Appivanhemmat ja synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan epäreilua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan epäreilua!

Vieras
Mun appivanhemmat ei varmasti edes tiedä millon mulla on syntymäpäivä. Koskaan en saa edes tekstaria. Yhdessä olen ollut miehen kanssa 8 vuotta ja naimisissakin jo 5 vuotta. Mies saa heiltä aina lahjan, mutta minua eivät muista. :(

Onko tämä ihan normaalia vai jotenki outoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
No jos heille ei kukaan ole kertonut. Oletko koskaan edes kutsunut synttärikahveille vaikka?

No en kun asuvat niin kaukana. Mutta siis kun ne ei oo ees kysyny, että millon mun syntymäpäivä on! Tai siis, kun ajattelen niin, että eihän mun tarttee tyrkyttää, että muistakaa mua. Luulis, että anoppia edes kiinnostaisi? Kun kuitenkin nimipäivänä saan tekstarin ja joululahjankin jouluisin. Mutta ei synttärimuistamista.. :(
=D

No en mäkään mitään lahjaa saa enkä todellakaan odota edes. Ei munkaan äiti osta mun miehelle mitään synttärilahjoja. Joulu nyt on vähän eri asia, silloin annetaan lahjoja kaikille, mutta kuka nyt kaikkia aikuisten synttäreitä viitsii muistaa ja varsinkaan lahjoja ostaa! Appivanhemmat muistaa mun synttärit tyyliin "tammikuussa ne on" ja samaten mun äiti mun miehen että joskus joulun paikkeilla...

Yhteistyössä