V
"vieras"
Vieras
Nainen, jolla ei ole vyötäröä. Hän ei edes muista omistaneensa vyötäröä, koska hän on ollut koko aikuisikänsä raskaana.Mikä se sellainen sitten on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nainen, jolla ei ole vyötäröä. Hän ei edes muista omistaneensa vyötäröä, koska hän on ollut koko aikuisikänsä raskaana.Mikä se sellainen sitten on?
On tietenkin isoja perheitä jossa sitä huomiota ei saa. Ja tällasten perheiden lapset ajattelee että syy on siinä isossa perheessä. Mutta se on niin paljon kiinni vanhemmista ja heidän voimavaroistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jösses;28098835:Se, että iso perhe vie yhteiskunnan rahat!
Mä tarkotin sitä että se yksi lapsi voi riehua siellä kaupassa ja huutaa monenkin edestä. Ei meillä lapset huuda kaupassa. Ne katselee ympärilleen ja on kyllä aika hiljaa. En sano että kaikki 1 lapsiset perheet on kurittomia, mutta niitäkin on.
Alkuperäinen kirjoittaja läheisyysromantiikkaa;28100494:Eli pidän isoa lapsilaumaa uhkapelinä ja keräilynä ja vanhempien itsekeskeisyyden ja mielikuvituksettomuuden osoituksena. Ja kapeakatseisuuden myös, koska eipä tuota voi ainakaan lojaaliuden osoituksena kiinalaisia kohtaan pitää. Mielestäni ihmisten välinpitämättömyys heikäläisten uhrausta kohtaan osoittaa rasismia. Katsotaan vain vierestä, ja huudetaan nokka pystyssä että meilläpä onkin kansalaisvapaudet. Vai haluatteko ihan aidosti, että kiinalaiset saisivat huomenna luvan päättää lapsilukunsa itse, ja vapauden hurmassa jokainen hankkisi vähintään kolme?
Alkuperäinen kirjoittaja läheisyysromantiikkaa;28100494:----Ja kapeakatseisuuden myös, koska eipä tuota voi ainakaan lojaaliuden osoituksena kiinalaisia kohtaan pitää. Mielestäni ihmisten välinpitämättömyys heikäläisten uhrausta kohtaan osoittaa rasismia. Katsotaan vain vierestä, ja huudetaan nokka pystyssä että meilläpä onkin kansalaisvapaudet. Vai haluatteko ihan aidosti, että kiinalaiset saisivat huomenna luvan päättää lapsilukunsa itse, ja vapauden hurmassa jokainen hankkisi vähintään kolme?
Alkuperäinen kirjoittaja läheisyysromantiikkaa;28100494:Onhan se niin, että jos mulla on yksi tai kaksi läheistä ystävää, niin ne vain ovat lähempänä kuin jos niitä on 5-10. Jos joku on ekstrataitava antamaan usealle ystävälle tai vastaavasti isossa perheessä lapsille kaiken tarpeellisen, niin hienoa ja hyvä. Mutta mistä sen tietää etukäteen, ja mistä etenkin tietää sen, että homma pysyy edelleen kasassa seuraavankin lisälapsen jälkeen? Kun ei kerran ole mitään takuita, että sillä uudella lapsella ei ole jotain sairautta tms, jonka takia se vaatii tosiaan erikoishuomiota ja silti saattaa ajaa muut ahtaalle, niinkuin joku täällä jo huomautti.
Eli pidän isoa lapsilaumaa uhkapelinä ja keräilynä ja vanhempien itsekeskeisyyden ja mielikuvituksettomuuden osoituksena. Ja kapeakatseisuuden myös, koska eipä tuota voi ainakaan lojaaliuden osoituksena kiinalaisia kohtaan pitää. Mielestäni ihmisten välinpitämättömyys heikäläisten uhrausta kohtaan osoittaa rasismia. Katsotaan vain vierestä, ja huudetaan nokka pystyssä että meilläpä onkin kansalaisvapaudet. Vai haluatteko ihan aidosti, että kiinalaiset saisivat huomenna luvan päättää lapsilukunsa itse, ja vapauden hurmassa jokainen hankkisi vähintään kolme?
Hassu olettamus että pienperheet automaattisesti satsaavat lastensa materiaan kun taas isossa perheessä materia puuttuu lapsilta. Puhumattakaan huomiosta ja rakkaudesta.
Eiköhän se riipu ihan perheestä oli sitten yksi tai kymmen lasta että miten lapsista huolehditaan ja minkä verran saavat materiaa, matkoja, huomiota, rakkautta jne. Ei se lapsiluku yksistään mustavalkoisesti kerro kaikkea - tai oikeastaan juuri mitään.