Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

äippä-75 kiva kuulla kuulumisia, tule kertoon sitten myös ultrakuulumiset!! :D

julietta mä söin 2kpl 5-9 päivinä. kuurin aikana oli huimausta, mutta alavatsakivut alkoi sitten kp 11 ja jatkunut tähän päivään saakka. muniksia on molemmin puolin jomotellut, saattaa olla että irtoo sitten kaks :saint: mutta myös aivan samanlaista kipua on kun menkkojen aikaan.

suikku kyllä se plussa vielä pärähtää!! mäkin olin ihan vaipumassa epätoivoon ja tänään se tuli EKA OVISPLUSSA IKINÄ!!! jee jee :LOL:

tai ei se ihan täys plussa ollut, viittä vailla plussa mutta olkoon!!! :D
 
JJ-t siis ihan ihka ensimmäinen, vau, paljon paljon onnea sen johdosta :hug: on mulle tullu ennenkin plus mut ei sitten parempaa onnea ole ollu.. tiedätkös mitä.. sä teet sen plussan raskaustestiinkin tässä kierrossa!
 
Onnittelut ovisplussasta jj-t:lle, täällä kans ovis ohitettu kovien kipujen kera, tänään vielä varmisteltiin, olemme oikein urakalla naineet tässä kierrossa :LOL: :heart:

Nyt kaikille ovisplussien jälkeen myös plussia raskaustesteihin! :flower: Kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Julietta: Mä syön clomeja 1 tabl kp:t 5-9 .

JJ:t ja muut: Oon ollu vaihteeksi hiljaiselon puolella netin suhteen, pe-ti en olisi edes kerennyt koneelle tulemaan. Meillä oli pohjoisesta kaverit perheineen käymässä ja semmoista hulinaa koko aika että huh, meinasivat olla tenavat villejä kun pitkästä aikaa kylään tulivat... :p

Oon nytkin ihan pihalla että mitä kenellekin kuului, mutta lueskelen vaikka huomenissa teidän jutut paremmin kun nyt on niin silmät jo ristissä (tänään takana 13h työpäivä!) |O !

).:) Nyt kp13 ja huomenna alan tikuttamaan ovista kun tänään tuli postista mammaksin ovistestit. Jospa nyt tärppäisi plussa plakkariin tässä ja toisessakin testissä! :heart:
Miehen kanssa sänkyhommat ok, viikonloppunakin onnistuttiin pari kertaa"touhuamaan" vaikka vieraita olikin.... ;) :D :LOL: Enkä muuten ole hälle puhunut mitään kierron eri vaiheista niin ei ole paineita ainakaan siitä päässyt tulemaan.

Nyt unten maille, ennekuin nukahdan tähän... Plussatuulet kaikille! =) :whistle:
 

Totstai 24 .4 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............12/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............13/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................18/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........19/28-?........yk5..........esikoinen........clomit+luget
Lappitar..........21/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....22/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............28/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........32/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........33/28..........yk11........kolmas...........clomit
mama-84........8/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............38/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............44/?............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............7/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............48/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..15/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........27/25-28.....yk 6..........kolmas.......ei vielä mitään
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen






[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Täällä kp 1 / 28 ja taitaa olla yk 7 nyt mennään tulee jos on tullakseen. Ja enkä edes pettynyt sillä tiesin odottaa tätä, ja Nuo luget tosiaan aiheuttaa juuri r-oireita senkin tiesin. Mutta on tää ihmisen kroppa ihmeellinen Uutta yritystä kohti hyvillä mielin =)
 
Julietta Täällä syötiin 2tbl kp3-7. Mutta annosta lasketaan takas yhteen tablettiin kun tuli liikaa follikkeleita.

Miks mulle tuli niin paha mieli ku kaveri ilmotti raskaudestaan
:ashamed: Mä olen oikeesti iloinen että se on raskaana, mutta tuntuu vaan että on niin epäireilua ku toisilla tärppää heti, molemmat on nyt tärpänny niillä ekalla. Ja kaikilla muillakin raskautuneilla lähipiirissä on tärpänny ekalla. Mä tunnen itteni ihan hirveeks ihmiseks ku oon salaa toivonu että joillain menisi edes se muutama kuukausi ennen tärppiä. Että ne vois edes kerran kokea sen menkkojen tulon aiheuttaman pettymyksen. Elkää teilatko mua mun ajatusten kanssa, mä olen ihan kauhea!!!!

Ja mä tiedän ettei se ole multa pois mitenkään eikä millään tavalla!!! Inhottaa vaan ku ne luulee tajuuvansa miltä tää tuntuu. Ja ne on kyl oikeesi tukenu mua tässä meidän yrityksessä....
 
Kiitos vastauksistanne... Vitsit että mä nyt pelkään että niitä follikkeleita tulee nyt liikaa.. Tuo on kuulemma aika iso annos tuo 2 päivässä (siis klomeista puhun)... Sit eilen ihmettelin että miten ihmeesä mulla on aina välillä niin tautisen kuuma, että oikein hikeä pukkaa pinnalle... JOhtunee sitten niistä lääkkeistä... Munisten kohdalla on paljonkin tuntemuksia. ONko se normaalia???? Sori jos tyhmä kysymys, mutta kun en tiedä.... :snotty:
 
Julietta Anteeks ku mä en muista enkä jaksa laiskuuttani selata taaksepäin. Mutta onko sulla vasta eka clomikierto. Ajattelin vaan kun on 2tbl et onko kokeillu yhen tabletin annostusta. Mutta noi kuumat aallota ja munistuntemukset ovat ihan normaaleja. VOI olla että follikkeleita on enempi jos kivut ja tuntemukset ovat kovat, mutta se on niin tapauskohtaista miltä ne tuntuu ja kaikilla on aika erilainen kipukynnyskin... Mutta jos kerron vaikka omista kokemuksista, kun muista en tiedä B) Olen siis syöny 3 kierrosta clomeja. Ensin 1tbl, joilla saatiin yksi kunnon munasolu, mutta ei tärppiä. Silloin tuntemukset olivat aika kivuttomia, mutta tuntemuksia kuitenkin oli. Toisella kertaa ei saatu yhtään follia kasvamaan, joten annosta nostettiin. Tässä kierrossa söin kaksi tablettia, ja tuntemukset olivat aivan kauheita. Kuumia aaltoja, huimausta yms. mutta ennen kaikkea kovat kivut. Mulla oli ovulaation aikaan kolme päivää alavatsta ihan mielettömän kipeä, ja selkä. Piti panadolia ottaa. Mulla olikin sitten kolme follia! Tulipas pitkä sepustus, mutta toivottavasti auttoi. Ens kierto on onneks tauko ja sit mennään taas pienemmällä annoksella.
 
pilvilinna et sä pha ihminen oo.. mä täällä painin samojen tunteiden kanssa.. ystävä jo 10vkolla raskaana ja edellinen ei ole edes vuotta.. onnellinen tietenkin oon mutta tuntuu pahalta kun sikiää niin helpolla.. ja se ei edes ollut valmis ensimmäiseen muksuun vaan ukko sitä halus ja nyt jo toinen tulos.. elämä on :kieh:

edelleenkään ei viivaa ovistestis..

lukekaapas tuolta elämänperhosen tarina. aivan ihana, koskettava ja antaa toivoa :heart: http://www.kaksplus.fi/keskustelu/t966390
 
pilvilinna: Joo, eka klomikierto on ja suoraan 2 päivässä. Täytyy nyt toivoa että ei tulisi mitn pupuilukieltoja, eli liikaa follikkeleja. Saitko kiellon niistä kolmesta?? Kun sanoit että pienempi annos seuraavaksi?
Joo, myönnän: mulla on tooooosi alhainen kipukynnys. Vähänkin jos särkee niin oon ihan jumissa... Mm.. viimeksi kun täti oli niin vannoin etten ikinä synnytä jos sattuu näin paljon... :whistle: :whistle: Oon jopa niin herkkä kivulle, että tulee usein oksu, jos kovin sattuu...


No, mutta mun täytyy nyt lähteä töihin. Kiitos vielä vastauksistanne!!!


Niin ja kommenttia vielä tuohon kavereiden odotuksiin... Mä en oikein pysty myöskään iloitsemaan muiden raskauksista enkä oikeastaan omien kokemusten pohjalta nähdäkkään ketään raskaana olevaa... Tästä syystä olenkin vähän jopa linnoittautunut tänne kotiin... Tuntuu että muilla tärppi käy heti ja vauva syntyy 9kk päästä. Itsellä on jo 2 km, vaikkakin on tärpännyt aina kun on ovis ollut...
 
Julietta Minkäs takia sulle on noita clomeja määrätty? Kun kuitenkin ovuloit ja raskaudut. (olen pahoillani km:eek:ista :hug: ) Sain joo luvan yrittää omalla vastuulla, ja mehän yritettiin :LOL: Mut tilanne oli se että yks folli oli kuitenkin ylitse muiden 20mm, mutta kaksi muuta kuitenkin 17mm, eli monisikömahdollisuus/riski on. Kahtellaan....

Suikku Oli kyllä koskettava tarina. Elämä on ihmeellistä :heart:
 
hei taas. En ole nyt oikein joutanut enkä jaksanut kirjoitella. Vähän väliaika tietoja vain nyt tulee.

Nyt on kp 5/28 clomhexalin käytön aloitin tästä kierrosta ja nyt vain odotollaan ovista ja toivotaan parasta. Mielialan vaihteluja ja kuumia ja kylmiä aaltoja on ilmassa. Mutta toivotaan nyt vain parasta.

Onnea teille kaikille matkaan mukaan. Toivotaan paljon sekä ovisplussia ja ennenkaikkea niitä raskausplussia.
 
pilvilinna: Kesällä tulin raskaaksi heti pillereiden jälkeen... keskenmenon ja kaavinnan jälkeen ovulaatiota ei ollut kuin vasta sitten kun tuli se tuulimuna ja lääkäri kirjoitti klomit sitten avuksi kun en ovuloi säännöllisesti koska on tuo pco.
 

Lauantai 26 .4 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............14/29-32....yk10........esikoinen.........clomit+terot
Sirpula............15/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
JJ-t...................20/26.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........21/28-?........yk9..........esikoinen........clomit+luget
Lappitar..........23/29-44.....yk7..........toinen............terot
Dreamer-88....24/?............ yk16kk...esikoinen........primolut
Piglet..............30/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........34/27-37.....yk 6........esikoinen.......terolut
Solina83.........35/28..........yk11........kolmas...........clomit
mama-84........10/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
myymä............40/28(-39)..yk1..........toinen............terot
Linna...............46/?............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............9/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Myrica..............50/31-35....yk16.......esikoinen.......ei vielä mtn
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas...........terot
haidi84..............??/??.........yk??..........
Rouva Pikkumyy..17/30......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........2/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen






[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
eilen illalla tikussa vahvat kaks viivaa, tänään jo hailakampi. eilisillan kivut oikeella munasarjassa oli jotain niin järkyttävää ja edelleen tyntuu, muttein niin pahasti. lämmöt ei oo vielä noussut millon niiden kuuluis nousta ? nännit on ollut kipeet viimeset kolme päivää, mutta aamulla niin kipeet ettei pysty edes koskeen. ovis siis varmaan päällä tällä hetkellä, kohta ohi :D

parin viikon päästä jännäillään :D mukavaa päivää kaikille!! :wave:
 
ei haamun haamua testissä.. vikasta clomistahan menee n.viikko et tulee ovis.. mä otin viime lauantaina vikan, eikä vieläkään mitään.. yks päivä oli jo aika vahva viiva mut nyt ei mitää, ei yhtää mitää :headwall: miten teillä on tullu ovis vikasta clomista?
 
suikku tota samaa mä täälä tuskailin! elikkä tiistaina kp 16 ei testissä haamun haamua! keskiviikkona aamulla pieni haamu, seittemän aikaan illalla taas lähes plussa. torstaina aamulla ja illalla tasavahvat viivat ja tänään jo hailakampi! kivut tuli eilen illalla ja jatkunut tänään lievempinä. mutta nippailuja molemmin puolin vatsaa on ollut yli viikko ennen ovista! elikkä selvä plussa kp 18 eli 8 päivää vikasta clomista!
 

Yhteistyössä