HUI! Minkälaisia ne on?

Huomenna ois sitten clomiseurantaultra, joten peukut pystyyn että siellä ois kasvanut kehityskelpoinen muna. Mahanippailut loppui kun clomit oli syöty. Jos ovis on viikko vikan clomin jälkeen niin mulla ois sitten ovis torstaina eli vappuna.

Tsemppiä ja mukavaa alkuviikkoa kaikille!!
 
Julietta: Eipä tarvi mua menkoista pahoitella. Jos vielä joskus saisin menkat ihan ilman lääkitystä olisin onnellinen.. :) Mulla oli oireita aika paljon mm. pahoinvointia, ilmavaivoja, finnejä, kuumia aaltoja ja kipuja. Tsemppiä gynelle!
 
Täällä yksi sekakäyttäjä ilmottautuu mukaan pilleripurkkiensa kanssa :LOL: Eli lapsia on kolme ja neljännestä haaveillaan. Muutamissa kierroissa mukana ollut terolutit ja nyt ensimmäinen kierto clomi/tero-yhdistelmällä. Kp19/26 tänään.
Niin että, pääsiskö mukaan?
 
suikku: Paljon onnea ovisplussasta, toivottavasti tärppäisi! =)

Nuusku: Tervetuloa joukkoon! :wave:

).:) Täällä uudessa asunnossa vaihteeksi nettiyhteydet temppuillut, viikonloppuna ei kertaakaan päässyt koneelle tulemaan nämä sivustot mielessä, kun nettiyhteys oli kuulema viallinen!!! :headwall: Tänään kuitenkin soittelin senverran äkäisiä puheluita nettiyhteyttä ylläpitävälle organisaatiolle, että tuli joku huoltomiehen tapainen tunnissa korjaamaan vian! :D

Ja sitten itse tästä perheenperustamisyrityksestä tässä kierrossa; nyt kp 17, oviksesta ei varmuutta. To ja pe tikutin, mutta ei mitään. La ja su olin 14h päivät töissä enkä yksinkertaisesti vaan jaksanut enää yömyöhällä alkaa tikuttamaan, nukahdin melkein istualleen kun kotiin pääsin! |O Mutta pe asti valkovuoto oli tosi reilua ja on edelleen. Tänä aamuna tuntui selvää nipistelyä oik. puolella munasarjojen kohdalla, pari tuntia siitä niin samantyylistä kipua (tosin vähän lievemmin) tuntui vas. puolella. Miehen oon kellistänyt pe ja eilen, la jäi välistä kun tulin vasta puolenyön tietämillä töistä ja mies oli jo nukkumassa.. :/ Tänään aion vielä hänet kellistää (ja seuraavalla vessareissulla tikuttaa), joten toiveet on korkealla josko meillä nyt tästä kierrosta onnistaisi. :heart:
 

Tiistai 29 .4 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............17/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............18/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................23/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........24/28-?........yk9..........esikoinen........clomit+luget
Lappitar..........26/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....27/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............33/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........37/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........38/28..........yk11........kolmas...........clomit
mama-84........13/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............43/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............2/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............12/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............53/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..20/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........5/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............17/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............12/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen




 
Tervetuoloa Nuusku :wave:

JJ-t Sun oireilu kuulostaa lupaavalta. Millos ajattelin testailla?

( . ) Täällä ei ole mitään oireita. Ihan oireeton olo... en tiedä sit mitä ajatella. Yleensä kun on jos jonkinlaista "oiretta" jo tähän aikaan :LOL: . Luultavasti viikonloppuna pitäisi tädin tulla, eli ens viikolla testailen jos on vielä aihetta.
 
Tänään kävin hakemassa uuden Clomi-kuurin. Nyt mennään tupla-annoksella eli siis kaksi tabua päivässä.. Toivotaan, että se ovis ainakin tulis, vaikkei raskautuiskaan, niin tietäis, että lääkitys tehoais mullekkin..

Mulle muuten tuli myös tissit tosi kipeeksi viime kierrossa. Ei ole koskaan aikaisemmin tullut, joten johtui varmaan Clomeista. Täytyy yrittää muistaa kaikki ne viime kierron oireet, ettei rupea turhaan sitten mitään kuvittelemaan... Mutta ihan oikeasti, nyt tuntuu, että ei se mitään, jos ei tässä kierrossa tärppää. Oon jo henkisesti alkanut valmistautua syksyyn.

Nuusku: Tervetuloa!

Julietta
: Mites kävi gynellä?

Sirpula: Hyvältä kuulostaa!
 
linna: kiva että sait nyt tuplaannoksen ja toivottavasti tehoaa!! onko sulla seurantaultra tällä kertaa?? kerroppa mulle miitä oireita sulle tuli ja missä vaiheessa kiertoa?? mulla on nimittäin oireita tällä hetkellä vaikka muille jakaa :headwall:

dpo 5 tänään. selkä on ihan jumalattoman kipee, nivusissa särkee ja vatsaa nippailee, nännit edelleen kipeet ei siis poistunut oviksen jälkeen, tissit muutenkin kipeytynyt sisälätäpäin, valkkaria tulee paljon, väsymys on jotain ihan järkyttävää ja lämmöt 36.5-37 (norm. 35.8)

..että semmosta :D
 
JJ-t: Ei ole seurantaa. Toivottavasti ei nyt mitään nelosia pukkaa.. :D

Oireet:
Ennen ovista:
- Kuumat aallot

Oletetun oviksen aikaan (mitä siis ei koskaan tapahtunut!):
- Pienet kipuilut vatsan seudulla
- Finnit

Oletetun oviksen jälkeen:
- Ed. jatkuu
- Pahoinvointi
- Ilmavaivat
- Tissit kipeät
- Runsas valkovuoto

Nämä oireet helpottivat siinä kp. 40 jälkeen. Ei kyllä mitään herkkua.. Lämpöjä en siis mittaillut eikä väsymystä mitenkään erityisesti ollut. Toivottavasti tupla-annos ei tuplaa oireita! Edes oviksen takia olisin valmis kestämään kyllä oireet.. Sulla toi lämpöjuttu on hyvä. Ovis siis kai on tapahtunut ainakin. Ootko jo päättänyt milloin testaat?
 
Suikku Olipas kyllä varsinainen monsteriovulaatio, nyt vasta huomasin. Onnea! :flower:

JJ-t Varoitus! Clomit aiheuttavat raskausoireita. Mulla ainaski sillon ekassa kierrossa. Loppukierrosta huimas, palelsi (lämmöt koholla), oksetti ja vaikka mitä. Mutta nääki on niin yksilöllistä. Toivotaan nyt kuitenkin parasta :heart: :heart:


Linna
Tsemppiä tupla-annostukseen. Aika hurjaa ettei sulla ole seurantaa :eek: Mulla ainaski tuli tupla-annoksella kolme follikkelia, vaikka edellisessä kierrossa yhden tabletin annostuksella ei tullu yhtään. Mutta kai ne monikot on hirveen harvinaisia kuitenkin.... Mutta tupla-annoksella ei kyllä tullu tuplaoireita, se oli lohduttavaa. Tai olin kyllä ovulaation aikana tosi kipee, mutta ei kierron muuna aikana ole tuntunu missään. Hirveesti tsemppiä :flower:
 
Ilmottelen nyt tähänkin ketjuun kun tuolla toinen, pitkään yrittäneiden ketju ei vaikuta niin eläväiseltä..
Vielä on koti"hoidoin" ja välillä luontaistuoteavuin menty, mutta kaapissa odottaa (epäillyn endon oireisiin) Terolut -paketti ja mahdollista inseminaatioo varten, kaiken varalta Clomifen ja Lugesteron -reseptit.
Hankaloittaa vähän tilannetta kun mies on töissä kauempana ja on siellä paikkakunnalla välillä öitäkin, niin ei voi oleellisenakaan aikana ihan joka ilta hommailla.. vaikka eiköhän siihen pitäs periaatteessa riittää yksikin oikein ajotettu kerta :)

Sydänyö.....kp12/n.27.....yk? 20.kk......toinen.....ei vielä mtn

Eli se paras aika kuusta ois menossa ja oireita kuten yleensä, munasarjoissa tuntunu ajoittain kipristelyä ja limaa tulee melkosesti :p ;) Ja tietysti näihin aikoihin sexiajatukset tuntuu muita kierron aikoja kiehtovammalta..! :D
 
Vähän pelästyin ensin lääkärillä....

Menin tänään sinne seurantaultraan. Mulla siis eka klomikierto ja 2 tabua päivässä. Tänään kp 12.

Mun munasarjat on TÄYNNÄ FOLLIKKELEJA!!!!

Lääkäri sanoi että jos ei tästä tärppää niin pari kiertoa on pidettävä lomaa clomeista ettei mun munikset poksahda. Siellä oli siis monia mutta vaan yksi huomattavasti isompi 14mm*10mm ja toisella puolella yksi 12mm*10mm. Luultavasti toi isompi sitten irtoaa muutaman päivä päästä.
Kysyin että onko mahdollista että sieltä irtoaa esim 2 munasolua, sanoi että on mahdollista muttei ehkä kovinkaan todennäköistä.


Et näin sitten mulla... Ainakin toimi toi lääke..... Ei ihme että on vähän ollut kuumia aaltoja... huh! En tiiä johtuuko lääkkestä mutta mulla on silmät ihankun kuumeisena. Vetiset ja kiiltää ja ihanku ois joku kalvo siinä päällä. Onks muilla ollut tämmöstä??
 
pilvilinna toivotaan että sieltä plussa pärähtäisi!! mä testailen vasta ens viikolla kun ovis oli kp 18-19 niin on siis dpo. 5. niin mä vähän ajattelinkin että clomit voi aiheuttaa oireita :/ nyt pitää vaan toivoa parasta, kuitenkin kaikki edellytykset raskauteen on: ovis, hyvä limakalvo, pupuilut, siisti kohtu muutenkin..elikkä nyt enään säkästä kiinni :saint:

sydänyö ja nuusku tervetuloa mukaan!!!

julietta minä päivinä söit clomit?? mä söin 5-9 niin ovis oli vasta kp 18-19 ja kp 12 ultrassa näkyi 11.4mm folli, joka sitten kasvoi ja irtosi koska sellaset kivut kyllä oli!! :eek: mä kyllä luottaisin lääkäriin, että sieltä joko yksi tai kaksi irtoaa, ettei mitään hätää :saint: onko sulla muuten pco, kun näkyi niin monta..?
 

Yhteistyössä