Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

MAANANTAI 28.9.2009


Nimi...........................kp:t...............yk...........haaveissa.......apuna

Devi....................64/27............yk10..........esikoinen.......Terot
Areliina...............63/27............yk 9.................................Terot
Kipinäkenkä...... 63/28............yk4............esikoinen......Clomit
Miukula............ 58/?.......yritystä -05 asti.esikoinen..terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
rusina85.............57/31............yk 13.........esikoinen.......Terot
Nasu-76......... .. 50/21-26.......yk3...........esikoinen
IlonaG.................35/28-29........yk??..............................Luget
Kapa................ .34/32-34.........yk8.........esikoinen......Clomit
Moonshadow... ...33/??.............yk?...........toinen...........Clomit
Ella-83............... 31/24-26.......yk11..........kolmas.........Homeopatia
Ansku-82.............24/30..............yk10.............................Clomit
Patricia................24/??.............yk??.........esikoinen.....Terot,clomit
Syyshortensia.....21/24-30........yk9..........toinen............Terot
Neitim.................20/??.............yk?............neljäs............Clomit
ärrieri..................18/??.............................kolmas...........Clomit
Titityy80...............14/28.............yk5...........esikoinen......Terot,Clomit
wannabemama.....8/30-50........yk10..........esikoinen
Yöperhonen..... ....4/28............yk21.........esikoinen......Terot
Nallekarkki................................................ toinen






Haamuilijat:
[/url]


Taustalla

Purmeli83
höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Upelankali
Äitee73


Plussanneet:





Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa
Garden............................................. yk2............toinen
Alisa84..................26.5.10.................................Esikoinen
Kesäleijona
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?


 
Mä oon muutaman kerran mittaillu lämpöjä tässä, niin sillä perusteella en ole ovuloinut. Ovislimat oli kp 18-20, josta laskin oviksen olleen kp 20, sen perusteella vuoto alkaisi kp 33 eli yluhuomenna. Testiä on ihan turha tässä enää tehdä ainakaan ennen tota päivää. Oireitakaan ei ole sen kummemmin mihkään suuntaan..
 
Hei,

paljo oli tullu tekstiä ku en koko viikonloppuna päässy kirjotteleen. Koin elämäni kamalimman krapulan eilen. Lauantaina lähdettiin käymään ulkona enkä juonu ku pari siideriä niin se veti mun pään ihan sekasin (olin kännissä jo puoliskan tölkin jäljiltä) ja sunnuntai aamuna heräsin maailman kamalimpaan oloon. Pää oli kipeä ja oksetti ihan kamalasti. En päässy koko päivänä ylös sängystä. Sanoinki miehelle, et jahka saadaan noi hoidot käyntiin niin toivottavasti tärppää nopeesti sillä mulla ei oo enää mitään käyttöö tuolla baarissa enää. Ku ei osaa juoda niin ei osaa juoda.
 
Heissan,

Voisin tulla tännekin pinoilemaan, kun kerran ollaan menossa hakemaan apuja pian. :)

Olen pitänyt palstailutaukoa jo keväästä asti, ja nyt tuntuu siltä, että jaksaa taas ihmetellä!

Taustaa pikaisesti: Ollaan oltu ilman ehkäisyä reippaan vuoden päivät, tarkemmin sanottuna 1v ja 3kk. Naimisiin mentiin kuukausi sitten ja nyt päätettiin "ottaa härkää sarvista" ja marraskuun alussa mennään sitten tutkimuksiin, missä katsotaan siis molemmat, tutkitaan siemenneste, ym. ja toivottavasti jotain selviää, tai ainakin saadaan jotain tukea. :)

Täällä on nyt kp 28/~28 ja haaveissa esikoinen :heart:
 
Gardenille paljon onnea plussasta! Toivotaan että tästä seuraa kunnon plussapuhuri tähän ketjuun :whistle:

ON: Sain tänään vihdoinkin ne Terot, ja ensimmäinen nappi on jo naamassa. Nyt vaan odotellaan että kuurin loputtua viimeistään menkat alkais.

Hoitaja sanoi että jos kunnon vuoto alkaa kesken kuuria, niin voi lopettaa kuurin, mutta jos vaan tiputtelee niin kuuri loppuun.
 
Mulla on tuntunut jo viikon verran menkkamaista jomotusta alavatsalla, siitä asti kun alkoi ovisnippailutkin. Miksei tämä lopu, oviksen pitäisi olla jo ohitse? Aikaisemmin minulla on ollut kaiken maailman raskausoireiksikin tulkittavissa olevat pms-oireet niissä kierroissa, joissa tärppiä ei tullut. Siinä kierrossa kun tärppi tuli, minulla ei ollut yhtään mitään oireita. Joten toivoisin, että tämä menkkajomotuskin menisi pois niin voisi olla toivoa edes tärpistä... :/
 
Mulla kanssa on taas alkanut jomottelmaan ja selkää sattuu välillä. Olisiko täti tulossa viimein.. Tosin, jos en ole ovuloinut voihan sekin vielä tulla, tai sitten ei. Yleensä nänniarkuus on varma merkki tädistä, nyt ei juurikaan arista..
 
Arvelin tulla tänne kysäisemään kun teillä tästä ehkä vähän enemmän kokemusta, eli oon menossa torstaina lääkäriin kierroistani (nyt kp 65) niin jos mulla sattuu ennen sitä lääkäriä alkamaan menkat niin tutkiiko ne silti täysin, eli tekeevätkö sisätutkimusta tai mitä nyt tekevätkään?
 
Oon tässä nyt taustaillu tovin, mutta seurannut kuulumisianne! Onnea plussanneille! oli pakko tulla purkamaan tätä epätoivoa, kun tuntuu etten jaksa enää....keskenmenosta nyt yhdeksän kuukautta (ja sitä raskautta odotettiin yli vuosi) ja tuhottoman monta clomi ja femar- kiertoa takana...tuloksetta...Lokakuussa tulee 2 vuotta yritystä..2 vuotta!!?? Miten mun pää on ees kestänyt tänne asti?! Ja joka helkatin kierrossa tiedän jo viikko oviksen jälkeen, ettei taaskaan oo tärpänny. Samat PMS oireet ja tahmea valkovuoto kertoo mulle ettei taaskaan..ei vieläkään vauvaa.
Tää on niin raastavaa. Ens kierrossa alkaa piikitykset, mutta toivo alkaa jo hiipua...Mitäköhän eroa noilla piikitettävillä hormooneilla ees on clomeihin verrattuna? Samaa myrkkyä ilman tulosta..
Sori tää tilitys, mutta tänään on huono päivä... :'(
 
MAM2: :hug: Yritetään me molemmat pitää toivoa vielä yllä, vaikka ymmärränkin tuntemuksesi. Meillä tosin yritystä alla vuosi, ja tammikuussa oli sitten se tuulimunaraskaus jonka jälkeen ongelmat tuntui alkavan. Päätös raskaudesta on kuitenkin tehty jo puolitoista vuotta sitten kun piti luopua kaikista reumalääkkeistä ja sitten vaan odoteltiin lupaa yrittää raskautta.

Miulla on lääkemielessä sama tilanne edessä kuin sinullakin. Seuraavassa kierrossa aloitetaan pistelemään että saataisiin siellä munasarjoissa jotain tapahtumaan. Clomit alla ja sitten kp8 ultran jälkeen varmaan piikit, jos mitään ei ole tapahtunut.

Tsemppiä! Älä vielä luovuta, keinoja on jäljellä :)

Kävin tänään siel diabetespolilla ja oli puhetta niistä Metformineista. Tämä d-lääkäri oli sitä mieltä että voidaan aloittaa mutta halusi vielä toisen sisätautilääkärin mielipiteen. Epäili kuitenkin että mitään estettä niiden aloitukselle ei olisi.

Muutapa tänne ei sitten kuulu, Teroja napsitaan ja toivotaan että niistä on apua.

Sen verran oon laskeskellut, että mahdollisesti menkat vois alkaa lähellä seuraavan viikon loppua... Mitenhän jos kp1 on esim lauantai tai sunnuntai, voidaanko se aukiolotutkimus tehdä muilloin kun silloin kp8? Onko se niin päivän päälle...? :attn:
 
TIISTAI 29.9.2009


Nimi...........................kp:t...............yk...........haaveissa.......apuna

Areliina...............64/27............yk 9.................................Terot
Kipinäkenkä...... 64/28............yk4............esikoinen......Clomit
Miukula............ 59/?.......yritystä -05 asti.esikoinen..terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
rusina85.............58/31............yk 13.........esikoinen.......Terot
Nasu-76......... .. 51/21-26.......yk3...........esikoinen
IlonaG.................36/28-29........yk??..............................Luget
Kapa................ .35/32-34.........yk8.........esikoinen......Clomit
Moonshadow... ...34/??.............yk?...........toinen...........Clomit
Ella-83............... 32/24-26.......yk11..........kolmas.........Homeopatia
Sharona...............29/28........yritystä 1v 3kk.....esikoinen......
Ansku-82.............25/30..............yk10.............................Clomit
Patricia................25/??.............yk??.........esikoinen.....Terot,clomit
Syyshortensia.....22/24-30........yk9..........toinen............Terot
Neitim.................21/??.............yk?............neljäs............Clomit
ärrieri..................19/??.............................kolmas...........Clomit
Devi....................17/27............yk12..........esikoinen.......Terot, Clomit
Titityy80...............15/28.............yk5...........esikoinen......Terot,Clomit
wannabemama.....9/30-50........yk10..........esikoinen
Yöperhonen..... ....5/28............yk21.........esikoinen......Terot
MAM2........................................yk 9..........esikoinen......clomit, femar
Nallekarkki................................................ toinen






Haamuilijat:
[/url]


Taustalla

Purmeli83
höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Upelankali
Äitee73


Plussanneet:





Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa
Garden............................................. yk2............toinen
Alisa84..................26.5.10.................................Esikoinen
Kesäleijona
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?


 
Tarkistakaa merkitsemäni tiedot (erityisesti yk:t) ja täydentäkää mulle kiertopäiviä sun muita. Saatoin äsken päivityksessä vähän seata. :ashamed:

Tervetuloa uudet! :wave:

Laura: Saattaa riippua lääkäristä haluaako tarkistaa tilanteen vuodosta huolimatta. Mulla on tsekattu, kun tuhruttelin ja tiputtelin, joiden vuoksi gynelle marssinkin. Toivottavasti saat avun. Tsemppiä!

Mam2: :hug: Täällä saa purkaa tuntojaan. Jaksua!

Devi: mukava kuulla sinusta. Toivottavasti clomit auttaa.

on: eilen järkyttävä närästys iski. Muuten ei mitään. Menkkoja odotellessa.
 
MAM2 Voimia! :hug: Nuo piikitettävät hormoonit ovat hieman jytympiä aineita ja saavat aikaan parempi laatuisia munasoluja, jos oikein muistan, ne ei ohenna limakalvoa kuten clomit. Hyvänä esimerkkinä olen minä itse. Clomeilla ei saatu vastetta ollenkaan, mutta piikityksillä saatiin 2 munasolua kasvamaan ja heti ekassa piikityskierrossa r-testi näytti plussaa. Nyt vain jännitän, että kasvaako tuolla masussa mitään...
Tänänä käyty ultrassa (kun gyne halus) ja ihan liian aikasta oli, en saanu muuta kuin surua ja huolta niskaani. Kohdun sisällä näkyi jokin pieni piste, mutta gyne ei voinut olla varma, onko se elämän alku :ashamed: Viikon päästä hcg mittaus ja 2 viikon päästä uusi UÄ.. Odottavan aika on pitkä.
 
Huaah...niin meikäläinenhän on ovuloinut ihan hienosti jokaisessa clomi kierrossa,välillä jopa 2 munasolua puhjennut...eli sen takia olen kovin pessimistinen noiden piikitystenkin suhteen...jospa sieltä sitten tulisi parempi laatusia soluja, että jos tärppi käy, ei mene sen takia kesken. Tiedä näistä...
Alisalle jaksuja!
 
Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa ja uusille Tervetuloa joukkoon!
Ella: Voihan se kuules olla, ettei kurvaakaan!! Mä luotan siihen ;)
Alisa: Oot ollut varmasti vaan liian ajoissa - koeta malttaa pari viikkoa piinaavaa odotusta..plaah! Voimia!
Yöperhonen: :hug: , voimia ja tsemppiä tähän uuteen kiertoon.

ON:Tänään oli varhaisultra ja siellä näkyi se pikkiriikkinen maailman ihanin asia..sydän sykki meille <3 Nyt voin ainakin hiukan lopettaa stressaamisen ja koettaa asennoitua siihen, että kyydissä pysyy. Toukokuun 20 pv:n tienoilla LA. Neljäs Clomi-kierto (+Terot) toivat sitten sen toivotun tuloksen.
 
Tänään käytiin miehen kanssa gynellä. Lähete lähti OYSiin IVF:n. Nyt molemmilla on erittäin huojentunut ja hyvä mieli. Luomuna luonnollisesti yritetään siihen asti, et IVF on mutta ainakin asiat on lähteny nyt eteenpäin. Vähensi ainaki tosi paljo stressiä ku ei tarvi "kellon tarkkuudella" peittoja heilutella.
 

Yhteistyössä