alkuperäinen
No siis tällätavalla se jotakuinkin menee eli mä syötän vauvan,sitten kun olen nostamassa olkapäälle niin naama vääntyy irvistykseen jo siinä vaiheessa ja kun on olkapäällä alkaa vääntää siinä itseään S-kirjaimen muotoon ja itkaisee taikka itkee ihan kokoajan siinä,eli ei ole hyvä olla siinä. Odottelen siinä että röyhy tulisi ja usein teenkin sit niin että kun ilmeisesti mahaan koskee siinä olkapäällä kun painuu mua vasten niin nostan pystyyn mun polvia vasten niin et kasvot muhun päin ja näinkin kyllä tulee se röyhy. Sitten siinä pussailen ja juttelen ja muuta ja koko tän ajan niin vauva vääntää ja kääntää ja joskus jo tässä vaiheessa tulee puklut mikä on käsittääkseni vielä ihan normaalia. Lasken sitten sänkyyn siinä jossain vaiheessa,vauva alottaa itkemisen sielläkin,itkee vaikka nostan ytakasin syliin ja tätä sitten jatkuu ja jatkuu,menee se puol tuntia jolloin annan gavisconin ja siitä kun mennään eteenpäin puolituntia tai jotain niin puklaaminen alkaa ja itku myös välittömästi.Ja tätä samaa rataa mennään sitten että hamutaan käsiä,mun vaatteitakin ottaa suuhunsa tai oikeestan kaikkea mikä on suun lähellä. Annan ruokaa ja rauhottuu taas kunnes taas sama rumba alkaa hetken päästä uusiksi eli puklaa-itkee,vääntää ja kääntää.Voisitko ap nyt vielä vähän tarkentaa että minkä verran vauva itkee ? Itkeekö jokaisen minuutin mitä on hereillä ? Siis tottahan se on että vauvat itkee, mut ei sekään ole normaalia että itkee joka minuutin kun on hereillä.
Kerro nyt ihmeessä miten eilinen lääkärireissu meni ja sivuuta noi ilkeät kommentit mitä olet saanut ! :hug: