Sama kävi mullakin jo mielessä, kun käy sääliks pieni raukka !Kerätäänkö kolehti, että pieni pääsee lääkäriin! Oikeesti itku pääsee, kun kuvittelee pienen tuskia, eikä kukaan auta. :´(
Sama kävi mullakin jo mielessä, kun käy sääliks pieni raukka !Kerätäänkö kolehti, että pieni pääsee lääkäriin! Oikeesti itku pääsee, kun kuvittelee pienen tuskia, eikä kukaan auta. :´(
Jos tämä ap-äiti lähettäisi virallisen laskun kyseisen vauvan hoidosta (yksityisellä?), löytyisikö täältä porukka hoitamaaan tuon laskun? 10 hlö olis jo aika pieni summa per nuppi? Löytyykö kiinnostusta? Olen itse kotihoidontuella, joten koko rahaa ei löydy, mutta esim. kympillä voisi osallistua jo moni?????Sama kävi mullakin jo mielessä, kun käy sääliks pieni raukka !
Itsekin suostuisin laskuun osallistumaan vain siinä tilanteessa, että näen aidon laskutositteen. Mutta mikäli ap-äiti apuja kaipailet, voisitko tällaiseen järjestelyyn suostua? Ja tietty mikäli sopiva määrä ihmisiä löytyy osallistumaan. Jos ihmiset osallistuisivat esim. 10e/hlö?voisin maksaakin, mutta laskun tulisi hoitaa joku muu kuin ap. En luota että hänen tililtään rahat menisi oikeaan osoitteeseen.
Tehdään näin. Öitä!
Et sit jaksanut lukea edes ketjua? Ap oli terveyskeskuksen lääkärillä sekä sen jälkeen kävi synnytyssairaalassa, mutta ne eivät auttaneet.Alkuperäinen kirjoittaja Jos oikeesti olis hätä;22329769:ja miettiny sit vasta mitä maksaa.... Eihän sitä laskua kuitenkaan tarte heti maksaa...
no mä ap kyllä uskon sua, niinkun todella moni tässä ketjussa ja monella on omakohtaista kokemustakin. mun ystävättären vauvalla todettiin refluksi 6 kk:n iässä ja sitä ennen oli kaikki aivan suoraa huutoa, juuri kuvailemallasi tavalla, paino nousi myös ihan tasasesti eli ei se refluksi aina tarkota sitä että paino ei nouse.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22330584:Kiitos kaikille jotka vilpittömästi olette auttamassa. Tässä ketjussa en viitti edes enään kertoa mitä eilen tapahtu. Sen sanon että tosi ilkeitä kommentteja on kyllä tullut! Mulla tulee hmm..miten sen sanoisi..Niinkun samanlainen tunne joistakin kirjoittelijoista täällä kuin niistä kaikista lääkäreistäkin mitä ollaan nyt tavattu, että kukaan ei usko! Kukaan ei yksinkertaisesti usko tätä juttua, jos ette tekään niin miten sitten lääkärit.? Tai toisinpäin. Ketään en saa vakuuttuneeksi oli asia nyt se mun rahatilanne taikka lapsen mahdollinen refluksi ym.Musta alkaa tuntumaan että itse liioittelen nyt tätä lapsen itkusuutta ja puklaamista ja oikeesti varmaan mitään hätää ei oo, siis että tuntuu et alan itekin uskomaan tähän lauseeseen mitä lääkärit mulle toitottaa kokoajan, että Vauvat nyt vaan itkee, se on koliikkia. Meillä on tilanne nyt sellanen, että lapsi nukkuu nyt,pulautti kolmisen kertaa ruoan jälkeen vaikka siis annoin puolituntia ruokailusta edelleenkin sitä Gaviscon-mikstuuraa. Mun mielestä lapsi nieleskelee myös aika paljon,tai siis sellasta nielaisuääntä tulee kuultua,mutta suun ulkopuolella mitään ei näy. Sitten päätään vääntää sivuille taakse ja myös kohtisuoraan ylöspäin ja taakse -> refluksiako? Olishan sinne yksityiselle oikeesti tosi hyvä päästä, se on ihan totta ja en ole todellakaan PROVO enkä haluisi että suurin osa ajattelee että oon hirvee äiti kun en oo menny,en vaan ole voinut. Ja tästäkin tulee taas sanomista..
Mutta kyllä ihan oikeasti yritän parhaani! Ja sitten vielä.. En tosiaan tai siis ME emme tosiaan ole mitään narkkareita tai juoppoja. Se oli kyllä aikamoinen kommentti joltakin ja pisti silmään. Todella hirveetä jos joku oikeesti on saanut meistä tuollasen kuvan! SE EI PIDÄ PAIKKAANSA!