Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Adalmis, kuulostaa hyvältä! :) Huomenna äkkiä r-testin ostoon! Mulla ainakin (sillon kun esikkoa odotin) niin myös ovistesti näytti todella vahvan plussan. Pakko oli testata sillon, että pystyykö ovistestilläkin testaamaan raskautta. Peukkuja!!

ON: Kp 7/30-35 ja viimeinen clomi otettu, viimeisestä clomikierrosta. En tiedä kannattiko, mutta söin tässä kierrossa clomit kp 3-7 enkä kp 5-9 niinkuin aina ennen. Laskeskelin tuossa, että menkat ois just ajoittunu häiden aikaan alkaviksi, jos olisin syönyt clomit samoilla kp:llä kun ennenkin. Nyt siis toivon oviksen olevan aikaisemmin, kun clomitkin syön aikaisemmin. Meillä siis häät tiedossa ens kuussa. :) Joku muukin oli menossa naimisiin, en nyt muista nimimerkkiä, mutta siis onnea heillekin! :) Mä oon jotenkin nyt tosi pessimistinen tämän viimeisen kierron suhteen. En usko että onnistutaan. Aikeissa olisi soittaa gynelle ja pyytää lisää clomeja. Suunnittelin, että pitäisin kuukauden tauon tämän kierron jälkeen, söisin silloin kaapissa olevat divinat että menkat pääsis tulemaan ja sitten elo-syyskuun vaihteessa taas clomeja. Saas nähdä suostuuko.
 
Aamupäivästä tehty raskaustesti näytti selkeetä kahta viivaa :) Aivan järjetöntä! Ei voi tajuu ^_^. Nyt vaan supertoivomukset että vaavi pysyis matkassa.

-erittäin sekava Adalmis ja möttönen 4 viikkoo 1 päivä
 
Onnea Adalmis :heart: Tarrasukkia pikkuiselle mukaan :)

ON: Nyt eletään kp 35/36... Tosin uskon kierron sijoittuvan kp 38-40 kun ovistesti näytti plussaa kp:t 19 ja 20.. Välillä vattassa juilii siihen malliin että aivan niinku menkat olis alkamassa mutta sitte taas toisaalta rinnat on niin arat, etenki nännien ympäristö että epäilen että viittaako se raskausoireisiin..? ..ainakin edellisessä raskaudessa oli juuri sama "oire"... Noh, toivossa on hyvä elää.. Pettymyshän se on jos se täti sieltä ilmestyy.. :|
 
Nyt se on todistettu, että ihmeitä tapahtuu. Tein eilen raskaustestin ja se näytti PLUSSAA! En vieläkään voi uskoa tätä todeksi, olin jo ajatellut niin, ettei ilman apua meille lasta tule. Puolentoista vuoden yritys ei mennyt sitten hukkaan, toivottavasti helmikuussa saamme palkinnon pitkästä yrityksestä.

Teille kaikille oikein paljon tsemppiä ja plussatuulia. Minut kai voi sitten siirtää sinne plussanneisiin :whistle: :D
 
21.6.2010 MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



E2vm86.............yk 2...........................................KP 72/27-35
Nasu-80.............yk 13........................................KP 68/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 68/31-42
Jessie82............yk 15.........................................KP 40
sasuma..............yk 16........................................KP 36/36
Napakissa..........yk 4.........terot..........................KP 28/24-29
Tiijona.................yk 2..........................................KP 26
Siffis...................yk 14........clomit........................KP 25/30
niuku.................yk 9........metut, femoston.........KP 24
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 17/28
Kirsikka09....... ...yk 5........clomit.........................KP 16/30
TaCa..................yk...........koti-inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Kinsella...............yk 8kk...........clomit...................KP 24/
Diinu....................yk 4..............clomit...................KP 9/30-35
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Christie................yk 3..................clomit, inssi.......KP 66/23-28
Teto....................yk 4....inssi syksyllä, Luget.........KP 45


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit.................KP 27/25-34




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Hlemmur, Miuku84, Dora2010, wannabemama, Krizze





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)

Toukokuussa: kipinäkenkä (yk 1,5v), toive81 (yk 7), neulainen (yk 3), Calypso (yk yli vuosi)

Kesäkuussa: Adalmis, memmiliini (01/09 asti)





_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.




 
Niinhän siinä sitten kävi että raskaustesti tuli malttamattomana tehtyä... Täällä siis haamuillaan!! :) Haamu tuli enne kuin testiaika oli mennyt umpeen :) Ihan sekasin täällä... Täytyy odotella vielä parisen päivää että sais sen haamun vahvistettua vielä kunnon plussaksi... :heart: :heart:
 
Memmiliinille suuret onnittelut! Ja sasumalle myös :). Toivottavasti haamu vahvistuu!

Mä sain flunssan viikonloppuna ja oon tänään sit kähissy himassa. Pelkään joka yskäsyllä että vatsassa menee jotain rikki xD. Ihan hassu olo :).

Adalmis ja möttönen 4+2

PS: Siirryn pikkuhiljaa odotuspuolelle, mutta enköhän täälläkin käy lukemassa teidän kuulumisia ja kertoilemassa omiani :)
 
Onpas täällä taas tapahtunut kaikenlaista :)

Tombatar: meillä meni julkisella puolella 2vk kun tulokset oli tulleet, mutta soittoaikaan meni sitten kk että kuultiin ne. Inhotti kun lääkäri periaatteessa tiesi ne jo kaksi viikkoa ennen meitä ja sitten piti venata niin kauan vielä ennen kuin sai soittoajan. Odottavan aika on niin pitkä...
Diinu: minä olen nyt ekaa kierto clomeilla ja söin 5-9, ovis vasta pv18. Seuraava kierto (jota ei toivottavasti tule), syön 3-5. Montako kiertoa olet jo clomeja syönnyt? Minulle sanoivat että kolme kiertoa kokeillaan ja sitten eteenpäin seuraavaan vaiheeseen.
Memmeliini ja Adalmis Onnea Teille molemmille, huippu homma!!! <3
Sasuma: jännätään sun kanssa ja toivotaan parasta. :)

ON: täällä sitä vaan odotellaan vielä viikko että tärppäsikö ekalla clomikierrolla vaiko eikö. En osaa oikein odottaa mitään. Itsestään etsii koko ajan joitakin oireita, mutta ei voi olla varma. Ainut mikä on selkeesti tavallisesta kierrosta poikkeavaa on kipeät nännit ja "kovettuneet" rinnat. Itsellä aika suuret rinnat niin huomaa hyvin miten ne ovat aivan erilaiset kuin normaalisti. Voihan se olla, että kroppa on sekaisin jo pelkistä clomeista ilman mitään raskauksiakin... En tiedä, vielä viikko venataa... Blaah!!!
 
Heips kaikille. nyt on menossa yk 14 ja 11/26-34 ja eilen olin sit jälkitarkastukses tuon aukiolotutkimuksen jälkeen, kaikki hyvin yritystä päälle vain, sain nyt sit ekat clomit ja ens kierrosta alotan ne, toivottavasti toimii ja tärppää :)
 
heips vaan tännekkin... eilen meni viimeinen femoston ja nyt sitten odotellaan tätiä kylään... nyt tän jälkeen en sitten femoja enää syö vaan siirryn takaisin siihen teroon... eli KP25/44? yk10
no niin nyt sitten on jo hääpäiväkin tiedossa... eli minusta tulee sitten 9.7 rouva.... sormuskin on jo jätetty kaiverruttevaksi...
 
Tein tössa äsken taas r-testin.. Haamua näyttää edelleen.. Minä tietenki huolestuin heti, ja piti täältä netistä alata kattelemaan kaikenmaailman sivuja :kieh: Mutta yhdellä sivulla luki että näillä raskausviikoilla mitä mulla nyt on niin se raskaushormonin tuotanto on vielä niin pientä... Ja tosiaan, menkatkin pitäis mun laskujen mukaan alkaa aikasintaan vasta perjantaina... :headwall:
Mutta nyt täytyy lähteä "iloisena" töihin :LOL:
 
Onpas täällä paljon plussanneita! Onnea adalmis, sasuma ja memmiliini :heart: (toiv. en unohtanu ketään?) Hirveästi tarrasukkia sinne teille, ettei pikkuiset putoais kelkasta!
Tsemppiä myös kaikille piinailijoille :)

Pikkaisen omaa napaa ennen mökille lähtöä: mulla nyt siis ilm. 30kp, MUTTA mulla on jo viikon ajan tullut sellaista ruskeeta vuotoa, mitä mulla aina tulee ennen menkkoja n. yhden-parin pvn ajan, mut nyt vaan on tosiaan tullu harvinaisen pitkään.. ja se vuoto on kuitenkin niin vähäistä, että terveyssiteillä pärjää aivan mainiosti eli ei tää nyt menkatkaan oo. Ja mulle on tosiaan gyne sanonu, että ekaksi kiertopäiväksi lasketaan se ensimmäinen punaisen vuodon päivä. Huvittavaa vaan se, että sit kun mulla se täti suvaitsee tulla vierailulle, se viipyykin mun luona sellaisen 8pvää ja sitä ennen on jo tässäkin kierrossa tiputellu tuota ruskeeta "ollakomenkatvaiei"-vuotoa yli viikon ajan, niin yhteensä mää vuodan mukavat kaks-kolme viikkoa :kieh:
Mut jos jotain positiivista, ainakaan nyt ei ilmeisesti ole tulossa mitään sadan päivän kiertoa!

Noh, nyt on purkauduttu, niin voi olla sit lopun juhannuksen miettimättä näitä asioita :)

Ihanaa ja aurinkoista juhannusta kaikille! B)
 
Humps! Kp2 / 28. Nii ai se vaan taas alko. Aukiolotutkimusten jälkeen tiputtelin aina menkkojen alkuun asti. Aikainen ovulaatio indikoi myös ajoissa alkavia mensuja ja näin sitten kävi taasen.

Sain todella nopeasti myoomanpoistoajan kun ajattelee että lähete laitettiin pari viikkoa sitten ja nyt on jo aika kuukauden päähän. Päästään sitten "JO" lokakuussa yrittämään taas uudestaan, josko jo tärppäis...
 
Onnea memmiliini, sasuma ja haaveileva! :flower:

Pahoittelut tippuneille! :(

ON: Taipaapi olla kp 18 menossa, jos oikein laskin. Oviksesta en yhtään tiiä millon on ollu, koska mulla ei ollukkaan ovistestejä kuin yksi ainut. Luulin, että olin tilannut, mutta en ollutkaan. Mieheltä sitten kysyin että mitä tehdään, käynkö ostamassa vai pupuillaanko jokapäivä ja mies valitsi viimeisen vaihtoehdon. :D Kp 13 tein sen yhden testin aika aika vahva viiva tuli, joten luulisin ovisplussan olleen kp 15-16. Pupuiltiin sitten kp 13-17 joten jospa niitä häntäheikkejä ois ollu oikeella hetkellä paikalla. Nyt katsotaan miten käy. Seuraava kierto pidetään sitten taukoa, koska eipä ole clomejakaan enää. Pitäisi soitella gynelle ja kysellä jatkosta.
 
Moikka!

Mie en olekaan tänne kirjoitellut sen jälkeen kun selvisi, että inssi siirtyy syksylle, enkä oikein nyt kesän aikana kuulunutkaan teidän joukkoon...

Vaan niinhän tässä taisi käydä, että meidän oli sittenkin tarkoitus saada vauva omilla soluilla, tein tänään aamulla dpo 11, kp 26/28, vain muutaman tunnin rakossa olleesta pissasta plussatestin :heart:

Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä että pieni pysyisi matkassa, ja me saataisiisn terve lapsi, mahdollisuushan on sen 75%....

Mutta nyt olen typertyneen onnellinen, pakkohan elämän on kantaa :heart:
 

Yhteistyössä