itse tehty hääkakku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mj78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mj78

Jäsen
02.03.2005
64
0
6
Moi. Ajattelin noihin tuleviin häihin tehdä itse kakun koristeen. Ajattelin sulattaa suklaata ja tehdä leivinpaperin päällä ja laittaa pakastimeen. Pääkoriste oisi sellainen kaksi limittäistä sydäntä ja muualle kakkuun pieniä sydämiä. Tumma taloussuklaa varmaan ois paras??? Antakaahan vinkkiä mitä tulisi täytteeksi. Meillä kun on kolmen parin häät ja kaksi muuta kakkua tulee olemaan marjaisia joten ajattelin ottaa sen suklaan myös täytteeseen mutta vinkkiä miten sen teen??? :/

Alkuperäinen kirjoittaja metu:
Moi. Ajattelin noihin tuleviin häihin tehdä itse kakun koristeen. Ajattelin sulattaa suklaata ja tehdä leivinpaperin päällä ja laittaa pakastimeen. Pääkoriste oisi sellainen kaksi limittäistä sydäntä ja muualle kakkuun pieniä sydämiä. Tumma taloussuklaa varmaan ois paras??? Antakaahan vinkkiä mitä tulisi täytteeksi. Meillä kun on kolmen parin häät ja kaksi muuta kakkua tulee olemaan marjaisia joten ajattelin ottaa sen suklaan myös täytteeseen mutta vinkkiä miten sen teen??? :/

Pikku vinkki näin aluks, jos meinaat kakun väliin laittaa suklaata ni maista että se suklaa on hyvän makusta. :)
Ja sitten jos väliin sitä laitat ni pehmitä sitä ruokaöljyllä..
Ei lohkeile niin paljoa leikatessa vaikkakaan se ei varmaan välissä edes kovetu niin paljoa..
Ja toi koriste, voithan tehdä toisen niistä sydämistä valkosuklaalla.. =)

Yhteistyössä