antakaahan vinkkejä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hymiötär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hymiötär

Jäsen
03.11.2008
280
0
16
pitäisi alkaa viimein tekemään joulukortteja, ajattelin panostaa ja tehdä edes muutaman itse.

joten vinkkejä kehiin, miten tulisi kivoja? en ole itse mikään taitava piirtämään :ashamed:

ja kuvia kannattaa laittaa ;)
 

Yhteistyössä