Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Alisa: :flower: Ihana kuulla, että ultrakuulumiset oli nyt iloiset. Paljon onnea ja ihanaa raskautta. :heart:

En malta olla poissa seuraamasta kuulumisianne. :ashamed: :) Elän hengessä mukana. Tsemppiä kaikille! Kunnon plussapuhuria toivottelen siis minäkin ++++++++++++ :whistle:
 
KESKIVIIKKO 14.10.2009


Nimi...........................kp:t................yk.........haaveissa.......apuna

Laura-vm86.............81/29-70........yk7.........esikoinen..........
Areliina....................79/27.............yk 9.................................Terot
Miukula....................73/?.......yritystä -05 asti.esikoinen..terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
rusina85..................73/31.............yk 13.......esikoinen.........Terot
Nasu-76......... .. ....66/21-26........yk3..........esikoinen
IlonaG.....................51/28-29........yk??.................................Luget
Kapa.......................50/32-34........yk8..........esikoinen..........Clomit
Moonshadow... ......49/??..............yk?..........toinen...............Clomit
Sharona..................44/28........yritystä 1v 3kk.....esikoinen......
Neitim......................36/??.............yk?...........neljäs...............Clomit
ärrieri......................34/??..............................kolmas.............Clomit, metut
Devi........................32/27.............yk12.........esikoinen..........Terot, Clomit
wannabemama.......24/30-50.......yk10..........esikoinen
Yöperhonen..... ......20/28............yk21..........esikoinen..........Terot
Jonetta...................19/28-40.......yk3............toinen...............Terot
Ella-83.................. 10/24-46.......yk12..........kolmas.........
Silent whisper.........8/32..............yk 6.........................................
Kipinäkenkä............7/28..............yk5............esikoinen..........Clomit, Metut, Fostimon
MAM2......................7/31..............yk 10.........toinen.......clomit, femar
Ansku-82................6/30..............yk11...................................Clomit
Titityy80.................3/28...............yk5............esikoinen......Terot,Clomit
Nallekarkki.....................................................toinen






Haamuilijat:
[/url]


Taustalla

höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Upelankali
Äitee73


Plussanneet:





Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa
syyshortensia.......15.6.10.................yk9..............toinen
Patricia...............................................................esikoinen
Garden............................................. yk2............toinen
Alisa84..................26.5.10.................................Esikoinen
Kesäleijona...........20.5.10
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009................yk 25..........toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
Ella-83 mistä tilasit ne testit? Mie kun tilasin raskauskeijusta sillon testejä, niin laitoin sit viestii sinne niistä kun sunnuntaina tilatut testit ei tullu vielä keskiviikkona niin selvis et se koko tilaus ei ollu menny ees perille. Eli kantsii kysellä niiden perään jos ei näy tulevan.
 
Miulle vois lisätä tuonne listaan apukeinoihin viellä yhden lääkkeen, Fostimon-reseptin sain tänään ja pistokset aloitetaan asap.

Munatorvet on auki, miehen simpat hyvää laatua. Niiltä osin kaikki kunnossa, nyt kun vain se ovulaatio saataisiin aikaiseksi niin päästäis edes jännäämään.
 
Mullekin vois lisätä sinne apukeinoihin metut, aloitin ne tänään kun tilanne vaan junnaa paikallaan. Eli raskaustesti näytti tänäänkin negaa, menkkoja ei kuulu eikä näy :( Tarkoittaa sitä, että oli anovulatorinen kierto ja venyy siksi taas pitkäksi. Ensi kierrolle tuplaan clomit kunhan saan ne menkat ensin alkamaan...
 
TORSTAI 15.10.2009


Nimi...........................kp:t................yk.........haaveissa.......apuna

Areliina....................80/27.............yk 9.................................Terot
Miukula....................74/?.......yritystä -05 asti.esikoinen..terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
rusina85..................74/31.............yk 13.......esikoinen.........Terot
Nasu-76......... .. ....67/21-26........yk3..........esikoinen
IlonaG.....................52/28-29........yk??.................................Luget
Kapa.......................51/32-34........yk8..........esikoinen..........Clomit
Moonshadow... ......50/??..............yk?..........toinen...............Clomit
Sharona..................45/28........yritystä 1v 3kk.....esikoinen......
Neitim......................37/??.............yk?...........neljäs...............Clomit
ärrieri......................35/??..............................kolmas.............Clomit, metut
Devi........................33/27.............yk12.........esikoinen..........Terot, Clomit
wannabemama.......25/30-50.......yk10..........esikoinen
Yöperhonen..... ......21/28............yk21..........esikoinen..........Terot
Jonetta...................20/28-40.......yk3............toinen...............Terot
Ella-83.................. 11/24-46.......yk12..........kolmas.........
Silent whisper.........9/32..............yk 6.........................................
Kipinäkenkä............8/28..............yk5............esikoinen..........Clomit, Metut, Fostimon
MAM2......................8/31..............yk 10.........toinen.......clomit, femar
Ansku-82................7/30..............yk11...................................Clomit
Titityy80.................4/28...............yk5............esikoinen......Terot,Clomit
Laura-vm86............1/29-81..........yk7.........esikoinen..........
Nallekarkki.....................................................toinen






Haamuilijat:
[/url]


Taustalla

höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Upelankali
Äitee73


Plussanneet:





Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa
syyshortensia.......15.6.10.................yk9..............toinen
Patricia...............................................................esikoinen
Garden............................................. yk2............toinen
Alisa84..................26.5.10.................................Esikoinen
Kesäleijona...........20.5.10
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009................yk 25..........toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
Mulla ovistestit ei näytä enää kuin hyvin haaleita viivoja.. Nyt on kp 20/28-40. Viikonloppuna oli tosiaan ne vähän vahvemmat viivat, toivottavasti ovis olis ollu sillon vaikka ne ei ihan yhtä vahvoja ollukkaan kontrolliviivan kanssa. hitto ku mulla ei oo mitään ovistuntemuksia.. alotin muuten tänään viimesen terokuurin, olis tosiaan pitäny alottaa jo kp 15 mut oon yrittäny oottaa ovista, mut ku nyt nuo niin haaleita nuo viivat et enää en oottele. Kyl se on ollu jo jos on ollu luulen niin. Millonhan sitä uskaltais alkaa testaileen ku mulla on tosiaan noita raskaustestejä joiden pitäis näyttää luotettava tulos 6-8 päivää ovulaatisosta. Vielä ei ainakaan ole mitään raskausoireiksi tulkittavaa.. millon sen kiinnittymiskivun pitäis tuntua? en muista esikoisen ajoilta.. ja millaista se on..`?
 
Hei,

oon ollu reissussa koko viikon... Onneksi on perjantai! :)
Mulle vois vaihtaa noitten clomien sijaan apukeinoksi IVF. Me varmaan otetaan yhteys Väestöliittoon ton IVF:n osalta ku ei oikein kiinnosta tuo reilun puolen vuoden jonottelu julkiselle. Lompakko antaa mahdollisuuden ainaki yhteen yritykseen yksityiselläkin.
 
Laura-vm86 - mä olen myös menossa tässä kierrossa gynelle kp 13, joka on ensi maanantai.

Jonetta - yksi keino varmistaa ovis, on ostaa niitä digitaalisia testejä, ja kokeilla niillä jos ei ole varma viivojen tummuuksista. Siis jos viiva on tummempi kuin haamu, mutta ei ole varma riittääkö se siihen että meinaisi ovista. Jos digitestejä käyttää koko kierron, tulee pirun kalliiksi!

Ansku-82 - mun kaveri kävi juuri yksityisellä IVF:ssä ja se maksoi yhteensä n. 3 000?. Ei tosiaan ole halpaa "lystiä" :(
 
wannabemama: mä oon kans kyselly joka paikasta tosta asiasta ja sellasia vastauksia olen saanut että jos syöt teroja esim kp 15-24 (kuten minä) niin jos ovis olis vasta ton kp 15 jälkeen eli terojen syönnin aikana niin ovis voi jäädä olematta. siksi kokeilinki aloittaa kuurin nyt vasta kp 20 omin luoineni mutta nyt kyllä tänään kp 21 ovistestissä taas melkein yhtä tummat viivat eli nyt pelkään että jos ovis olis nyt tulossa niin tuleeko sitten ollenkaan ku eilen aloitin tosiaan ne terot..??
 
Älkää nyt ominpäin muutelko niitä terojen ottoa. Ei ne nyt välttämättä ovikseen vaikuta mitenkään, ehkä ekassa kierrossa jos ovista tulisi muutenkaan :eek: Koska kun ekan kierron syö 15-24 tulee sit menkat ja uudessa kierrossa ovis ehtii tulla oikein. Ovistestit sitten voi valehdella jos syö hormoneja, joten niitäkään ei sillon kannattas tedä välttämättä.
 
Että ottaa päähän.

Koska en eilen saanut apteekista tarvitsemiani lääkkeitä, meni tän kierron sunnnitelmat vituiks. En saa enää tänään aloittaa pistämään Fostimonia.

Jos joku voi mennä pieleen, se menee :'(

Sanoin miehelle, että tälläsellä tuurilla ei kannata miun kanssa alkaa yhtään pidemmälle näissä raskaustouhuissa. Kuulemma tuurin on pakko kääntyä jossain vaiheessa.

Tekisi mieli antaa palautetta polille siitä miten huonosti he ohjeistavat potilasta ja ensikertalaista. Mutta tässä mielentilassa se palaute ois täynnä peetä, veetä ja ässää.

Miulle hoitaja sanoi tänään teroista että alota ne vaan kp15 joka tapauksessa, että ne ei vaikuta millään lailla oviksiin ja mahdolliseen raskaanaolemiseen. Tiedä häntä sitten.. Kamalan korkeella ei nyt oo luotto polia kohtaan.
 
Mun ovistestit tuli ja testasin ja oli niin negaa kun voi olla. Petyin kyllä ettei väriä tullut yhtään, tarkoittaakohan sitä että ovis venyy taas, jos edes tulee.. Mulla on reilusti noita One Step liuskoja, jotka ennenkin hyvin toimineet. Lisäksi on yksi pakkaus CB:n digitestejä.
 
Tää on nyt meikäläisen viimeinen clomi kierto (luojan kiitos...). Kävimme tällä viikolla yksityisellä klinikalla ja pääsemme inssiin jo tässä kierrossa!! Ja jos ei tärppää niin sit piikitykset ja inssi seuraavassa kierrossa. Ihanaa! Jos vihdoinkin alkais tapahtumaan!! Tosin en ole kovin montaa juttua lukenut, joissa ois ekassa inssissä tärpännyt...Mutta toivoa löytyy!! =)
 
kp 13 ja aamun liskatesti ihan nega. Kokeilen vielä päivemmällä. On aika hassua, että yleensä ovistesteissä lukee ohjeessa, että ei saa käyttää ekaa aamuvirtsaa. CB:n digitestin ohjeessa taas lukee, että millon vaan mutta aamu ehkä helpoin, pitää olla 4h pissaamatta. Olikohan taas apteekin testi vai mikä niin luki etteri saa olla paljoa yli 2h virtsa rakossa ennen testiä.

 
Noniin mä tein uuden liuskatestin, nyt siinä on vähän väriä mutta niin heikko ettei ovista nyt varmaan muutamaan päivään tule. Ellei hormoni lisäänny yhtäkkiä sitten.. No nyt ei haittaa että mies on reissussa ja tulee huomenna takas. Pupuiltu ollaa kp 7 ja kp 11.
 
Uskomatonta miten tää raskautuminen voi olla vaikeeta. Eläimillä on kiima tyyliin kaks kertaa vuodessa ja sen kerran ku ne kuksii ni tulee koiranpentujakin jopa 10 kappaletta ;)

Sain kutsun pääsykokeisiin kouluun mihin oon hakenu jo monessa haussa ilman tulosta... eiks se oo se tyypillinen juttu, että just nyt jos pääsen siihen kouluun niin tuun raskaaksi..? No sittenhän tulen ja olisin niiiiiiin iloinen. Koulua ehtii käymään kyllä... ja kun yksi ammatti ja vakkariduunikin on niin no problem. Sehän tässä hulluinta jotenkin onkin, että meillä ois asiat vauvan teon kannalta niin hyvin, molemmilla vakkariduunit ja hyvä rahatilanne ja naimisiinkin menty just, mutta vauvat kun ei tilauksesta tuu...

Emmä onneks oo kauheesti murehtivaa tyyppiä ja osaan nähdä hyviä asioita tässäkin, että ei oo vielä lapsia, mutta se olis kyllä kamalaa jos ei niitä koskaan tulis... Ois se vaan niin kiva hoivata sitä omaa pientä. Tule nyt vauva meille kaikille halukkaille =)

Onneks on tälläinen palsta missä voi purkaa tuntojaan niin pysyy "normaalielämässä" järki päässä ;)

Voi kun joku nyt plussais ni sais taas toivoa. Alkaa kyl usko mennä ku aina vaan ne menkat tulee kuitenkin.
 

Yhteistyössä