Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä


vaahtokarkkiunelma toivottavasti plussa vahvistuu :heart:
AaVee sulla on vissiin siirron jälkeiset piinailupäivät meneillään, plussatuulia :whistle:

:hug: kaikille, joilla täti on kurvannut paikalle tai testi ei suostu plussaa näyttämään

ON: tänään on kp 11 ja kävin clomien kontrolliultrassa, tuloksena 1 kpl n. 18 mm follikkeli ja toinen pienempi, joka ei kerkiä tosipeleihin mukaan. Viime kierrossa oli samoihin aikoihin kaksi n. 16 mm follikkelia, joten näköjään se vaihtelee kierrosta toiseen miten noi clomit vaikuttaa. Ovis sijoittunee viikonloppuun, joten nyt pitäis löytää romantiikkaa lauantaille ja sunnuntaille. Kunhan vain ei saatais koko perhe mahatautia, joka jyllää mm. tytön hoitopaikassa :/
 
Kipinäkenkä Olen vasta yhen kierron ajan noita pistoksia käyttäny, alotin kp 5 ja pistin muistaakseeni peräti 10 pvää puregonia ja sitten irrotuspiikki.. Mullakaan ei noista Clomeista ollu mitään apua, vaikka söin melkein maksimiannoksella :/ Onneks noi pistokset tuntuis auttavan hyvin, tai ei vielä tarpeeks hyvin kun en vielä raskaana oo :D Seuraavaa kiertoa odotellessa :)
 
Santtuli Verikokeiden lisäksi aukiolotutkimus oli eka ja mun tapauksessa viimeinen ku siitä löytyi syy lapsettomuuteen. Mulle lekuri sano, et se ei määrää mihinkään hoitoihin saati anna hormooneja ennen ku tuubat ja miehen sperma tutkittu.

Eilen oli siirto. Niistä munasoluista sitten vain 5 loppujen lopuksi selvisi. Niistä 4 oli top alkioita ja se yksi ihan hilkkua vajaa top. Joten hyvät alkiot saatiin aikaiseksi. Yksi siirrettiin ja loput pakastettiin. Kun oltiin päästy Oulusta kotiin (matkaa n. 200 km) olin niin kipeä, että pääsin vain kontaten kulkemaan. Otin särkylääkkeen ja kävin suihkussa. Se helpotti. Hetkeksi. Parin tunnin päästä sain samanlaisen kipukohtauksen. Sit lähdettiinkin sairaalaan. Sielä selvis, et on lievä hyper. Kotiin vaan lepoa ja nesteytystä. Yön aikana kolme samanlaista järkyttävää kipu kohtausta ja takas tänä aamuna sairaalaan. Labroissa ei mitään hälyyttävää joten kotiin taas. Saikkua puolitoista viikkoa, lepoa ja nesteytystä. Toivottavasti niitä kipukohtauksia ei tuu enää. Muuten on ok olo. Luget aloitin tänään. Toivotaan, et alkio ottaa ja tarraa ihan perkuleen lujaa kiinni. Mieluiten saa päästää irti sit 9 kk päästä. =)

terkuin, AaVee pp1
 
Heips!

Mahtuisiko tänne kuumeilemaan..?

Me haaveillaan kolmannesta lapsesta, meillä on 5½-vuotias ihana poika :heart: , ja taivaan kodissa enkeliprinsessa, tyttö kuoli 1½ vuotta sitten 2½-vuotiaana perinnölliseen etenevään aivosairauteen. Meillä on 25% mahdollisuus saada samaa sairautta sairastava lapsi, joten nyt yritämme lasta lahjoitetuilla siittiöillä inseminaatiolla.

Ensimmäin inssi tehtiin viime kuun lopussa, pp13 vaihtui tänään kp1:ksi, eli ensimmäinen inssi ei tuonut tulosta :( Kuvittelin jo olevani raskaana, pp7 tuli vähän vuotoa ja hirmuiset juilinnat, ajattelin kiinnittymisvuodoksi ja -kivuiksi, mutta pah, niin vain alkoi jo tiistaina pp11 tiputella ja tänään alkoi menkat kunnolla :/

Eli uusi yritys nyt: yrityskierto 2 ja kp1/26-32 lähti käyntiin. Toivottavasti ovulaatio osuu viikolle, että saataisiin heti toinen inssi tehtyä! Luomukiertoon siis tehdään.

Kun nyt saataisiin elävä ja terve pikkusisko tai -veli meidän pojulle, toinen odottaa niin innolla jo, on täysillä mukana meidän projektissa :heart:
 
AaVee - sullahan on loistavat alkiot saatu! Toivottavasti se yksi kyytiläinen nyt tarraa kiinni ja pitää lujasti kiinni seuraavat 9 kk :heart: Toivottavasti voit jo pikkuhiljaa paremmin :hug: kuulostaa pahalta kyllä eilinen!

vaahtokarkille toivon plussan vahvistumista :heart:

ja kipinäkengälle pahoittelut negasta :(

Teto - voi ei, olen niin pahoillani kokemastanne :hug: Mikään ei varmasti ole kauheampaa kuino man lapsen menettäminen! Tsemppiä!
 
Tervehdys taasen ;)

Ensinnä Tetolle tervetuloa porukkaan ja pahoittelut todella kaameasta menneestä ja hirmuisesti onnea tulevaan!

Minä tässä pohdin että pitäisköhän ottaa jo kuva itsestään.... Mulla on nimittäin maha kuin viidennellä kuulla olisin raskaana. Siis AIVAN HILLITÖN ILMAPALLO!!! Voi olla ihminen turvoksissa tai sitten näyttää todella siltä kuin olisi ronskisti raskaana. Olen siedettävän hoikassa kunnossa oleva otus ja nyt mun maha näyttää siltä miltä parivuotias muutaman tunnin lastenaltaan vettä juonut penikka tai sitten se raskaana oleva äiti siinä altaan reunalla. HUHHUH!!!

Olen minä syönyt leipää... paljon enemmän olen leipää syönyt kuin yleensä... Mutta ei tällasta mahaa voi tulla ruuasta!!! Alkaa olla kyllä kp:t ihan finaalissa... oliskohan huomenissa jo mensujen alkupäivä käsillä? Toivottavasti alkais ja poistais tän mahan... :D Olen nimittäin mainoksen uhrina vetäny aktiviaakin reilun viikon EIKÄ MUUTEN TODELLAKAAN AUTA jumankauta

:LOL:

En oo raskaana... oon vaan paksuna... :D
 
Yrittäjä83, mulla on ollut just tuollaisia raskausoireita!

Teton tarina on surullinen :hug: Mutta toivotaan teille erityisen paljon onnea tähän projektiin! Terevtuloa mukaan!

Oma napa: Nyt sitten niitten liuskatestien jälkeen tein apteekin oman. Liuskatestejä piti katsella tooosi tarkkaan kirkkaassa valossa että jotta näkyi ja herkkyys oli kuitenkin 10. Nyt sitten kp 30/28-29 apteekin testi, herkkyys 25 näyttää tältä... ei nyt hirveän vahva vieläkään...voi kun se siiitä vahvistuisi! "Onneksi" lähden tänään kaupunkiin lapsen kanssa lääkäriin niin saan vielä uuden testin samalla...omilta kyliltä sitä kun ei voi ostaa.... ;)

 
vaahtokarkkiunelma: ONNEA! :heart:

Teto: Hirvittävän ison menetyksen olette joutuneet kokemaan! Tervetuloa! =)

ON: kp1/34 yk.2 vois laittaa. Niin se vaan aina asettuu tuo mun kierto tuohon 34:een ilman teroja. Yritän tässä muutaman kierron ilman teroja ja sitten viiden kuukauden päästä pitäis alkaa hankkiutumaan tutkimuksiin.
 
vaahtis> ONNEA!!! :flower: :flower: :flower:

Tää ilmavoimahyökkäys on kyllä niin tavaton jysäys minun kropalleni että tein tänään jopa kaapissa lojuneen testin sen vuoksi ja puhdasta negaa se näytti... Eli maanantai aamun punaista yllätystä odottelen... Pitäis kyllä alkaa aiemmin mutta jostain syystä se vaan aina tulee maanantai aamulla :D

Hitsi kun nyt plussailis muutkin niin sais kunnon toivonkipinän aikaan... jos vaikka kaikki hypättäis kerralla seuraavaan postilootaan :D
 
Tervehdys kaikille uusille ja vanhoille!

Täällä kp 2. Minut saa laittaa taustailemaan ainakin lapsettomuuspolille odotuksen ajaksi.

Yritän ajatella positiivisesti. Jos olisimme saaneet vauvan aluille viime vuonna, en olisi saanut uutta työpaikkaani. Uusi työ pitää nyt niin kiireisenä, ettei vauvan tekoa niin paljon ajattelekaan...

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!
 
Onnea Vaahtokarkkiunelma :heart:

Täällä vatsan turvotus on aikastalailla kova! :LOL: Aamulla taas yksi kova kipu kohtaus tunti siitä toinen mut pienempi. 400:lla särkylääkkeellä on kuitenki selvitty! PP 2 (kirjoitin eka kp vanhasta tottumuksesta :D ) eikä tietenkään vielä mitään tuntemuksia. Se on kyl jännä, et luget parantaa sitä vatsan kipuilua...
 
hmm... viestini katosi....

Niin päivitin vaan kp 1 tähän listaan.....

Nyt tulee sitten oikeesti se maaginen ja pelottava vuosi täyteen... huhtikuussa kun nakkasin renkaan pois... (eli tuleeko sitten vasta ensi kuussa oikeesti se vuos?

Tarttis kuitenkin varmaan alkaa pohtia sitä ajan varaamista.... Mistäs aloittais...
 
Heip,

Ilmoittaudun vaan, mitään kummempaa raportoitavaa ei liene. Nyt kp 12 ja eilen tein ovistestin, jossa haalea viiva eli negaa vielä näyttää. Jännittää tuleeko ovista ollenkaan. Seurantaultra on maanantaina ja sen jälkeen, jos clomit näyttää toimineen alkaakin jännittävä oviksen odottelu. Tuntuu, että oon nyt pari päivää ollut lähes oireeton eli ei kuumia aaltoja tai kipuja, väsyttänyt on ihan hirveästi ja nestettä tuntuu poistuneen aika paljon myös... Paino on laskenut clomien aikana 1,5 kiloa...

Ai niin, onnea hirmuisesti Vaahtokarkkiunelma! :heart:

Ellan varhaisultrakuulumisia odotellessa...

Ihanaa viikonloppua kaikille kuumeilijoille!
 
Kiitos kaikille onnitteluista, vaikka en jotenkaan itse usko tähän hommaan, enkä varmaan usko ennen raskauden puoltaväliä, niin kun olen asennoitunut negatiivisesti... :ashamed:
Tänäänkin kun olin shoppaamassa, oli pariin otteeseen sellainen olo, että menkat alkaa ja ihan justiin lorahtaa, vaikka muistan kyllä tosi hyvin esikoisen ajoilta että siltähän se tuntui...

Yrittäjälle kovasti tsemppiä!

Kirsikka: Aika jännä että sulla on clomien kanssa paino pudonnut. Minut ne turvotti pahasti ja kiloja tuli varmaan pari per kierto...

 
Kiitos tervetulotoivotuksista, mukava kun voi johonkin purkaa ajatuksiaan hoidoista, kukaan ystäväkään kun ei ole näitä (onneksi) joutunut kokemaan!

Onnea Vaahtokarkkiunelma :flower:

Itsellä on vähän usko hukassa ovulaation saapumiseen ajoissa, edellisessä kierrossa tuli ovisplussa vasta kp17 ja samana päivänä tehtiin inssi kun oli perjantai. Toivottavasti nyt tulisi ajoissa, jos pääsisi vasta lh-huippua seuraavana päivänä inssiin... Toivottavasti ei vaikuta tämä ovikseen kun nyt olen kipeänä, syksyllä kun sairastin sikainfluenssan, kierto meni ihan sekaisin, eikä itseasiassa vieläkään ole ihan normaali kun aiemmin oli melkein kellontarkka...

Kp3 ja aika mataa... Jospa se aika kuluisi nopeammin kun hoitolapset tulee maanantaina loman jälkeen :) Jos siis tervehdyn siihen mennessä...

Ahdistaa lievästi rahankin meno, kaikkien ultrien (3kpl) ja ovistestien ja matkojen kera meni melkein 800 euroa ekaan inssiin ja nyt heti uudestaan, hui :$ Noh, kyllä se lopputulos on sen arvoinen :heart:

Hyvää viikonloppua :)
 
Onnea, vaahtis! :heart:

Teto Lämpimästi tervetuloa! Sun kokema vetää kyllä todella sanattomaksi ja surulliseksi. :ashamed: Toivon todella, että inssi toisi teille pian plussan! :hug: Kyllä se vaan noihin insseihinkin menee rahaa aika pirusti, hui! Toki lopputulos on takuulla kaiken arvoinen.

Toive Ihana että sait lääkäriltä positiivisia uutisia! Varmasti epätoivo kalvaa mieltä, mutta koita sinnitellä ultraan asti! Tsempit! :)

Kirsikka Ei mullakaan mitään kovin suuria oireita viimeksi clomeista tullut ja silti ne toimi niinkuin pitikin. Uskon, että sulla kans toimii! Toivottavasti maanantain ultra tuo hyviä uutisia tullessaan!

yrittäjä Höh, harmi kun menkat kurvasi paikalle. :(

ON: Kp 4/30-32 menossa (kun ollaan näköjään käännytty sunnuntain puolelle). Toka clomi aamulla naamaan. Tässä on nyt tätä tylsää öllöttelyä ennenkuin pääsee tikuttamaan ovista. No, eipä kerkee tylsäksi elämä käymään kun ton esikon perässä päivät juoksee. ;)
 
14.3.2010 SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



AaVee...................yk 15......IVF.............................PP 4 (siirrosta)
Santtuli.................yk 2,5v...puregon, pregnyl.......KP 43/30
Nasu-80.................yk 11.......................................KP 27/26-34
Hlemmur................yk 7........clomit........................KP 24/
Mahdotontako.......yk...........clomit...(1. yht)..........KP 22/30
Kirsikka09..............yk 2........clomit........................KP 13/
Siffis......................yk 11........................................KP 13/30
wannabemama.....yk 14.......terot.........................KP 9/32-33
Miuku84................yk 9........vyöhyket, homeop.....KP 6/27-28
yrittäjä83..............yk 1v.......lugesteron................KP 2/28
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...KP 1/28
TaCa......................yk...........koti inssi, clomit.........KP
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Calypso.......................yli vuosi........clomit..........KP 15/29
Nallekarkki...................yk 2.................................KP 8/27
Diinu............................yk 1..............clomit..........KP 6/30-32
minime.........................yk 2..............terot...........KP 3/34



HAAVEISSA KOLMAS



Christie...............yk....................clomit, inssi.....KP 19/26
Teto....................yk 2.................inssi................KP 4




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2, Nyynyy, memmiliini





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14), Toive81 (yk 6)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8)




_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.


[/quote]

 
Onnea Vaahtikselle plussasta, ihanaa! :heart:

Myös miunkin puolesta Tetolle tervetuloa porukkaan! Raskas taival on teillä takana :hug:

ON: Miule vois päivittää kp 2 huomiselle. Vuoto alkoi eilen illalla pienellä tuhruilulla ja nyt vuotaakin sitten jo ihan kunnolla, ja kivut on sitä luokkaa. :|
 
Päivitin listaa kun sitä ei oltu päivitetty pitkään aikaan. Toivottavasti meni edes sinnepäin :wave:

Joku muu voisi ottaa pallon päivittämisestä kun itse en enään joka päivä ehdi. Listan lopussa on ohjeet päivittämiselle :)

Aavee - Laitoin sulle listalle piinapäivät (PP). KP:t kun ei meidän tilanteessa mitään kerro :) Onko muuten mitään oireita?

kipinäkenkä - olen pahoillani että menkat alkoi :hug:
 

Yhteistyössä