Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset


Keskiviikko 23 .4 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............11/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............12/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................17/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........18/28-?........yk5..........esikoinen........clomit+luget
Lappitar..........20/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....21/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............27/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........31/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........32/28..........yk11........kolmas...........clomit
mama-84........7/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............37/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............43/?............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............6/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............47/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..14/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........26/25-28.....yk 6..........kolmas.......ei vielä mitään
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen






[/quote]

[/quote]

 
huomenta :wave: ompas täällä hiljaista :/ mitäs teille kuuluu?? linna onko muutosta tilanteeseen? rouva pikkumyy jokos sitä ovista bongaillaan??Arcatha, solina, Myymä, Myrica teillä kp:t aika pitkällä, onko jo tulosta tullut taikka kierto vaihtunut?? tsemppiä :D

piglet kuinka miehesi voi? toivottavasti jo parempaan päin ja pääsette kohta yhdessä jännäileen :saint:

mitäs kuuluu suikulle, sirpulalle ja dreamer88:lle mukana äitienpäivän testausrumbassa 11.5??

voimia tädin kanssa kamppaileville ja onnea uuteen kiertoon!!! mies kotiutunut ja nukkuu tuolla kahden päivän ryyppyputkeensa pois :kieh: tänään pitää mennä varmaan raiskaan se jos ei muuten pysty :LOL: ovista odottelen tortaiksi, mutta voi olla aiemminkin, harmittaa kun vaan kaks tikkua jäljellä :/
 
JJ-t eipä tänne kummempaa.. saikkua, saikkua.. ensi perjantaina sitten töihin jos käsi parempi.. testausrumba.. hmm.. päätin kyl viimeks et nyt en testaa oikeesti ennenku menkat myöhässä.. mut ei sitä koskaan tiedä..

Perjantaina oli kyl tosi kivaa.. nyt sit riittääkin alkoholin otto mulle.. inhottavaa ku mitää ei oikein pysty tekee ku sattuu käteen.. :|
 
Heippa kaikille!

En ole kirjoitellut palstalle pitkään aikaan, enkä jakanut ihan koko ketjua lukea. Meille toivotaan pikkukakkosta. Esikoinen on kohta 2,5 vuotta. Yritystä takana kohta puoli vuotta. Esikoisen odotus alkoi heti ensimmäisestä kierrosta (anteeksi, en halua kääntää veistä esikoista toivovien haavoissa), en ollut syönyt pillereitä neljään vuoteen ja kuukautiset olivat oikein säännölliset. Nyt on kuitenkin pulma. Kuukautiset alkoivat kun esikoinen oli 9kk ja imetys lopuillaan. Aluksi tulivat normaalisti, ja sitten se temppuilu aklkoi. Oli puolen vuoden tauko. Alkoivat terolutilla. Jäivät taas pois. Oli tauko, ja kävin jälleen gynellä, ei toimintaa sarjoissa. Odotin kuukauden, koetin lihotuskuuria. Alkoivat, ja tulivat neljä kiertoa. Samalla annoimme pikkukakkoselle luvan tulla. No ei tullut! Nyt olleet taas pois tammikuun lopulta saakka. Kokeilen vyöhyketerapiaa. Urheilen paljon, ja olen hoikka, hoikempi kuin esikoista odottaessa. Pistin taas määräajaksi toukokuun alun, ei muuta kuin gynelle jälleen. Muilla samoja kokemuksia?

Peukkuja kaikille vekarakuumeisille ja mukavaa viikon alkua ;)
 
pilviini tervetuloa mukaan!! mullakin tärppäsi heti tokasta kierrosta ja oli pillerit taustalla, mutta se meni kesken..tuskin kellekkään tulee paha mieli vaikka teillä esikoinen nopeesti sai alkuunsa. kaikki me täällä tuskaillaan raskauden vaikeaa alkamista, kukin syystämme :hug:

päivitin maanaintain listan tohon edelliseen pilviini, voisitko antaa kiertopäivän ja keston, niin saan ne listalle mukaan :D

kp 15 huomenna ja ovis tulossa piakkoin :D molemmilta puolilta on nippaillu tänään, vaikka oikeella johtofolli vain näkyi, mutta kaippa siellä on toinenkin kasvamassa :D voi kun aika menis nopeesti ja pääsis jo pian jännäilemään :saint:
 
mulle tuli jo aamulla ihan suht vahva viiva ovistestiin.. lähipäivinä :D mutta toivo rupee kyl jo menemää.. siis raskautumiseen.. terolutien syöjät syödäänkö niit se 10päivää? mä en sitä oo muistanu minnekää istää ylös kun puhelimessa juttelin niiden syömisestä gynen kans.. mut päähän jäänyt ajatus et 10päivää ja kolmantena päivänä ovisplussasta aloitan :ashamed: perhana ku tympii ku ei saa tehdä mitää..
 
Siis kolmatta tässä haaveillaa, aikaisemmat lapset 9-ja 12-vuotiaat, joten raskaana ei olla vähään aikaan oltu. Tätä Toivo-Unelmaa ollaan tässä puoli vuotta yritetty, aika ei siis ole kovinkaan pitkä, vaikka siltä se on tuntunutkin. Ongelmana minulla ollut tuhruttelu ennen kuukautisia jopa viikon, voi että vihaan tuhrua :LOL: Kävin gynellä tässä kierrossa kp11, ja munasolu oli kypsynyt hienosti (joten siinä ei häikkää) ja taisin tuntea oviksenkin. Sain luget (suun kautta) ja kappas kappas kun kp21 alkoi niin maaginen pieni vaalenpunainen vuoto alkoi, niukemmin kuin ennen ja välillä ei ollenkaan, että ota tästä nyt sitten selvää :LOL: Jotenkin on usko mennyt tähän raskautumiseen, tänään vedän viimeiset luget namaan ja huomenna varmaan alkaa sitten vuoto :/ Seuraavassa kierrossa tainnutan itseni kp21 ajaksi, siitä on tullut mulle oikeen painajainen.

Olisi kiva päästä jakamaan teidän kanssa tätä piinaa, kun jokaisella meillä taitaa olla jotakin apuja, ja eiköhän me jokainen saada se nyytti kainaloon ennemmin tai myöhemmin.

Siis kp 25/ 25-28 yk6 /kolmas toiveissa /tätiä odotellessa

Aurinkoisin terveisin Maaruska
 
suikku mä sain terot käynnistään menkat niin olis pitänyt 14 päivää syödä, mutta alkoi 10 :tenä päivänä. oon ymmärtänyt että normaali annostus olis se 10 päivää, kun halutaan tukea luteaalivaihetta.

maaruska tervetuloa joukkoon :wave:

mua äryttää, ei pitäis kyllä tikutella sitä ovista :headwall: tikutin kp 10 ja 11 sellasen normi haamun, mitä yleensä aina tikkuun tulee ja nyt sitten aivan tyhjä kohta :eek: ja on kp 15.pissa oli kyllä aika vähän aikaa rakossa ja siinä ei ollu oikeestaan yhtään väriä. oviksen pitäs olla ihan lähipäivinä nii hermostuttaa etteikö se sit tule, vaika hyvä johtofolli näkyi..?

millasia oireita clomeista ovisaikaan koko keskivartalo ollut ihan jumissa tänään. alaselkä ja alavatsa tosi piukeena, oikeen kunnon painenrunne, ei siis toisella puolella munasarjassa, vaan koko vatsa/ selkä alue :eek: pelottaa että mitä sillä tapahtuu :/
 
lista taas päivitetty tälle sivulle :saint: jee jee sain 550 eskoo veronpalautuksia :D aurinko paistaa ja on tulossa ihana päivä, mun on nyt pakko unohtaa hetkeks tää touhu, muttei tunnu onnistuvan :ashamed:

rouva pikkumyy ainoa mahdollisuus että ovis olis aikasemmin olis sit eilinen, mutta sekin liian aikaisin ajatelle johtofollin kokoa :ashamed: että ei se oo kyllä voinut olla vielä :/ aamulla tein taas testin niin eihän siinä ollut kun ihan hailakka viiva :headwall: onko kokemuksia babyplussan ovistesteistä??
 
JJ-t Ei ole kokemusta juuri babyplussan testeistä, liuskoista kuitenki. Eli mulla on plussa tullu testiin ihan yhtäkkiä, ja nyt kahtena kertana siinä ei ole edellisenä päivänä ollut mitään viivaa, se on siis haalistunut ihan kokonaan, kunnes seuraavana päivänä se plussa on pärähtäny. Sun kannattaa varmaan illalla testata uudestaan, joissain testipaketeissa suositellaan että testataan klo 10-20 välillä. Tai sit toinen vaihtoehto on, että se huippu on ollut niin lyhyt, että et saanu sitä pyydystettyä testiin. Tsemppiä vaan, testaile vielä, kyllä se varmasti puhkeaa, tai on jo puhjennu! :hug:
 
JJ-t Mittaahan muuten ruumiinlämpö! Siitä voi saada osviittaa onko ovis tapahtunu. Joo, oikeesti siinä pitäis mitata aina aamulämpö, mutta joillain se voi nousta huimastikin. Itse äsken mittasin ja lämpö oli 37,2, minkä mukaan mun ei tarttis töihinkään mennä. :D Mutta tapahtuneesta oviksestahan se vaan johtuu....
 
Tässä minun ovistestailujani kp 11,12 ja 13 eli tänään aika hyvä, illalla ehkä tummempi tai huomenaamulla! Ja nämä ovat juuri niitä babyplussan hyväksi havaitsemiani ovistestejä! :heart: http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=69

Tuolla yli 35v juuri plussasi eräs rouva, joka ei edes vahvaa plussaa saanut näihin ovistesteihin, vaan masuasukas on nyt kohdussa! Ei aina tarvitse olla niin vahvana plussa ja kuitenkin hyvä on! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
kiitos ihanaiset vastauksista :D mulla oli aamulla tollanen tikku kun rouva pikkumyyn eka, äskön oli sellanen kun se toka tikku, toivottavasti huomenna olis sitten jo selvempi :saint: outoo on kyllä se että kp 10 ja 11 näkyi selvä viiva ja tänään ei mitään aamulla :eek:

kamalaa myllerrystä alavatsassa taas koko päivän :/ voi varmaan laittaa clomien piikkiin. voi kun nyt sais varmuuden siitä oviksesta niin vois olla paljon paremmin mielin, niin lämmöt ei ole noussut! että ei se siis vielä ole mennyt :D toivotaan vaan että tulis kanssa :saint:

rouva pikkumyy pidätkö tota sun tänpäivästä tikkua plussana? mun mielestä se olis plussa.. tsemppiä jännäilyyn :D
 
JJ-t mulla oli kans sama ku sulla.. eilen oli aika vahva se viiva mut tänää ei mitää.. oon pari kertaa testannu ja ei mitää.. mutta on tiesti päivätki viel alussa et jospa se sieltä..

rva pikkumyy mäki oon kiinnostunu et pidätkö sitä plussana? mun mielest ainaki vois olla.. vai ootko saanu paljonki vahvemman ku on plus?
 
No kyllä se varmasti on jo plussaa, mutta laitan tähän vielä raskautumiseen johtaneen plussauksen, silloin olin kyllä kovin kipeäkin munasarjojen kohdalta . Eli marraskuun ovisplussa: http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=41

No touhuilimme kyllä miehen kanssa, toivotaan ihanaa plussaa myös raskaustestiin! :saint: :heart:

Kaikille ihanaa iltaa! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

ps testaan kuitenkin vielä huomisaamuna, saa nähdä, mitä näyttää?
 
rouva pikkumyy no oli aikas monsteriviiva sulla!!! :LOL: tulispa tännekkin ja parin viikon päästä siihen toiseenkin testiin :saint:

kokeilen aina suihkussa kn:aa ja ei oo viellä limoja tullu, mutta nyt tuli pikkasen ovislimaa ja se oli selvästi auki, mutta pitkuilainen, kun oviksen aikaan pitäs olla sellanen "laakea"... on tää kyllä, kun kaikkia juttuja pitää spekuloida :headwall:
 
JJ-t mäkin oon yrittäny kn:ää tutkia mut en saa siit mitään selvää ni en sit oo viitsiny..

jumatsuikka, ei edelleenkää mitää ovistestissä :headwall: paitsi päivät edelleen alussa.. en oo hätäinen :ashamed:
 
JJ-t Paranemaan päin tuo on pistivät sen eilen kotiin vaikka crp vielä yli 200.
Täällä kovin jännäillään varsinkin, kun aamulla mut yllätti hirveä pahanolon aalto, ei tullu oksua mut ei ollut kyl kaukana.
 
Hei vaan! On varhaisultrat ja neuvolat varattu, mutta pää vaan ei suostu uskomaan, että kaikki ois hyvin. Mutta sen vaan sanon teille, joilla on vaikeuksia raskaaksitulemisen kanssa, että se sono-tutkimus, jossa katsotaan virtaukset, tuntui auttavan meitä kummasti. Miehellähän on todettu olevan spermassa melko vähän normaaleja siittiösoluja, mutta ilmeisesti niistä terveistä uimareista nyt sonon jälkeen pääsi joku uimaan perille asti. :) Suosittelen! Siirryn pikkuhiljaa tonne joulutonttu-pinoon, mut pliis olkaa helläkätisiä, jos tuun maitojunalla sieltä takasin. :ashamed: Mukavaa loppuiltaa kaikille!
 
Hellou! Kyselisin, että minkäläisillä annoksilla te ootte noita clomeja ottaneet?? Mulla on 2 päivässä kp:t 3-7. Tänään on jo kp 6 ja välillä on kaikennäköiä tuntemuksia tuolla alhaalla. Seurantaultra ois sitten ensi viikon tiistaina kp12.
 

Yhteistyössä