Apua, aikuinen ja rakastunut netissä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anna-Kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anna-Kaisa"

Vieras
Olen pitkälle aikuisikään kasvanut, rakkauden suhteen kyyninen nainen. Mutta jotain on nyt tapahtunut; olen rakastunut ihmiseen jota en ole koskaan fyysisesti tavannut!

Mies asuu ulkomailla. Tunnettu ollaan melkein vuosi, päivittäin Skypen ja msn:n kautta yhteyksissä oltu. Joku on saanut minut rakastumaan!

Miten näin voi käydä, aikuiselle ihmiselle? Mitä tässä nyt tekisi?

Mies ei tietenkään tunne samoin, hän on todella sosiaalinen ja hänellä on paljon online-tuttuja, joiden kansa on paljon tekemisissä.

Ja minä olen kamalan mustasukkainen :O Voi apua.

Niin, eli olet rakastunut netin luomaan kuvaan ihmisestä. Mistä tiedät miten tosielämässä mies ripottelee leivänmuruja, jättää sukkansa sinne tänne tai edes miltä mies tuoksuu.

No sepä se, kun mä olen niin kokonaisvaltaisen rakastunut pelkkään persoonaan, ihan kamalaa.. Tuntuu että koko muu elämä on loppunut kun kyttään koneella milloin toisella olisi aikaa minulle :/

live-life-quotes-and-sayings-1.jpg

kokeile ihastumista työkaveriin...mä mies rakastuin naispuoliseen työkaveriin.Työnteko on aika vaikeata kun ajatukset harhailevat.Pelkään tekeväni jotain tyhmää,miksi ja miksi ...en tiedä mikä minuun meni kun näin kävi.

Yhteistyössä