Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

silent hyvä pointti, piti oikein käydä kattoo et mitäs mä kirjotinkaan... ;) Testailuja en oo ees miettinyt, kun en halua niitä negoja katella, että aika reippaasti sais yli mennä, että testaan... Onnea myös sulle tähän kiertoon :)

Toive pidän sulle peukkuja!!!
 
Ei sitä sitten tiedä kuka puhuu ja mitä noista testeistä. Gyne sanoi myös että hänen mielestään liian herkkä testi ku näyttää liian aikaisin vaikkei menkat oo ees myöhässä. Ja niin mulle on aina näyttänyt viikkoo ennen ku menkat pitäis alkaa niin +on tullut.... Tosin hcg:n määrä on jokaisella yksilöllinen niin eihän sitä voi keskenään verrata.
 
Huomenta tytöt :wave:

Silent: Mulla oli esikoisen kohdalla juuri tuota tolkutonta valkkaria, joten tosiaankin voi olla oire raskaudesta. Ja sitä mä yritän epätoivoisesti nytkin bongata kun se on mun mielestä aika vahva merkki ;)

Mä olen kanssa ollut aika ihmeissäni noitten r-testien herkkyyksien kanssa. Jossain 10 tarkassa lukee että sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa, samoin lukee just apteekin omassa. Jossain taas lukee että jo paljon aiemminkin. Ota noista sitten selvää!

Oma napa: Tänään on menossa kp 22. Eikä oireita vieläkään. Toivotaan että tosiaan käy noin kun silent sanoi, oireettomuuskin voi olla hyvä juttu...Eilen illalla vihlaisi alamahasta oikein lujaa, pienen hetken, ihan menin kaksin kerroin. Mites se oli joku kiinnittymiskipu tms, eikäs se ollut joku 6-7 pvää ovulaatiosta? :whistle: (yritän kovasti kehittää merkkejä :ashamed: ) Ja nukkuminen on ollut nyt muutaman yön tooooosi levotonta. Huoh! Niin haluisin pois töistä ja mammalomalle ja pikkuisen käärön kainaloon. Millään ei tunnu työmotivaatio riittävän enää kun vaan haaveilee siitä vauvasta.
Huomenna on progesteroni-verikoe, sitten kuulee, onko clomeja syöty 2 kk turhaan...

Missän maaliskuun plussauutiset oikein viipyvät!!??
 
Sain kuin sainkin sen hCG testin verestä, toka otetaan maanantaina niin se kertoo sitten paljon. Ultrassa ei odotetusti näkynyt mitään, vain paksuuntunut limakalvo ja jotain pientä mistä ei voinut varmduulla sanoa mitään. Kohdun ulkopuolisen sai suljettua pois, jes! Ostin sen viikkonäyttösen ja teen sen aamulla sitten. Jos se edelleen näyttää 1-2 viikkoa niin olen sitä mieltä, ettei kyllä sitten hyvältä näytä ja voin odottaa vahvistusta verituloksista, mutta näillä mennään...
 
Onnellinen x5:Kiitos, sain ton 1-2 viikkoa raskaana maanantaina vaikka olisi pitänyt näyttää jo 2-3 viikkoa...Mutta tein testin päiväpissasta vaikka siinä painotetaan tekemään aamupissasta, mutta hätänen olin, huomenna siis teen sen oikeaoppisesti :) En mä paljon elättele toiveita, että olisin normaalisti raskaana, ei vaan yhtään sellanen olo, ihanaa kyllä olisi, mutta on ollut menneessä niin paljon vastoinkäymisiä, että olisi kyllä huippua jos nyt menisi hyvin. Mutta, mutta...perus pessimisti kun olen niin en päästä itseäni leijumaan taivaisiin :ashamed:
 
Silent whisper Tuo Divina on sellainen hormoonilääke, jota käytetään yleensä vaihdevuosipotilailla. Sisältää estrogeeniä ja keltarauhashormoonia. Mulla käytetään siksi, koska ultratessa kohdun limakalvo oli todella ohut ja mahdollisen alkion kiinnittyminen olisi varmempaa tämän kuurin syömisen jälkeen kun limakalvo on paksumpi.

Ei oo menkkoja vieläkään kuulunu vaikka viimesen tabletin otin maanantaina. Odotin, että keskiviikkona alkaisi, mutta ei. :ashamed: Harmittaa, kun venyy noiden clomien aloitus. Eipä auta kuin odottaa. Teroluteista menkat alkanu aina kaksi päivää viimeisestä pilleristä.
 
Silent Sulla alkaa piinapäivät oleen kohta kasassa. Toi valkkarihan on oikein hyvä merkki. Nyt pidetään peukut pystyssä! :heart:

Toive Mitä se testi tänään näytti?

ON: Tänään kolmas (ja viimeinen) ultra. Saa nähdä onko mun vauvan alut kasvanu. Toivottavasti. Tänään saa myös tietää minä päivänä on punktio. :) Palailen kertomaan ultra kuulumiset muutaman tunnin kuluttua. :)
 
Jep ultra takana. Massiiviset munasarjat kuulemma.. Hyperin vaara... ja onko ihme. Oikeella puolella 14 munasolua. 8 11mm-14mm, 1 15mm-16mm ja 5 > 17mm (muistaakseni 3 yli 20mm). Vasemmalla 14 munasolua 1 8mm, 6 11mm-14mm, 4 15mm-16mm ja 3 > 17mm. Maanantaina punktio! Nyt vaan soitteleen apteekkiin jos ne ottais takas ne turhaan ostetut Fostimonit. Tuskin ottavat...
 
Moi taas!
Kyllä se vaan siltä näyttää, ettei mun raskaus ole normaali :'( Viikkotesti näytti edelleen sitä 1-2 viikkoa ja koko yön pidätin pissaa, joten laimeaa se ei missään nimessä ollut. Olo on surullinen, mutta kyllähän tätä olen koko ajan vaistonnut ettei kaikki ole kuten kuuluu. Oireiden puuttuminen, siis lähes täysi, on aika selvää. Mä rukoilen, että vuoto alkais spontaanisti, ettei tarttis ottaa tyhjennyslääkkeeitä. Mutta en aio odottaa vuodon alkamista viikkoja.Hoidan asian pois päiväjärjestyksestä Suomessa sitten ensi viikon jälkeen. Jouduin kertomaan asiasta nyt äidilleni ja anopille koun tänne tulevat, sillä tarvitsen apua tyttären hoidon kanssa, koskaan kun ei tiedä joutuuko myös kaavintaan.
Menen nyt maanantaina vielä toiseen verikokeeseen, että tiedän onko arvo laskemassa, vaiko paikallaan vai mitä tapahtuu. Mutta en usko enää mihinkään ihmeisiin, kyllä tää on nyt tässä :'(
 
Menkkojen pitäis alkaa tänään... yleensä alkaa aamulla ja nyt ei vielä näy. Tosin enhän mä tikuttanut tässä kuussa, et ihan varma en voi oviksesta olla. Varmaan typerä sanoo näin, kun menkat alkaa heti sen jälkeen, mut ois vähän raskaus olo... Tissit on ollu tasasen hellänä jo kaks viikkoo ja tuntuu, et aina ilta ja yö aikaan enemmän turvoksissa ja kipeet. Närästystä ja ilmailua ollu kans parisen viikkoo... Mahan nippailuja myös nyt enenevässä määrin. Mutta testiä en kyl tee ennen kun menkat tooosi myöhässä ja ois jotain muutakin oiretta.

Niin ja se vielä, että rintojen verisuonet aika selvät... Nouseekohan muuten joku hormoonitaso iltaa kohden, kun ne tissit silleen iltaa kohden kipeytyy?

No, mutta nyt kun sanoin et tuntus jotain tapahtuneen niin eiköhän vastauskin pian tule suuntaan tai toiseen.

Toive pidän sulle peukkuja, älä vielä luovuta jookos!
 
wannabemama:Oi, pidän kovasti peukkuja plussan puolesta, hus pysyköön täti susta kaukana seuraavat ainakin 10 kuukautta :D

Onnellinen x5:Juu ne otti eilen verestä hCG:n, mutta tää on niin käpykylä, että ovat tämän päivän ja viikonlopun kiinni. Maanantaina ottavat toisen verinäytteen. Tulokset saan joko ti tai ke. Jos raskaus olisi normaali, niin nyt olisi menossa 5+1, mutta testit ei vaan vahvistu yhtään. Esikoisesta kun ne viivat vahvistui heti, ja oli jotain oireitakin. Kiitos kuitenkin tsempistä, mutta olen jo luovuttanut henkisesti ja ihme kyllä ei enää niin pahalta tunnu, kait näihin keskenmenoihin vaan turtuu :eek: Kyllä mä jaksan uskoa, että meillekin vielä se toinen joskus suodaan.
 
Tervehdys!!

Jos vielä porukkaan mahtuis niin olisin erittäin kiitollinen. Olen pyörinyt palstalla parisen vuotta sitten aika aktiivisesti, kunnes sain keskenmenon ja elämä muutenki heitti häränpyllyä, siirryin takavasemmalle!!
Eli olen 30v, helsinkiläinen opiskelija! elän rekisteröidyssä parisuhteessa(vaimoni on 39v)
Meillä alkaa taas koti-inssit nyt maalis-huhtikuun vaiheessa ja tällä kertaa on clomit apuna!!
Ovulaatio kyllä löytyy aina oikeaan aikaan mutta en tiedä miksi ei kertaakaan ole keskenmenon jälkeen onnistunut?!?! Nyt on kyllä ollut taukoa vuosi ja into on hurja... nyt en periksi anna vaikka mikä olisi!!
 
Kohta alkaa kierto olla lopuillaan jo, onneks. Pelottaa vaan millaset menkat tulee, aiemmin ollu todella runsaat ja kivuliaat ehkäisyn lopettamisen jälkeen (ei kuitenkaan jos on ollut pidempään ilman ehkäisyä ). En ole hirmu pettynyt jos vauvaa ei heti-nyt ala kuulua. Nyt on muutenkin "huono ajankohta" raskautua koska opinnot ovat pahasti kesken jne. Mutta ei se vauva haittaisikaan :heart: Kuume kun on kova niin minkäs teet. Kaiken muun voi suunnitella mutta vauva tulee kun tulee. :)
 
6.3.2010 LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 14.....terot...........................KP 35/32-33
Santtuli.................yk 2,5v...puregon, pregnyl.......KP 34/30
Siffis......................yk 10........................................KP 33/30
Silent whisper.......yk 13......IVF/ICSI.....................KP 26/30
Miuku84................yk 8........vyöhyket, homeop.....KP 25/27-28
AaVee...................yk 15......IVF.............................KP 22/30(33)
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...KP 22/28
yrittäjä83..............yk...........lugesteron.................KP 20/28
Nasu-80.................yk 11.......................................KP 18/26-34
Hlemmur................yk 7........terot..........................KP 15/
Mahdotontako.......yk...........clomit...(1. yht)..........KP 13/30
Kirsikka09..............yk 2........clomit........................KP 5/
TaCa......................yk...........koti inssi, clomit........KP
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v
Amf



HAAVEISSA TOINEN



minime.........................yk 1..............terot...........KP 30/30
Nallekarkki...................yk 2.................................KP 27/
vaahtokarkkiunelma....yk 8..............clomit..........KP 24/
Calypso.......................yli vuosi........clomit..........KP 6/29
Diinu



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 13...............clomit..............KP 30/27-40
Christie...............yk....................clomit, inssi.....KP 10/26




TAUSTALLA
markke, Emma2, Nyynyy





PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),
Helmikuu: Ella-83 (yk14), Toive81 (yk 6)




_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.

 
AaVee - ohoh, sullahan on hirveä määrä folleja odottamassa! Mahtaa olla tukalat oltavat :$ Muista juoda paljon vettä!! ja PALJON TSEMPPIÄ maanantain punktioon :heart:

toive81 - No voi itkut! Mutta älä vielä luovuta ennen veritestin tulosta :hug:

wannabemama - jännittää sun puolesta :kieh:

TaCa - tervetuloa mukaan, lisäsin sinut listoille :)

Tänään kun vielä pysyisi täti poissa niin huomenna aamulla (siirrosta 11 pv) testaan! Mitään oireita ei ole (paitsi tissit kipeät edelleen), eli en yhtään osaa sanoa tuloksesta.. :eek: Mutta mielummin katson sitä negaruutua viikonloppuna kuin arkena ettei tarvitse lähteä pettymyksen jälkeen suoraan töihin...
 
AaVee sullahan mahtava follimäärä on =) ! Voisit viskata mulle yhen niist :D Niin ja tsemppiä maanantaille!

Toive Koitahan jaksella :hug: Mutta älä nyt ihan vielä luovuta, ennen ku oot saanu testin tuloksen!

TaCa Tervetuloa joukkoon :flower: !

Menkat listan mukaan myöhässä nyt 4pvää.. En oo viel testaillu kun jotenkin tuntuu että täti se vaan myöhässä on niinku aina :ashamed: Ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen eli kierto tod.näk. tulee taas venymään monta viikkoa :kieh: !! Muutaman r-testin kyllä tilasin loppuviikosta, että josko sitä kuitenkin maanantaina vaikka testais..Jotenkin sitä vaan on valmiiks jo pettynyt olo, niiiin monta negatiivista testiä tullu elämässä tehtyä, että sitä yrittää olla toivomasta liikoja, ettei sitten pety niin paljon.. :/
 
Heips vaan kaikille! Änkeän joukkoon...
Olen siis kahden ihanan pojan äiti, ikää heillä nyt 5v ja 6v. Haaveissa kolmas :heart:
Pojat saaneet ihan luomusti alkunsa helposti, mutta kolmas ei ihan niin helppo tapaus tule olemaan.
Ava:lla hoidoissa nyt, ssg tehty ja Clomeja syöty, inssi toivottavasti maanantaina.
Nyt siis kp 10/26
 
Eilen oli mekkamaisia kipuja, mutta ne ei äitynyt kunnon kivuiks missään vaiheessa ja nyt ei tunnu mitään. Tissit edelleen arat niin kuin jo kaks viikkoo. Mulla on ollu kierrot jo puolisen vuotta 32-33 päivää et sen vois oikeestaan korjata tonne listallekin :)

Aavee toivottavasti mahdollisimman moni hedelmöittyy ja saat pakkaseenki tavaraa ja tietysti raskaudut nyt :)

Silent eiköhän plussata nyt....
 
TaCalle tervetuloa joukkoon, samoin Christielle! =)

Santtuli: Vähän samoja fiiliksiä tuon testaamisen suhteen. Tosin miula se ei vielä oo yhtä ajankohtaista, mutta ajateltu sitä on ja pelottaa niin perkeleesti. Kun ei yhtään negatestiä enää haluaisi tehdä.
Pidän peukkuja testaamiseen!

SW: Minnuu jänskättää teiän puolesta! Tulehan sitten heti huomenna kertomaan miten kävi! Peukut psytyssä täällä ja plussapuhuria :whistle:

toive81: Mie oon muuttunut tässä kahdessa vuodessa pesunkestäväksi pessimistiksi ja huomaan sen auttavan tässä suossa. Keskenmenojen jälkeen innostus ja usko raskautumista kohtaan on aina heikompi ja suhtautuminen koko raskautumiseen on ihan erilainen. Sitä vaan on muuttunut niin nöyräksi näiden asioiden edessä, mitään ei voi pitää itsestäänselvyytenä.
Toivon kuitenkin vielä, että aurinko alkaisi hymyillä sinullekin, vaikka alku tuntuu olevan takkuista. :hug:

AaVeelle tsemppiä punktioon!

ON: Tänään dpo 9 ja tekis mieli testata, mutta kun olen päättänyt että vasta dpo 11, niin siihen asti kärvistellään näiden epätietoisuuden tunteiden kanssa. Vaikka sitä on varma, ettei ole tärpännyt, joista pienistä jutuista saa pienen toivonkipinän kuitenkin... Luget varmasti saa aikaan noita menkkamaisia tuntemuksia ja tissiarkuutta, joten niiden perusteella on turha mitään päätellä. Se on vaan odoteltava.

 
Santtuli - hurjasti plussatuulia puhallan +++++++++ :whistle:

Christie - tervetuloa mukaan :) Lisään sinut listoille!

wannabemama - todellakin plussataan :kieh: se olisi kyllä maailman ihanin juttu :heart: testataanko molemmat huomenna?

kipinäkenkä - kiitos peukutuksista :) Voi kun sen plussan saisikin.. me kaikki :heart:
 
Kiitos tsempeistä! Nyt kyl alkaa jo vähän jännittämään. Eilen ku olin menossa nukkumaan tuli hirvee ajatus mieleen.. Haluanko sittenkään lasta? No siis tottakai haluan mut ku jännittää. Saalis oli kyl hyvä. Ois niitä ehkä vähän vähemmän voinu tulla, et olo ei olis tällänen. Mut onpahan ainaki siittiöillä mistä valita. :)
 

Yhteistyössä