Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

MAM2 - noi voi itku, pitikin tädin kurvata paikalle! On kyllä ala-arvoista toimintaa lääkäriltä! Hyvä päätös siirtyä yksityiselle, vaikka sinne onkin "vähän" matkaa.

wannabemama - mulla ei ole tullut heti, vaan muutaman minuutin odottelun jälkeen.

Ella-83 - tsemppiä tähän kiertoon! Voin kyllä suositella digitaalisia testejä vaikka maksavatkin ihan järkyttävän paljon.

syyshortensia - wautsi!!! Paljon onnea plussasta :heart:

ärrieri - sinnekin plussatuulia ++++ :whistle:

Ansku-82 - Höh. Pahoittelut menkoista :( Hyvä kun teillä kuitenkin suunnitelma valmiina.

Omaan napaan ei mitään uutta.. menkat jatkuu.. perjantain lääkärikäyntiä odotellessa..
 
Hirmuisesti ONNEA syyshortensia!!!! Mähän sanoin, että tutulta kuulosta sun oireet ;) Mä en taida uskaltaa siirtä tonne odottajien puolelle ennen kun saan ultrassa varmistuksen, että tuolla masussa oikeasti on joku. Oon jo tehnyt neljä raskaustestiäkin :ashamed:
 
Juu, kyllä mä varmaan ostan niitä digitestejä tavallisten ovistestien rinnalle. Halpatikuilla alottelen ja epäselvän tuloksen varmistan sitten digillä, niin ja plussan tietty kanssa :) Ainakin oviksen bongaamisessa on se hyöty, että voi päätellä tädin saapumista siitä. Ja jos ei bongaa niin voi varautua pidempään kiertoon taas. Nän nyt välttäisi sitten turhia r-testejä. Viimeksi kun tuli niitä haamun haamujakin jo toiveita tuomaan, mitkä sitten varmaan viivanpaikkoja olivatkin.
 
SUNNUNTAI 11.10.2009


Nimi...........................kp:t...............yk...........haaveissa.......apuna

Laura-vm86.........78/29-70...........yk7...........................................
Areliina...............76/27............yk 9.................................Terot
Miukula............ 70/?.......yritystä -05 asti.esikoinen..terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
rusina85.............70/31............yk 13.........esikoinen.......Terot
Nasu-76......... .. 63/21-26.......yk3...........esikoinen
IlonaG.................48/28-29........yk??..............................Luget
Kapa................ .47/32-34.........yk8.........esikoinen......Clomit
Moonshadow... ...46/??.............yk?...........toinen...........Clomit
Sharona...............41/28........yritystä 1v 3kk.....esikoinen......
Neitim.................33/??.............yk?............neljäs............Clomit
ärrieri..................31/??.............................kolmas...........Clomit
Devi....................29/27............yk12..........esikoinen.......Terot, Clomit
Titityy80...............27/28.............yk5...........esikoinen......Terot,Clomit
wannabemama.....21/30-50........yk10..........esikoinen
Yöperhonen..... ....17/28............yk21.........esikoinen......Terot
Jonetta...................15/28-40.......yk3............toinen.........Terot
Ella-83............... 7/24-46.......yk12..........kolmas.........
Silent whisper.....5/32................yk 6.........................................
Kipinäkenkä...... 4/28............yk5............esikoinen......Clomit, Metut
MAM2.....................4/31...............yk 10..........toinen......clomit, femar
Ansku-82.............3/30..............yk11.............................Clomit
Nallekarkki................................................ toinen






Haamuilijat:
[/url]


Taustalla

höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Upelankali
Äitee73


Plussanneet:





Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa
syyshortensia.......15.6.10.................yk9..............toinen
Patricia...............................................................esikoinen
Garden............................................. yk2............toinen
Alisa84..................26.5.10.................................Esikoinen
Kesäleijona...........20.5.10
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?



 
Anskulle iso :hug: Jaksua ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Patricia: siirsin sinut plussanneisiin. Eiköhän 4 testiä oikeassa ole. Isot onnittelut ja vauvaliimaa! =) Itse siirryn pikkuhiljaa kait sinne odotuspuolelle ja toivon parasta, vaikka pelko jyskyttää takaraivossa.

on: Kiitos onnitteluista. Minä siirsin itseni plussanneisiin, kun on tullut tänään vessanpönttö valitettavan tutuksi. Pahoinvointi iski kunnolla. Toivotaan, että masussa on oikeasti pieni elämän alku eikä tuulimuna ja kaikki sujuu hyvin.

Joku voisi ottaa nyt listan hoitaakseen. Minä siirryn taustalle. Käyn katsomassa kuulumisianne. Tsemppiä kaikille ja suurta plussapuhuria toivon kaikille ++++++++ :whistle: !!!
 
Heippa kaikille! ja onnea plussanneille. en oo ehtiny nyt viikonloppuna käydä kun on ollu vieraita. Mulla on nyt kp 16/28-40. Onn tikutellu ovista. Tänään ja eilen sain melkein yhtä tummat viivat (mutta ei ihan) kuin kontrolliviivan.. tiiä nyt sitte onko ovis ollu vai onko nyt vai tulossa.. prkle ku on hermoja raastavaa.... :(
 
ärrieri - no voi harmi negasta :( mutta niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa!!

syyshortensia - onnea vielä kerran :heart:

Jonetta - Mäkään en ole koskaan saanut ihan yhtä tummia viivoja. Mun tietääkseni riittää, että jompi kumpi puoli viivasta on yhtä tumma kun kontrolliviiva. Mulla se ainakin on riittänyt, olen meinaan varmistanut plussan vielä digitestillä. Nyt vaan peittoja heiluttelemaan :)
 
Heippa! Syksyiset terveiset täältä taustailijoista =) Ihanaa, täällähän on tullut plussauutisia oikeen ropisemalla, hirmusesti onnea ja kassittain tarrasukkia matkaan.
Mulle ei edelleenkään kuulu mitään uutta yk16 starttas tänäaamuna ja itkuhan siitä taas tuli. Gynellä kävin alkusyksystä ja silloinhan ei mitään vikaa löytynyt, miehen simpatkin kunnossa ja yrityksenpuutetta ei ainakaan ole :LOL:
Jospa sitten marraskuussa...
 
Jees... No se ilo niistä "Normaaleista" kuukautisista loppu sit lyhyeen. Yhden päivän jaksoi tulla normaalia vuotoa ja sit tippa silloin toinen tällöin... Tänään esim. ei oo tullu mitään ja nyt on vasta kp 4! No minkäs teet. Hitto, se ottaa päästä ku täti tulee ja vielä sekin ottaa päästä ku se täti ei tajua vallata koko taloa! :LOL: Vain nainen pystyy tähän...

No mutta meinasi aivan unohtua... Syyshortensia ja Patricia Iso hali! Onnea! :heart:

Pitäis jaksaa/keretä sinne Väestöliittoonki soittelemaan. Ehkä kuitenkin hoidan ton remontin alta pois ja sit jos soittelis. Antaa mennä tukkosilla torvilla luomu yritystä! Ei pety kovasti ku tietää, et ei voi onnistua. Mut yllättyy erittäin positiivisesti jos onnistuukin. :)
 
Heippa taas kaikille!!! mua stressaa ihan hulluna.. mietin nyt koko ajan et onko mulla ollu ovis vai ei.. eli siis eilen ja toissa päivänä oli viivat oli selvästi tummemmat ku muina päivinä mut ei kuitenkaa ihan niin tummat ku kontrolli.. nyt on jo haalistumaanpäin. nyt on kp 17/28-40.. tietäis et alottaakko ne terot vai ei ku jos se ovis ei olekkaan viel ollu..hitto.. masennun ihan täysin kohta.
kiva kuulla silent whisper et sullaki ollu näin.. pitäiskö niitteen lämpöjen olla noussu jos olis ollu ovis? vai millo ne nousee???
 
Jonetta: mä en ole koskaan saanut niihin tikkuihin kahta ihan yhtä vahvaa viivaa ja silti olen ovuloinut (todiste nukkuu juuri päiväunia ;) ). Mites kroppa, tunsitko oviksen? Jos tuntemukset pitää yhtä melkein yhtä vahvojen viivojen kanssa, uskoisin että ovis on tapahtunut...Lämpöjä en ole koskaan mittaillut, koska se on niin epäluotettavaa (varsinkin tällaisena flunssa-aikana, jolloin lämmöt voivat kohota ihan siitäkin syystä, että elimistö taistelee taudinaiheuttajia vastaan).

ON: Eilen illalla tuli paperiin muutama kirkas veritippa, aiemmin illalla oli ollut menkkatuntemuksia. Sen koommin ei ole verta näkynyt ja hermoilenkin nyt, että miksi menkat eivät ala?? Yleensä mulla alkaa saavista kaataen eikä ikinä ole mitään tiputtelua tai tuhruilua ennen menkkoja. Lisäksi olen edelleen tuntevinani pms-oireita. Olisi hienoa, jos menkat nyt alkaisivat koska silloin saisin varmistuksen että ovis tosiaan oli kaksi viikkoa sitten kuten aavistelinkin (vaikken saanutkaan tikutettua sitä ) ja pääsisin uuteen yritykseen. Ärsyttävää tällainen arvuuttelu....samperi että tää naisen kroppa käy joskus hermoille!!!!
 
MAANANTAI 12.10.2009


Nimi...........................kp:t...............yk...........haaveissa.......apuna

Laura-vm86.........79/29-70...........yk7...........................................
Areliina...............77/27............yk 9.................................Terot
Miukula............ 71/?.......yritystä -05 asti.esikoinen..terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
rusina85.............71/31............yk 13.........esikoinen.......Terot
Nasu-76......... .. 64/21-26.......yk3...........esikoinen
IlonaG.................49/28-29........yk??..............................Luget
Kapa................ .48/32-34.........yk8.........esikoinen......Clomit
Moonshadow... ...47/??.............yk?...........toinen...........Clomit
Sharona...............42/28........yritystä 1v 3kk.....esikoinen......
Neitim.................34/??.............yk?............neljäs............Clomit
ärrieri..................32/??.............................kolmas...........Clomit
Devi....................30/27............yk12..........esikoinen.......Terot, Clomit
wannabemama.....22/30-50........yk10..........esikoinen
Yöperhonen..... ....18/28............yk21.........esikoinen......Terot
Jonetta...................17/28-40.......yk3............toinen.........Terot
Ella-83............... 8/24-46.......yk12..........kolmas.........
Silent whisper.....6/32................yk 6.........................................
Kipinäkenkä...... 5/28............yk5............esikoinen......Clomit, Metut
MAM2.....................5/31...............yk 10..........toinen......clomit, femar
Ansku-82.............4/30..............yk11.............................Clomit
Titityy80...............1/28.............yk5...........esikoinen......Terot,Clomit
Nallekarkki................................................ toinen






Haamuilijat:
[/url]


Taustalla

höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Upelankali
Äitee73


Plussanneet:





Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa
syyshortensia.......15.6.10.................yk9..............toinen
Patricia...............................................................esikoinen
Garden............................................. yk2............toinen
Alisa84..................26.5.10.................................Esikoinen
Kesäleijona...........20.5.10
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
Kiitos ärrieri vastauksesta!! toivottavasti mullaki kävis niin.. mullaki tyttö nukkuu just päiväunia :) mä en oo ikinä tuntenu minkäänlaisia ovis-oireita.. tai sanokaapas nyt vielä minkälaisia ovis-oireita on ja kuinka kauan ne kestää?
 
höperö75 - toivottavasti teillekin plussa pian tulossa!

Ansku-82 - no onpas kumma vuoto tosiaan :headwall:

Jonetta - mä en ole harrastellut lämpöjen mittailua, mutta ilmeisesti ne nousee kun munasolu on irronnut, eli oviksen jälkeen. Mun ovisoireita on runsas valkkari ja munasarjojen nippailu. Myös saattaa tehdä seksiä enemmän mieli kun normaalisti :)

ärrieri - sanos muuta! aikamoista rakettitiedettä tämä naisen anatomia!

Laura-vm86 - kiitos päivityksestä :wave:
 
Täällä aloitettu kylvöt eilen. Huomenna tulee ovistestejä, tavallisia ja digejä niin alan sitten tikuttelemaan. Uskon, että nyt tulee hyvä kierto kun on alusta asti nipistellyt muniksia. Ja kyllä on ennenkin ollut niin, että pitkän ovuloimattoman jälkeen seuraava on ollut taas hyvä kierto joten pitää olla tarkkana ettei vaan ovis pääse ohi :whistle:
 
titityy: :hug: minkälaiset ohjeet olet saanut gyneltäsi tuon clomiannostuksen kanssa? Mietin vain kun kirjoitit, että nyt aloitat tupla-annoksella...oma gyneni sanoi minulle, että vasta jos kiertoni venyy yli 40 päivää niin tuplataan annos...

ON: vuoto ei ole vieläkään alkanut, menee järki jos tämä kierto venyy!!! :'(
 
TIISTAI 13.10.2009


Nimi...........................kp:t...............yk...........haaveissa.......apuna

Laura-vm86.........80/29-70...........yk7...........................................
Areliina...............78/27............yk 9.................................Terot
Miukula............ 72/?.......yritystä -05 asti.esikoinen..terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
rusina85.............72/31............yk 13.........esikoinen.......Terot
Nasu-76......... .. 65/21-26.......yk3...........esikoinen
IlonaG.................50/28-29........yk??..............................Luget
Kapa................ .49/32-34.........yk8.........esikoinen......Clomit
Moonshadow... ...48/??.............yk?...........toinen...........Clomit
Sharona...............43/28........yritystä 1v 3kk.....esikoinen......
Neitim.................35/??.............yk?............neljäs............Clomit
ärrieri..................33/??.............................kolmas...........Clomit
Devi....................31/27............yk12..........esikoinen.......Terot, Clomit
wannabemama.....23/30-50........yk10..........esikoinen
Yöperhonen..... ....19/28............yk21.........esikoinen......Terot
Jonetta...................18/28-40.......yk3............toinen.........Terot
Ella-83............... 9/24-46.......yk12..........kolmas.........
Silent whisper.....7/32................yk 6.........................................
Kipinäkenkä...... 6/28............yk5............esikoinen......Clomit, Metut
MAM2.....................6/31...............yk 10..........toinen......clomit, femar
Ansku-82.............5/30..............yk11.............................Clomit
Titityy80...............2/28.............yk5...........esikoinen......Terot,Clomit
Nallekarkki................................................ toinen






Haamuilijat:
[/url]


Taustalla

höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Upelankali
Äitee73


Plussanneet:





Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa
syyshortensia.......15.6.10.................yk9..............toinen
Patricia...............................................................esikoinen
Garden............................................. yk2............toinen
Alisa84..................26.5.10.................................Esikoinen
Kesäleijona...........20.5.10
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
Heippa ja hyvää tiistaita!!! Mulla tänään taas ovitesti hieman tummempi ku eilen mut ei ihan niin tumma ku kontrolli. Tää on niinku nyt neljäs päivä peräkkäin, eilen oli hieman haaleempi ku muina päivinä.. mitä tämä tarkoittaa??? Kertokapas mulle et minä päivänä voisin tehdä sitten raskaustestiä kun mun kierto heittelee?????? Mulla siis nyt kp 18/28-40. Viime kierto oli toi lyhin. Mulla on vilja-sensitive testejä, joissa lukee et antaa luotettavan tuloksen jo 6-8 päivää ovulaatiosta, en sitte tiiä.. huomenna alotan kyl terot.. kiitos vastauksista ja mielipiteistä etukäteen!!!
 
Pikaisestu omaa napaa eli

Ultrassa käyty ja sieltähän se kauan kaivuttu pikkuinen löytyi ja sydän sykki hurjasti. Tyyppi vastasi viikkoja 7+6, ihan kuten olin laskenutkin :heart: Nyt voin hetkeksi huokausta ja puhaltaa. Seuraava paniikin paikka onkin sitten np-ultra, jossa viimeksi saatiin huonoja uutisia.. Nyt pitäs alkaa pikku hiljaa neuvola-aikaa varaamaan :whistle: :D

Puhaltelen kaikille oikein paljon ovis- ja plussatuulia ++++++++++ :whistle:
 
No niin tänään tuli käytyä sitten lääkärissä yksityisellä ja palasin takaisin terolut-resepti kourassa. Kaikki muuten ok, ultrasi paikat ja otti papan. Lääkäri itse ehdotti terolutkuuria. Kysyi myös olenko tehnyt ovulaatiotestejä ja siinä sitten selittelin, että viivat nyt eivät ole olleet yhtä tummia niin lääkärin mielestä oli tärkeämpää, että ne reagoivat ja siis jonkinlainen viiva ilmaantuu. Jos olisin halunnut niin olisi verikokeiden ja spermanäytteiden jälkeen kirjoittanut lähetteen lapsettomuusklinikalle, mutta sanoin etten halua sinne vielä. Olen valmis ainakin vuoden vielä katsomaan. Nyt ei siis verikokeita oteta eikä tarvitse ukon vielä näyettä viedä. olen kuitenkin iloinen, että gynekologi oli niin valmis auttamaan, jos olisin hoitoihin halunnut lähteä. Eli terolutteja syön nyt kierron 15.-24. päivä, mutta siis vasta ensi kierrosta, kun nyt jo kierto näin pitkällä. Sanoi, että voin hyvin käyttää noita 3-6kk, jos siis en raskaudu sitä ennen. Sanoi myös, että terot ovat aiheuttaneet joillekin aknea, se ei kyllä innosta yhtään. Muutenkin ollut naama näppylöillä pillereitten lopettamisen jälkeen. Aina kuvittelin ja olin onnellinen, että onpas mulla täydellinen iho, ei näpyn näppyä, mutta se olikin e-pillereitten ansiota. No aika hyvä iho kuitenkin :)

Onnea plussanneille!

 
Nyt kiukuttaa, odotin että tänään olisi viikonloppuna tilaamani testit tulleet. No ei ollut, ja huomasin, että kotitestellä tullut semmoinen uuditus että jos maksaa 1,50e pikatoimituksesta, saa paketin 1-2 päivässä (niikun on tähän asti tullut ilman tota maksua) ja muuten lähetetään kakkosluokassa eli voi mennä 3-4 päivää. Eilen ne oli lähetetty että nyt sitte odotellaan. Se tässä ottaa päähän kun homenna on kp 10 ja testit pitäs aloitella..
 

Yhteistyössä