Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

mä pistin nyt saman listan tähän perään kun mulla oli kp:t väärin :/ linna minä voin kyllä ottaa hoitaakseni ja jos ei ole listaa puoleenpäivään mennessä kuulunut, niin sitten en ole ehtinyt päivitteleen :D

homenna sitten popsin vikak clomit :D nyt kyllä jännittää ihan hirveesti kuinka ämmän käy!! pelottaa kamalasti ettei siellä olekkaan johtofollia ja pelottaa se että siellä on niitä liikaa :/ viikon päästä aikaslailla tasan olis seurantaultra, odottelen lääkärin soittoa..

onko muille tullut paineita kun clomikierto läheneee puoliväliä?? miehelle en oo kertonut kierronvaiheista, kun sanoi ettei halua kuulla..nyt mulla on hirveet paineet: suunnittelen koko ajan että millon sitä pitää puuhastella ja onko joka toinenpäivä vai kolmas :headwall: eihän tästä mitään tuu kun suunnilleen kalenteriin kirjottelen millon olis pupuilupäivät :headwall: :headwall: sitten kun pitäis, niin en osaa lähentyä normaalisti, vaan alkaa ihan hirveesti jännittään :ashamed: ..outoa..
 
heippa kaikki..

kiitos Sirpula tuli hymy huulille sun viestistä :D

elikäs soittelin lääkärille tänään ja vaihdettiin femar clomhexaliin joita huomenna jo alan popsii.. ja loppu kiertoon otettiin terolut kun alkoi taas liian aikaisin menkat.. tämä kierto kokeillaan näillä ja sit varmaan inseminaatioo jos ei ala tapahtuu.. clomifenia ei edelleenkään missään.. mutta kuitenkin toi ilmeisesti ihan sama lääke mut erityiluvallinen valmiste (apteekkari laittoi ison lapun reseptiin myös).. olo hiukan parempi.. aina eka kp ottaa hel**tin koville.. vuosi lähenee eikä ole kuin yksi varhainen km :headwall: saas nähä mitä lääke vaikuttaa.. aamulla varoittaa työkavereita :LOL: niin joo ja se joka päivittää niin vois vaihtaa avuiksi clomhexal/terolut.. en viitsi enää uutta listaa tälle päivälle laittaa..
 
nyt muuten kirpasee.. kuulin ystävältä et se on varmaan raskaana ja edellinen on vasta kohta vuoden.. toki oon onnellinen mut se sikiää melkein pyhästä hengestä.. meille ei vauvaa tuu vaikka miten yrittää ja toivoo :'( tuli jotenkin sydämeen raskas olo.. miten oon inhottava ja hirveä ihminen.. itken nyt siitä kun ystävä saa vauvan.. tekee mieli luovuttaa koko vauvan yritys.. :'( :'(
 
JJ-t meillä on kans paineita ilmaantunu ku on alottanu clomit. Sitä on jotenki liian tietoinen omasta kierrostaan ja ovulaatiosta. Yritä siinä nyt sit olla viettelemässä ihan muina naisina.... En ole kans miehelle kertonu millon on tärppipäivät ku sillä kans noi paineet vaikuttaa. Mut kauheen vaikeeta aina yrittää olla ihan tavallisesti ku tietää et on SE aika.

Suikku :hug: Et ole inhottava ja hirveä ihminen. Tai sitten minäkin olen! Mut joo, tiedän mistä puhut ja luulen että valitettavan moni tuntee samoin. Ei sille voi mitään. Mun yks kaveri alko nyt yrittään vauvaa ja viimeks se raskautu heti, eli on varmaan kohta tulossa vauvauutisia. Joista olen oikeesti todella iloinen, mutta.....

:hug: kaikille tasapuolisesti myös. Sorry en jaksa lukea kaikkea mitä on tapahtunu :ashamed:

( . ) torstaina on seurantaultra ja näkee onko mitään tapahtunu. Jännittää!!! Tänään on muniksien kohalla jomotellu, että jospa se iso O nyt tulis.....

Kyllä me kaikki vielä plussataan!!!! Hyvää yötä kaikille! :heart:
 

Keskiviikko 16.4 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............4/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............4/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................10/26.........yk07/07....esikoinen........terot+clomit
pilvilinna..........11/28-?........yk5..........esikoinen........clomit
Lappitar..........13/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....14/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............20/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........24/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........25/28..........yk11........kolmas...........clomit
mama-84........27/28..........yk17........toinen............ei vielä mtn
Äippä-75.........30/28-34....yk............toinen............ei vielä mtn
myymä............30/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............36/?............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............37/?............yk...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............40/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
Tinttu...............50/26-34....yk12.......esikoinen.......clomit
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........

ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen







[/quote]

 
JJ-t: Kiva, että viitit päivitellä. Minä voin sitten autella. =) Mullakin jännitti tää eka kierto, siihen asti kun tajusin, että ei auttanu lääkkeet ovulaatioon. Toivottavasti sulla kuitenkin menee paremmin eikä tuu näitä sivuoireita. Ja toisaalta, mitäs niistä oireita, jos lääke auttaa! Nautiskele nyt jännityksestä vaan ja toivo parasta! :heart: Minä kerroin miehelle tärppipäivistä. Sitten kyllä lisäksi viettelin.. :heart:

suikku: Ymmärrän sua. Minä otan ainakin taukoa lääkkeistä, yrittämisestä ja muusta. Jospa vaikka puolen vuoden päästä ois enemmän voimia tähän rumbaan.. Aloitan tauon joko heti tai kuukauden päästä. Käyn vielä juttelemassa lääkärille. Ärsyttää ihan sikana, että kroppa on niin pilallinen, ettei edes lääkkeet tepsi.. Uskon, että jos ois jonkinlainen kierto ja edes mahdollisuus tärpätä jaksaisin aika pitkäänkin yritystä, mutta en näin. Liian raskasta. Ehkäpä sitten syksyllä luotettavamman lääkärin kanssa.
 
Linna: Mulla on ihan samanlaiset fiilikset kuin sulla. Jos olisi kierto kunnossa, niin kyllä sitä jaksaisi yrittämistä pitkäänkin, mutta ei tällaista epätietoisuutta. :ashamed: Oletteko te sitten Suomessa syksyllä, niin pääset suomalaiselle lääkärille? Jaksuja vielä lääkäriin. :hug:

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja paljon tsemppiä tuleviin kiertoihin! Hauskaa kevättä! :flower:
 
tänään sitten vika clomi :D ovista odotellessa...nyt alkaa jo jännittään, tuntuu että päivät menee tosi hitaasti :headwall:

suikku ihan samoja fiiliksiä täälä :ashamed: joskus tuntuu vaan niin helvetin epäreilulta!! mullakin kaveripiirissä sellasia ylläriraskauksia tullut että, huh huh :eek: ja nää äidit ei tosiaan ole elänyt raskaana olevan tavoin, kun ei oo sitä tajunnut...

linna kiva kun pääsette suomeen ja luotettaville lääkäreille :D millasia sivuoireita sulle tuli ja missä vaiheessa kiertoa? mulla on ollut huimausta aika paljon pari päivää, mut ei muuta :/

ja samoilla linjoilla pantalaimon ja linna: pari clomikiertoa voisin syödä, muttanormi kierroilla tästä ei tuu mitään, aivan liian stressaavaa kun kaikki pienetkin muutokset kropassa luin raskausoireeksi :headwall: viimeksi plussa tuli vasta kp54 niin sen takia noissa mun ylipitkissä kierroissa oli aina liikaa toivoo :ashamed:

hurjasti plussapuhureita kaikille!!!! taidampa päivittää tähän samaan sivuun huomisen listan :attn:
 
JJ:t: Mulla tulee lista yhden päivän viiveellä, elikkä huomenna ke mulla on kp 5. Jos päivittelet seuraavaan oikein, kiitos! ;)

suikku: Kiva juttu, onnistuinpas sua edes vähän saamaan hymyileen! ;) Muuten, et todellakaan ole hirveä ihminen noiden ajatustes kanssa, sillä mulla kuule pyörii todella paljon samaltyyliset ajatukset mielessä kun vähän väliä saa kuulla että joku on raskaana! :kieh: Siis ei siinä sinänsä mitään, on heissä paljon sellaisiakin joista oon vilpittömän iloinen että ovat raskaana, mutta sitten on taas niitä joista TIEDÄN etteivät ole edes yrittäneet lasta vaan ns. vahinko tuloillaan. Ja lisäksi nämä joilla "vahinko" tullut, elää raskaana ollessaankin aivan kuin muulloinkin; tupakka kädessä ja muutaman olusenkin taitavat juoda aina silloin tällöin! :attn: Ottaa vaan niin perhanasti päähän tuommoiset (minun mielestä ) edesvastuuttomat paskiaiset!!!!! :kieh: ...tulipahan taas purkauduttua... :ashamed:
Mutta pointti oli kuitenkin se, että et suikku todellakaan ole ainut joka noin ajattelee. Koitetaan taas jaksella näiden ajatustemma kanssa, yritetään olla vain toiveikkaita että meillekkin ne omat pikku Nyyttimme suotaisiin! :heart: Jaksuja! :hug:

).:) Huomenna aloitan taas clomit, toivottavasti ovis löytyy ja tuloksia tulisi!!! ;) :heart: Nyt en muuten aio puhua miehelle sanaakaan tärppipäivistä enkä kierron vaiheista, selvästi viime kierrossa oli havaittavissa suorituspaineita hällä kun menin hölmö ääneen sanomaan! :/

Mutta nyt unten maille, aamulla töihin... |O Hyvät yöt kaikille, ja plussatuulia!! :whistle: :wave:
 
JJ-t: Aluksi mulla oli kuumía aaltoja, joihin heräilin yöllä. Oviksen jälkeen alkoi pahoinvointi ja finnit. Loppukierrosta lisäksi ilmavaivat ja tissit kipeänä. Nää pahimipina. Sitten lisäksi jotain pientä esim. vatsa löysällä.. Kivaa..
 
täällä ei kummempaa.. oon vaan niiiiiin väsy.. haluisin vaan nukkuu.. eilen olin ku perseelle ammuttu karhu.. ihan ku päässä ois kiristetty ruuvia pikku hiljaa koko päivän ku pinna vaan kiristy ja kiristy.. näistä lääkkeistä sit kamalaa väsymystä edellisetteki ylipirteeks.. huoh.. antaaks ku en jaksa vastailla :ashamed: kiitos kun kerroitte että teilläkin samoja ajatuksia enkä ole ainut.. öö jotai piti viel laittaa mut vaihteeks unohdin :LOL: muisti hyvä mut niin perhanan lyhyt.. palaan asiaan jos muistan :wave:
 
Enhän mä täältä palstalta osaa olla pois. :ashamed: Tosin ei mulla ole mitään kovin omanapaista kerrottavaa, mutta käyn kuitenkin lukemassa teidän kuulumisia. =)

suikku: Harmi, että clomhexal väsyttää. Voimia kaikille muillekin, jotka painivat sivuoireiden kanssa. :hug:

ON: Mulla on taas jatkunut nippailut munasarjoissa. En sitten tiedä johtuuko se niistä pco:sta, eli kasvaako siellä hitosti niitä pieniä rakkuloita ja siksi kipuilee vai mistä mahtaa johtua. Tänään on muutenkin ollut ihan tätiolo, vaikka tosiaan teroja on vielä jäljellä. Vähän jo jännittää, kun ensi kierrosta sitten ollaan sitten ihan metujen armoilla. Mitenköhän se kierto siitä asettuu? Tämä alkava yritystauko on jo nyt parantanut meidän makuuhuone-elämää. :D Ilmeisesti jo pelkkä ajatus siitä, ettei tarvitse moneen kuukauteen miettiä ovista tai muuta, on saanut vipinää meidän kummankin puntteihin. :LOL:
 
Heiii :wave:

On pikkusen jäänyt tämä kirjoittelu. Niin tiiviisti kirjoitan tuonne toiseen ketjuun, että ei muistakkaan enää mihin muihin pitäisi kirjoittaa. Mulla yk vaihtunut jo ajat sitten, en vaan ole muistanut käydä raportoimassa.

Mutta, mut vois poistaa tuosta listalta, kun tosiaan kirjoittelen jo niin moneen muuhun paikkaan.

Tsemppiä kaikille ja plussaisia tuulia tähän ketjuun! =)
 
Mulla ois taas tänään lääkäri. Vähän jännittää, mitä siellä sanotaan. Ei kuitenkaan osaa olla hirveän toiveikas. Nyt taas määrätään ne Primolutit, niin jää kierto alla 60 päivän.. Jos se ei ehdota mitään järkevän oloista suunnitelmaa ensi kuuksi, niin sitten luovutan. Tästä yhden pillerin kierrosta ei oo mitään hyötyä. Toisaalta, jos saan kaksi pilleriä, niin tuplaantuko myös oireet..? :eek:

Mulla ei ole kellään oikein läheisellä ystävällä lapsia, mutta nyt on melkein kaikki ilmoitellut vuoronperään, että raskaana ollaan. Ainoastaan yksi läheisistäni ei (tietääkseni!) ole raskaana. Ihanaahan se on, mutta jos tässä ei raskaaksi tulla, niin ois kiva, että ois ees joku lapseton ystävä. Täytyy varmaan alkaa etsiä uusia. Varmaan ainakin helpompaa kuin tämä raskautuminen..

Näyttää olevan aika masentunut palsta! No ainakin saa vertaistukea! :LOL:
 

Perjantai 18.4 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............6/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............7/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................12/26.........yk07/07....esikoinen........terot+clomit
pilvilinna..........13/28-?........yk5..........esikoinen........clomit
Lappitar..........15/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....16/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............22/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........26/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........27/28..........yk11........kolmas...........clomit
mama-84........2/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
Äippä-75.........32/28-34....yk............toinen............ei vielä mtn
myymä............32/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............38/?............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............1/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............42/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........

ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen




 
linna tsemppia lääkäriin!!! :D

mulla ei oo vieläkään ollu oikeen mitään sivuoireita niistä clomeista..eilisen päivän kyllä jomotti oikeeta munasarjaa että kyllä siellä jotain tapahtuu :D mulla on se seurantaultra huomenna. kp 12 olis huomenna, kun oikeet päivät olis menny viikonloppuun, mutta kyllä siellä pitäs näkyä jo jos on ovis tulossa, nyt jännittää!!! :D

oikeen ihanaa päivää kaikille :wave:
 
Linna: Tsemppiä lääkäriin! :hug: Toivottavasti saat vastauksia lääkäriltä ja jonkun järkevän suunnitelman. Toi on kyllä varmaan kurjaa, kun joka puolelta tulee raskausuutisia. Mun lähipiiristä ei ole vielä kukaan ilmoittanut perheenlisäyksestä, onneksi. En kyllä varmaan kestäisi sitä olematta katkera. :ashamed:

JJ-t: Onnea ultraan! Kyllä tuolloin kp 12 pitäisi jo näkyä iso mollukka, jos jotain on näkyäkseen. :)
 
JJ-t mennään melkein samoilla päivillä. Tänään on kp12 ja ultraan menossa puolen tunnin päästä. Jännittää ihan hirmusti :eek: Mulla on kans pari päivää jomotellu oikeelta puolelta toooosi paljo, toivottavasti siel ei ole liikaa niitä muniksia...
 
JJ-t ja Pantalaimon: Kiitos!

pilvilinna: Tsemppiä!

Saanko taas avautua? Lääkäri ei oikein uskonut, että en oo raskaana ja laitto mut verikokeeseen, ennen kuin määrää mitään. Kävin sitten verikokeessa ja ne käski soittaa myöhemmin. Ensin en saanut soitettua millään, kun en tajunnut laittaa suuntanumeroa.. :whistle: No sitten sain yhteyden ja vähintään 10 minsaa ne etsi mun tietoja. Yritin tavata nimeäni enkuksi ja thaiksi ja annoin kaikkia numeroita. Vihdoin sain tuloksen, joka oli yllättäen nega. No nyt täytyy taas mennä huomenna uudestaan, että saan ne Primolutit. Sitten taas uudestaan hakemaan Clomit. En uskalla niitä omin päinkään syödä, vaikka ihan sama se tietty ois, kun ei oo mitään seuranta.. Hajottaa! Taas on sellainen olo, että en jaksa enää yhtään. Ehkä tää taas tästä. Ajattelen vaan, että kerta vielä, sitten saa riittää..
 

Yhteistyössä