antaako miehenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ek
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä menen kun siltä tuntuu. On mieskin joskus käynyt. En ihan ymmärtänyt, täällä terveyskeskukseen lapset pääsee ihan ilmaiseksikin, jos se siitä on kiinni..

Häh, kuinka niin "antaako"?
Kai siitä nyt yhdessä puhutaan ja mietitään, että luuletko, että X:n tarttis käydä lääkärissä.. ja jos toinen olis ehdottomasti sitä mieltä niin ei kai siinä toinen kävisi estelemään? Kai nyt kaikki vanhemmat, isät ja äidit, haluavat olla varmoja, että lapsi saa ihan asianmukaista hoitoa?
Ymmärrän kysymyksen ainoastaan siinä tapauksessa, että toinen vanhemmista on oikeasti sairaalloisen ylihysteerinen ja toinen joutuu sitten toppuuttelemaan, ettei nyt joka päivä turhaan ravattaisi.. utta kaipa tuollainen on harvinainen tilanne?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ehkä mä sit ylihysteerinen mut mä vien enkä puhu miehelleni koska hän kuitenkin kieltäisi.

kuulostaapa kummaliselta tilanteelta. Miten hän sitten perustelee sitä, että ei "saisi" viedä? Tai onko joskus kieltänyt, kun lapsella oikeasti tosiaan ollut joku vinossa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ehkä mä sit ylihysteerinen mut mä vien enkä puhu miehelleni koska hän kuitenkin kieltäisi.

jos hää vähättelee sinne vientiä.... mut sie otat asian et kieltää... mun ukko ei itteään vie sairaalaan vasta kun sil on pää kainalossa mutta lapsien ja mun kanssa asia onkin sitten vastakohta

En mä mieheltä kysy, jos olen lasta lääkärille viemässä ja esim. eilen kerroinkin lääkärireissusta vasta illalla. Jos mies on kotona silloin kun akuutti tarve lääkärille tulee, niin yleensä hän on lapsen sinne vienyt ja itse jäänyt kotiin jatkamaan omia hommiani.

Mitäh, siis antaako? No kieltääkö jonkun mies sen :o Jos mä koen että lapsi on lääkärin tarpeessa, en mä ala mieheltä kysellä vaan soitan ajan ja totean miehelle että aika on sillon ja sillon.

Yhteistyössä