Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En käsitä miten voitte toisessa ketjussa sanoa että tärkeintä on äidin ja lapsen läheisyys ja sitten toisessa ketjussa että parempi äidin antaa lapsi jollekin toiselle imetettäväksi kuin antaa itse pullosta maitoa. Nämä kaksi asiaahan sotivat niin paljon keskenään.
Mä en pyytäis toista naista imettämään mun lasta jos mäkin olen paikalla ja voisin ruokkia lapsen itse. Eihän siinä nyt mitään järkeä ole. Sanoin, että mieluummin joku muu imettää lastani kuin että joku muu antaa pullosta maitoa.
Miksi mä antaisin pullosta maitoa ku voin vaa imettää? Mä en ihan nyt hokaa.
Voi jestas, JOS ET VOIS IMETTÄÄ. Niinkin voi käydä vaikka seuraavan lapsen kohdalla. Onhan tuota asiaa todella helppo ajatella jos itsellä maito riittää, mutta mitä jos ei riittäiskään? Niin sinäkö antaisit lapsesi jonkun vieraan imetettäväksi etkä itse haluaisi syöttää häntä pullolla? Vaikka se lapsi on pullollakin niin kyllä siinä äidin sydän sulaa kun lapsi pitää kädestä kiinni, katselee silmiin ja syö, en minä ainakaan suostuisi tuosta luopumaan ja uskon että se lapsikin nauttii minkä tahansa maidon syömisestä enemmän äitinsä sylissä.