Julietta Anteeks ku mä en muista enkä jaksa laiskuuttani selata taaksepäin. Mutta onko sulla vasta eka clomikierto. Ajattelin vaan kun on 2tbl et onko kokeillu yhen tabletin annostusta. Mutta noi kuumat aallota ja munistuntemukset ovat ihan normaaleja. VOI olla että follikkeleita on enempi jos kivut ja tuntemukset ovat kovat, mutta se on niin tapauskohtaista miltä ne tuntuu ja kaikilla on aika erilainen kipukynnyskin... Mutta jos kerron vaikka omista kokemuksista, kun muista en tiedä B) Olen siis syöny 3 kierrosta clomeja. Ensin 1tbl, joilla saatiin yksi kunnon munasolu, mutta ei tärppiä. Silloin tuntemukset olivat aika kivuttomia, mutta tuntemuksia kuitenkin oli. Toisella kertaa ei saatu yhtään follia kasvamaan, joten annosta nostettiin. Tässä kierrossa söin kaksi tablettia, ja tuntemukset olivat aivan kauheita. Kuumia aaltoja, huimausta yms. mutta ennen kaikkea kovat kivut. Mulla oli ovulaation aikaan kolme päivää alavatsta ihan mielettömän kipeä, ja selkä. Piti panadolia ottaa. Mulla olikin sitten kolme follia! Tulipas pitkä sepustus, mutta toivottavasti auttoi. Ens kierto on onneks tauko ja sit mennään taas pienemmällä annoksella.