Vinkkejä muistamiseen, kun vauva pääsee sairaalasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Hei!
Meillä on vauva ollut pian kolme viikkoa teholla, nyt jo seurantahuoneessa onneksi. Tänään juteltiin kotiutumisesta, koska tyttö alkaa olla kunnossa!

Haluaisin muistaa yhteisesti tehon väkeä, sairaanhoitajia, lastenhoitajia, sairaala-apulaisia ja lääkäreitä, jotka ovat olleet apunamme tässä kivisessä alussa. Olisiko vinkkejä mikä voisi olla kiva juttu?

Ajattelin ensin, että leipoisin jotain heille kahvihuoneeseen. Itse ilahtuisin töissä vaikka suolaisesta leipomuksesta, vinkkejä tähän?

Ajattelin myös ostaa Enkelin Eväspussin karkkirasian, varmaankin niitä "halikarkkeja" tai joitain muita kivoja. Sekä kirjoittaa korttiin kiitokset, koska en saa sanaa kuitenkaan suustani, kun alkaisin vain itkemään :ashamed: Tämä sairaala-aika on ollut niin tunnepitoista, että itku siellä kotiinlähdössä kuitenkin tulee :ashamed:

Mutta hyviä vinkkejä muistamisesta otetaan vastaan! :) :flower:

tuo idea viedä jotain itse leivottua sinne on mun mielestä kiva, tai sitten just tuo että viet jotain namia. Miten olis lapsen kuvalla varustettu kiitoskortti? sellasia mä olen itse askarrellu pojan hoitoon osallistuneille henkilöillä jouluisin jne.

niin ja ihanaa että saatte pikkuisen kotiin :hug:

toi sun idea leipomisesta on hyvä. Itse alalla pitkään olleena voin kokemuksella kertoa, että jonkun tuomat tarjoilut ilahduttavat kovasti kiireen keskellä. Se on paras lahja, olkoon suolaista tai makeaa tai mitä muuta hyvänsä, kunhan on hyvää! Tsemppiä teidän perheelle ja toivottavasti vauvanne pääsee kotiin pian! :heart:

Yhteistyössä