JJ:t: Mulla tulee lista yhden päivän viiveellä, elikkä huomenna ke mulla on kp 5. Jos päivittelet seuraavaan oikein, kiitos!
suikku: Kiva juttu, onnistuinpas sua edes vähän saamaan hymyileen!
Muuten, et todellakaan ole hirveä ihminen noiden ajatustes kanssa, sillä mulla kuule pyörii todella paljon samaltyyliset ajatukset mielessä kun vähän väliä saa kuulla että joku on raskaana! :kieh: Siis ei siinä sinänsä mitään, on heissä paljon sellaisiakin joista oon vilpittömän iloinen että ovat raskaana, mutta sitten on taas niitä joista TIEDÄN etteivät ole edes yrittäneet lasta vaan ns. vahinko tuloillaan. Ja lisäksi nämä joilla "vahinko" tullut, elää raskaana ollessaankin aivan kuin muulloinkin; tupakka kädessä ja muutaman olusenkin taitavat juoda aina silloin tällöin! :attn: Ottaa vaan niin perhanasti päähän tuommoiset (minun mielestä ) edesvastuuttomat paskiaiset!!!!! :kieh: ...tulipahan taas purkauduttua... :ashamed:
Mutta pointti oli kuitenkin se, että et suikku todellakaan ole ainut joka noin ajattelee. Koitetaan taas jaksella näiden ajatustemma kanssa, yritetään olla vain toiveikkaita että meillekkin ne omat pikku Nyyttimme suotaisiin! :heart: Jaksuja! :hug:
).
Huomenna aloitan taas clomit, toivottavasti ovis löytyy ja tuloksia tulisi!!!
:heart: Nyt en muuten aio puhua miehelle sanaakaan tärppipäivistä enkä kierron vaiheista, selvästi viime kierrossa oli havaittavissa suorituspaineita hällä kun menin hölmö ääneen sanomaan! :/
Mutta nyt unten maille, aamulla töihin... |O Hyvät yöt kaikille, ja plussatuulia!!
:wave: