Anoppi tuli meidä kanssa saunaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miniä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miniä"

Vieras
Anoppi tuli kysymättä medän kanssa saunaan kun oltiin niitten mökillä, ja mun mies ei edes maininut mitään asiasta sille. Minä en tykännyt mutta mun mies vain totes että meillä ollaan aina mennyt yhdessä täällä mökillä saunaan, totu ajatukseen .... Se voi muuten olla minulle vaikea siihen tottua.

Ai siis alasti sinun ja miehesi kanssa?

Mun mielestä on aina outoa, jos vanhempi ja vastakkaista sukupuolta oleva lapsi saunovat yhdessä alasti, kun lapsi on yli ala-asteikäinen... Esimerkiksi yksi ystävistäni (aikuinen nainen) saunoo säännöllisesti kahdestaan isänsä kanssa. Alasti molemmat. Mun mielestä se ei ole tervettä.

No ei kai sinulla mitään sitä vastaan voi olla, ymmärtäisin jos appiukko olisi änkenyt kanssanne saunaan että tilanne olisi sinulle vaikea. Mitä pahaa siinä anopissa nyt on?

Se piti vielä lisätä, että mulla kans anoppi saattaa saunan jälkeen kulkea alusvaatteissa miehensä, poikiensa ja miniöidensä nähden. Mua se vaivaannuttaa, samoin kuulemma miestäni ja hänen veljiään. Mies arveli, että anoppi ei edes tajua sen vaivaannuttavan ketään, kun on kerran poikiensa äiti. Appiukko saattaa myös kävellä alushousuissa (ei boxereissa) mun nähden ja mä olen kyllä siitä vaivaantunut. Samoin siitä, kun tuttumme olivat meillä yötä kylässä ja mies oli aamulla pelkissä boxereissa kolme tuntia.

Jos se on heillä ollut aina ihan normaalia ja tapana, niin vaikea sun on lähteä sitä tapaa muuttamaan. Sun täytyy varmaan olla saunomatta siellä mökillä tai odottaa muiden lopettamista ja saunoa yksin, jos et siihen pysty sopeutumaan.

Hahah no kyllä mustakin olis tosi outoa, jos anoppi tulis mun ja mieheni kanssa yhdessä saunomaan.

Itsekään en missään nimessä saunoisi isäni kanssa, en ala-asteaikoijen jälkeen!

[QUOTE="vieras";24426401]Munkin miehen perheellä on ollut tapana saunoa yhdessä, mutta kun kumppanit on tulleet kuvioihin, niin ovat tajunneet kunnioittaa yksityisyyttä.[/QUOTE]

sama miehe suvussa. Ei ne tuu ellei se oo ok kaikille.

voi tsiisus, ettei äiti voisi nähdä täysi-ikäistä poikaansa alasti..tai toisinpäin = alastomuus on epänormaalia
Mutta täytyy tohon sanoa, ettei minun mieheni kyllä niin tee, mutta jos tekisi niin so what?

[QUOTE="vieras";24426453]voi tsiisus, ettei äiti voisi nähdä täysi-ikäistä poikaansa alasti..tai toisinpäin = alastomuus on epänormaalia
Mutta täytyy tohon sanoa, ettei minun mieheni kyllä niin tee, mutta jos tekisi niin so what?[/QUOTE]

Ei mua haittaa jos mies ja äitinsä näkevät toisensa alasti, mutta minä en halua olla anoppini kanssa alasti. Eli en menisi saunaan sellaiseen aikaan kun anoppi on siellä. Mua harmittaisi, jos mies menisi saunaan mielummin äitinsä kuin vaimonsa kanssa.

Meillä käydessään anoppi kuljeskelee suihkun jälkeen alasti, mitäpä tuosta. Appiukon kalsarin rei'istä vilkkuvat pallit hieman vaivaannuttaa, lähinnä sen takia et tuskin sen tarkoitus on vilautella. Oman isäni kanssa en saunaan menis, mut jos koko ukon suku sinne samaan aikaan tuppais niin kaipa tuon kestäs. Kieltäytyisin kyllä moisesta, jos se ois minulle "ei-kiitos-ikinä"-juttu.

[QUOTE="vieras";24426499]Ei mua haittaa jos mies ja äitinsä näkevät toisensa alasti, mutta minä en halua olla anoppini kanssa alasti. Eli en menisi saunaan sellaiseen aikaan kun anoppi on siellä. Mua harmittaisi, jos mies menisi saunaan mielummin äitinsä kuin vaimonsa kanssa.[/QUOTE]

Häh? Me käydään kerran vuodessa miehen suvun naisten kesken kylpyläreissulla. Siellä ollaan kaikki anopit, miniät, lapsenlapset, serkukset, kälyt yms. samassa saunassa. Eipä ole tullut mieleenkään, etten voisi olla anopin kanssa samassa saunassa, kun kerran muidenkin naisten kanssa käyn yleisissä saunoissa.

Sitä kyllä ihmettelisin, jos mieheni ja anoppini saunoisivat yhdessä.

Pidin itsekin ihmeellisenä aikoinaan kun nykynen anoppi tuli seurusteluaikana mukaan saunaan meidän kanssa. Nyt olen siihen niin tottunut että appikukko ja miehen sisarusten pereheetkin on ollut yhtä aikaa meidän kanssa esim mökillä saunassa.

Kaikkeen tottuu tai ainakin minä teki niin.

Mun lapsuudenkodissa ei oltu koskaan alasti toisten nähdessä paitsi mies ja naisväki erikseen saunassa.

Ei mun mielestä alastomuudessa mitään pahaa ole.

Me päästään harvoin kaksin mökille, melkein aina on appivanhemmat paikalla. Kamalaa olisi, jos ei edes saunaan pääsisi kaksin. Kyllä me tarvitaan myös edes hetki kahdenkeskistä aikaa.

Mä olen kyllä anopin kanssa ollut kahdestaan saunassa, kun ollaan oltu yhdessä uimassa tms. Mutta olisin jotenkin vaivaantunu, jos hän änkisi mukaan, kun olen mieheni kanssa saunassa. Muutenkaan ei ole kiva, jos joku vaan tupsahtaa mukaan, kohteliasta on edes kysyä, että voinko tulla teidän kanssa?

Yhteistyössä